;
coinex

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس و روش رزرو آنلاین آن

روز به روز به تعداد طبیعت دوستان و جنگل نوردان افزوده می‌شود و تمامی این افراد به خوبی می‌دانند که سفر به اعماق جنگل چه لذتی دارد. گردشگران و طبیعت گردان همواره به دنبال مکانی دنج با چشم‌اندازی زیبا و سرسبز هستند که این مکان‌ها را تنها می‌توان در مناطق شمالی کشورمان یافت نمود.

هتل ونوس پلاس چالوس یکی از اقامتگاه‌های پرطرفدار در خطه شمال می‌باشد که بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی را به سمت خود جذب نموده است. حتی جالب است بدانید هتل ونوس پلاس چالوس تا تله کابین معروف نمک آبرود تنها ۵ دقیقه فاصله دارد.

در میان تمامی هتل های چالوس اقامتگاه ونوس پلاس مانند نگینی زیبا می‌درخشد؛ چراکه از یک معماری فوق‌العاده‌ برخوردار است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد هتل ونوس پلاس چالوس بیشتر با هم گفتگو کنیم؛ لازم به ذکر است اطلاعات این مطلب با همکاری کارشناسان وبسایت ایران هتل آنلاین جمع آوری شده است.

معرفی هتل ونوس پلاس چالوس

فضای داخل اتاق هتل ونوس پلاس چالوس
فضای داخل اتاق هتل ونوس پلاس چالوس

این هتل مجلل که در شهرک توریستی نمک آبرود بنا شده است اغلب با نام هتل ونوس پلاس نمک آبرود هم شناخته می‌شود. به دلیل موقعیت مکانی این هتل دسترسی و رفت و آمد به اماکن و معابر مهم نمک‌ آبرود بسیار سریع است.

هتل ونوس پلاس چالوس که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است، دارای موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده و شگفت‌انگیز در دل طبیعت می‌باشد که چشم‌اندازی بسیار زیبا به دریا و جنگل دارد. این هتل در ۱۶ طبقه ساخته شده که در حال حاضر ۱۰ طبقه آن اقامتی می‌باشد. در کل هتل ونوس پلاس چالوس دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت است که پاسخگوی ۳۵۰ نفر می‌باشد.

هتل ونوس پلاس چالوس به دلیل ارائه خدمات نوین و امکانات بسیار لوکس شهرت خوبی بین مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی پیدا نموده است. از دیگر دلایل محبوب شدن هتل ونوس پلاس موقعیت مکانی آن است که در ارتفاع بسیار بلندی قرار گرفته و همچنین اتاق‌هایی بسیار با کیفیت و سوئیت آپارتمان‌هایی بسیار زیبایی که آنقدر راحت است که مسافران فکر می‌کنند در منزل خود در حال استراحت هستند.

قطعاً آوازه غذاهای شمالی گوش شما را نیز پر کرده و می‌دانید که اکثر این غذاها به ثبت جهانی رسیده است. از جمله این غذاهای لذیذ و خوشمزه سیر ترشی هفت ساله، کره محلی و کباب اوزون برون می‌باشد که مورد استقبال گردشگران ایرانی و خارجی قرار می‌گیرد. مخصوصا وقتی که این غذاهای خوشمزه و لذیذ را در یک رستوران جنگلی برایتان سرو نمایند.

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

از امکانات فوق‌العاده هتل ونوس پلاس چالوس می‌توان به کافی‌شاپ‌های زیبا و لوکس آن اشاره کرد که انواع نوشیدنی‌های فرنگی، آب‌میوه‌های طبیعی و محلی را در منوی خود جای داده و انواع سلیقه‌ها را پاسخگو می‌باشد. لابی بی‌مانند و زیبا هتل ونوس پلاس چالوس با نورپردازی شگفت‌انگیز و مبل‌های راحتی خود، فضایی دنج و آرام را برای مسافران مهیا نموده تا مسافران خلوت‌های دونفره و دورهمی‌های خانوادگی بسیار صمیمی تشکیل دهند و از این فضا لذت ببرند.

همچنین باید بدانید این هتل زیبا و لوکس فضایی مناسب برای برگزاری مراسم‌های عروسی و نامزدی است و حتی سالگرد ازدواج را می‌توان در این هتل به صورت کاملا شیک برگزار نمود و خاطره‌ای خوش را رقم زد. مطمئنا هر چقدر هم سخت پسند باشید به محض این که تالارهای هتل ونوس پلاس چالوس را ببینید از امکانات و معماری زیبایش خوشتان می‌آید و شیفته آن می‌شوید. برای اطلاع از امکانات بیشتر و نظرات میهمانان قبلی هتل، می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید.

از دیگر امکانات و خدمات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت و رایگان در اتاق‌ها، آباژور و تلفن در سوئیت‌ها، تلوزیون صفحه تخت، میز تحریر، چای‌ساز،حمام، بالکن، سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی، سرویس سیستم تهویه، صندوق امانات و… اشاره نمود.

همچنین اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به سمت چالوس می‌روید اصلاً نگران پارکینگ نباشید؛ چون هتل ونوس پلاس چالوس دارای یک پارکینگ مسقف در دو طبقه می‌باشد و حتی اگر پارکینگ مسقف هم جایی برای پارک نداشته باشد می‌توانید در محوطه هتل خودروی خود را پارک کنید.

از دیگر مزایای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس رایگان بودن اقامت برای کودکان زیر ۴ سال می‌باشد. همچنین می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان که به صورت ۲۴ ساعته در تمامی اتاق‌ها و لابی وجود دارد، بهره‌مند شوید.

ناگفته نماند که این هتل برای رفاه حال مسافران خود ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. برای خرید سوغاتی می‌توانید به مراکز خرید مشرف به هتل بروید و انواع سوغاتی‌های خوشمزه مازندران مانند عسل کوهی، انواع ترشی‌ها و شیرینی‌ها را خریداری نمایید. همچنین صنایع دستی مانند جاجیمچه‌های رنگی را می‌توانید از این فروشگاه‌های محلی تهیه کنید.

اتاق های هتل ونوس پلاس و امکاناتش

اتاق هتل ونوس پلاس چالوس
اتاق هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق‌های هتل ونوس پلاس شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق ۲ تخته تویین و اتاق کانکت ۴ نفره می‌باشد که با طراحی بی‌نظیر و فوق‌العاده خود چشم‌اندازی زیبا به دل جنگل را به شما هدیه می‌دهد. دکوراسیون هر کدام از این اتاق خواب‌ها با چیدمانی عالی و فضایی بی‌نظیر در اختیارتان قرار می‌گیرد تا یک اقامت خوش و در کمال آسایش را سپری کنید.

رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس

اگر اهل شکم گردی هستید، رستوران‌های ایرانی و فرنگی هتل ونوس پلاس چالوس غذاهای بی‌نظیری در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌دهد که می‌تواند پاسخگوی هر ذائقه و سلیقه‌ای باشد. همان‌طور که توانسته تا به حال مسافران و گردشگران بسیاری را راضی نگه دارد.

رستوران فرنگی هتل ونوس پلاس چالوس که در طبقه همکف قرار دارد با پرسنل عالی و سرآشپزهای نمونه خود، بی‌شک یک منوی بسیار عالی و شگفت‌انگیز را به مهمانانش پیشکش می‌کند.

در رستوران ایرانی هتل ونوس پلاس چالوس هم می‌توانید انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

ناگفته نماند که این اقامتگاه مجلل صبحانه‌های لذیذی را سرو می‌کند که شامل: املت قارچ، آبمیوه، انواع املت‌های لذیذ دیگر، پنیر، تخم ‌مرغ آب‌پز، چای، حلیم، خامه، خرما، نیمرو، شیر، نان فرانسوی، پنیر، لوبیا، نان ایرانی اصل، کره، عدسی، شیرکاکائو و مربا می‌باشد.

جاذبه‌ ها و تفریحگاه های اطراف هتل ونوس پلاس

جالب است بدانید این هتل علاوه بر رستوران‌های بی‌نظیرش دارای سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ نیز می‌باشد که مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را در این محل سپری کنند؛ اما اگر دلتان کمی هیجان می‌خواهد می‌توانید به اماکن تفریحی اطراف هتل ونوس پلاس چالوس، اکتفا کنید؛ چراکه این اماکن تفریحی بسیار مهیج و هیجان‌آور هستند. از جمله این مناطق تفریحی می‌توان به سورتمه، تله کابین نمک آبرود، سوارکاری، موتور چهار چرخ، هلیکوپتر سواری، تیراندازی و… سر زد.

جمع‌بندی

اگر قصد سفر به هتل ونوس پلاس چالوس را دارید و می‌خواهید با کمترین قیمت این هتل را رزرو کنید به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید و حتما عضو شوید تا از تخفیف ویژه اعضا استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تابستون امسال که همراه خونواده به شمال سفر کردیم 3 روز در هتل ونوس پلاس چالوس اقامت داشتیم. با توجه به اینکه هتل تقریبا تازه ساز حساب میشه، خدمات و امکانات نسبتا خوبی داره. نظافت اتاق های هتل به خوبی رعایت شده بود و کیفیت صبحانه و ناهار هم عالی بود. تنها نکته ای که آزاردهنده بود دریافت هزینه ورودی شهرک بود که به نظرم یه مقدار توهین آمیز هست.

    پاسخ