;
coinex

هوآوی پی 50 اوایل مرداد ماه معرفی می شود

موفقیت گوشی های هواوی در سالیان اخیر سبب شده تا حالا همه ما چشم انتظار رونمایی از هوآوی پی 50 جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی باشیم.

اگر پیگیر اخبار دنیای جذاب اسمارتفون ها باشید باید بدانید که با وجود پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ، میراث این رئیس جمهور نه چندان محبوب همچنان دامنگیر شرکت موفق هواوی است و این شرکت حالا مشکلات زیادی در تامین قطعا مورد نیاز خود دارد.

بنابر جدیدترین اطلاعات حالا هواوی که حتی برای معرفی محصول جدید خود نیز به مشکلات عمده ای برخورده است بالاخره و بعد از معرفی پرچمداران شرکت هایی چون سامسونگ، شیائومی، وان پلاس و غیره قصد دارد بالخره از پرچمدار مورد انتظار خود رونمایی کند. اما از این گوشی چه می دانیم.

هوآوی پی 50 اوایل مرداد ماه معرفی می شود

بنابر اطلاعات فعلی، هواوی در اوایل مردادماه و احتمالا به طور دقیق تر در 7 مرداد 1400 از پرچمدار سری پی خود رونمایی خواهد کرد. از جمله اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده است اینکه باید بدانید به دلیل تحریم های آمریکا، هواوی در تامین تکنولوژی 5 جی برای گوشی خود مشکلات عمده ای دارد. در نتیجه این مهم پی 50 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 اولین گوشی مجهز به 4 جی با استفاده از اسنپدراگون 888 است.

به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 و با توجه به اینکه هواوی پیش از این کاربرد کایرین 9000 را تایید کرده بود به نظر می رسد در حداقل یکی از اعضای خانواده پی 50 باید شاهد کایرین 9000 باشیم و در بقیه از اسنپدراگون 888 استفاده خواهد شد. آنطور که برخی افشاگران می گویند این مدل پی 50 پرو خواهد بود. همچنین بعید است هواوی چاره ای برای نسخه 5 جی گوشی نیندیشیده باشد. آنطور که اطلاعات حاکی است، گویا هوآوی ابتدا نسخه 4 جی را روانه بازار می کند و سپس یک عضور دیگر خانواده با پشتیبانی از 5 جی را با اندک مدتی تاخیر به بازار خواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی پی 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر