;
coinex

بهترین گوشی های ال جی ؛ آپدیت ژانویه 2021

کمپانی ال جی طی سال های اخیر در حوزه ارائه اسمارتفون های اندرویدی گام های مثبتی برداشته است. در بهترین گوشی های ال جی با ما همراه باشید.

کمپانی محبوب و معروف ال جی، در کنار سامسونگ هموطن خود و البته غول ژاپنی دنیای تکنولوژی یعنی سونی، همواره در زمره برترین برندهای لوازم خانگی و ابزار آلات هوشمند محسوب میشده است.

البته که در حوزه مورد بحث امروز ما، یعنی اسمارتفون ها، ال جی و سونی بسیار با رقیب قدرتمند خود که تجربه خوبی از بازار دارد فاصله دارند، اما طی سال های گذشته بوده ایامی که ال جی نیز با خلاقیت خود بازار اسمارتفون ها را تحت تاثیر قرار داده است.

البته که همچنان معتقدیم ال جی در همان بخش تلویزیون ها و لوازم خانگی میتواند موفق تر دانسته شود، اما این مسئله سبب نمیشود که به بررسی بهترین گوشی های ال جی نپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های ال جی

آپدیت ژانویه 2021

شاید در شرایطی که بازار اسمارتفون های اندرویدی به قلمرو بلامنازع برند های چینی با بهترین گوشی های چینی بدل شده، تنها یک غول باتجربه و توانمند مانند سامسونگ با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بتواند در برابر سیطره چینی ها با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس قد علم کند.

اما خب همانطور که در مقدمه هم گفتیم کمپانی ال جی نیز به عنوان یکی از پیشروان دنیای فناوری کوشیده همیشه نیم نگاهی به بازار اسمارتفون ها داشته باشد و جایی هرچند کوچک در میان بزرگان برای خود دست و پا کند. شاید اولین جرقه های پیشرفت در حوزه تولید گوشی های مهم در این شرکت، با عرضه رسمی ال جی جی 2 به عنوان یک محصول قدرتمند آغاز شد.

نمیدانم به خاطر دارید یا نه، ولی با معیارهای آن روزگار که هنوز اسمارتفون ها اینقدر درگیر رقابت های پیچیده نشده بودند و از دوربین های چندده مگاپیکسلی خبری نبود، جی 2 با طراحی خوب و برخی ویژگی های خوب در دوربین توانسته بود موفقیت خوبی برای شرکت کره ای فراهم آورد.

خانواده جی (G) کمپانی کره ای طی سالهای بعد با عرضه ال جی جی 4 با یک طراحی خاص و خواستنی که شامل قاب پشتی از جنس چرم در 4 رنگ بندی بود و سپس ال جی جی 6 اوج گیری جدی خود را آغاز کرد. جی 6 به واقع نه برای دوران خود که حتی در حال حاضر هم میتواند یک گوشی خوب باشد. البته که نه در رده بهترین گوشی های 2021 اما با معیارهای پیچیده امروزی شاید بتوان آنرا در دسته بهترین گوشی های ارزان قیمت قرار داد، چراکه هم قابلیت های جذابی دارد و هم یک طراحی دلپسند.

کوتاه سخن اینکه کمپانی ال جی نیز یک کمپانی قابل توجه در این حوزه است و باید به آن پرداخت پس ما را در بهترین گوشی های ال جی همراهی کنید جدیدترین گوشی های LG دنیا در سال 2021 را به شما معرفی کنیم. در حقیقت هدف از این گفتار آشنایی عمیق تر شما با یک برند کمتر شناخته شده اما مهم در دنیای اسمارتفون های اندرویدی است. در ادامه فهرست بهترین گوشی های ال جی را به شما ارائه میکنیم. این شما و این فهرست بهترین گوشی های LG جهان در سال 2021.

ال جی ولوت : گوشی جدید ال جی 2021

ال جی ولوت : گوشی جدید ال جی 2021
بهترین گوشی ال جی دنیا
  • نمایشگر: 6.8 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2460 پیکسل
  • دوربین: دوربین اصلی مشتمل بر سنسورهای 48/8/5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 6/8 گیگابایت رم، اسنپدراگون 765 جی
  • باتری: 4300 میلی آمپر ساعت

ال جی اصلا خود را درگیر و منتظر افشاگران نکرد و با یک رویکرد جالب بازار افشاگری ها در مورد این محصول مورد انتظار را بهخواب مطلق فرو برد. علت این موضوع رویکرد خاص ال جی در معرفی این گوشی بود. گرچه ولوت به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی به‌تازگی معرفی شده، از قبل همه‌‌ی مشخصاتش را می‌دانستیم. اطلاعات موجود درباره‌ی ال‌جی ولوت را نه افشاگران، بلکه خود ال‌جی ازطریق بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی عنوان کرده است.

گوشی جدید ال جی 2021 به تراشه‌ی اسنپدراگون 7655G کوالکام و صفحه‌نمایش ۶/۸ اینچی OLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز است. در بخش بالایی صفحه‌نمایش ال‌جی ولوت، بریدگی کوچک قطره‌ای‌شکلی وجود دارد که میزبان دوربین سلفی است.

در ‌حال‌ حاضر، گوشی جدید ال جی 2021 برای بازار کره‌جنوبی معرفی شده است. ال‌جی می‌گوید قصد دارد گوشی ولوت را ماه جاری میلادی با برگزاری کنفرانس آنلاین جداگانه‌ای برای بازارهای جهانی نیز رونمایی کند و اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه را دردسترس قرار دهد.

ال جی استایلو 6 : گوشی جدید ال جی 2021

ال جی استایلو 6 : گوشی جدید ال جی 2021
بهترین گوشی ال جی دنیا
  • نمایشگر: 6.8 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2460 پیکسل
  • دوربین: ماژول سه گانه دوربین اصلی مشتمل بر سنسورهای 13/5/5 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیسلی
  • سخت افزار: 3 گیگابایت رم، پردازنده هلیو P35 مدیاتک
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت

به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای سری نوت سامسونگ، سری استایلو ال جی را البته با کیفیتی به مراتب پایین تر داریم. آخرین عضو این خانواده استایلو 6 نام دارد و یکی از بهترین گوشی های ال جی است که میتواند بهترین گوشی ال جی 2021 نیز باشد.

گوشی هوشمند ال جی استایلو 6 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های ال جی از نظر طراحی شاهد تغییرات مهمی نسبت به نسل قبلی خود است و به جای حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش حالا شاهد استفاده از ناچ یا همان بریدگی در صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم و بالا و پایین نمایشگر را حاشیه‌های باریکی احاطه کرده‌اند.

در قاب پشتی Stylo 6  به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی، علاوه بر دوربین سه‌گانه یک حسگر اثر انگشت دایره‌ای در مرکز آن دقیقا مشابه گوشی LG Stylo 5 برای احراز هویت بیومتریک قرار گرفته است.  دکمه پاور در سمت راست بدنه گوشی Stylo 6 و در لبه سمت چپ آن درگاه سیمکارت به همراه ولوم صدا و کلید اختصاصی گوگل اسیستنت قرار گرفته است.

ال‌جی استایلو 6 همچنین نمایشگر 6.8 اینچی با رزرولوشن +FHD دارد و حسگر اثر انگشت آن در پشت دستگاه جای گرفته است. ال‌جی دکمه‌ی اختصاصی فعال‌سازی گوگل اسیستنت را برای این محصول در نظر گرفته و صدای سه‌بعدی را که در بیشتر گوشی‌های جدید ال‌جی دیده می‌شود به جدیدترین عضو خانواده‌ی استایلو نیز افزوده است تا آنرا کاندید بهترین گوشی ال جی 2021 کرده باشد.

ال جی وی 60 : گوشی جدید ال جی 2021

ال جی وی 60 : گوشی جدید ال جی 2021
برترین گوشی LG جهان
  • نمایشگر: 6.8 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2460 پیکسل
  • دوربین: ماژول سه گانه دوربین اصلی مشتمل بر سنسورهای 64/13/0.3 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 8 گیگابایت رم، اسنپدراگون 865
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

گوشی ال‌جی وی 60 تین‌کیو به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی از صفحه‌نمایش 6.8 اینچی OLED فول HD پلاس برخوردار است. بریدگی قطره‌ای‌شکل گوشی V50S به وی ۶۰ تین‌کیو نیز آمده و در بریدگی بالای صفحه‌نمایش گوشی جدید ال‌جی، حسگر ۱۰ مگاپیکسلی را به‌عنوان دوربین سلفی شاهد هستیم.

همچنین، ال‌جی در زیر صفحه‌نمایش این گوشی که به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی شناخته میشود از حسگر اثرانگشت استفاده کرده است تا وی 60 تین‌کیو حس پریمیوم‌تری به کاربر منتقل کند. ناگفته نماند صفحه‌نمایش گوشی با شیشه‌ی گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

گوشی وی 60 تین‌کیو به عنوان بهترین گوشی ال جی 2021 وظایف مختلف را با اتکا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پردازش می‌کند و به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است که درصورت تمایل، کاربر می‌تواند آن را ازطریق کارت میکرو SD ارتقا دهد.

ال‌جی وی 60 تین‌کیو به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی به ‌لطف بهره‌مندی از استاندارد IP68 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می‌دهد و از استاندارد MIL-STD 810G هم پشتیبانی می‌کند؛ استانداردی که نشان‌دهنده‌ی مقاومت درخورتوجه بدنه‌ی این گوشی است.

ال جی وینگ : بهترین گوشی ال جی 2021

ال جی وینگ : بهترین گوشی ال جی 2021
برترین گوشی LG جهان
  • نمایشگر: 6.8 اینچی با رزولوشن تصویر 2460 در 1080 پیکسل
  • دوربین: ماژول سه گانه دوربین اصلی مشتمل بر سنسورهای 64/13/12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 8 گیگابایت رم، اسنپدراگون 765 جی
  • باتری: 4000 میلی آمپرساعت

به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های ال جی باید ال جی وینگ را به خاطر سپرد. یکی از بهترین گوشی های ال جی که با یک طراحی منحصربفرد ارائه شده است.

اصلی‌ترین چیزی که ال جی وینگ را از سایر تلفن‌های هوشمند بازار متمایز می‌کند، طراحی منحصر به فرد آن است. از آنجایی که این گوشی به دو نمایشگر مجهز شده، دو حالت مختلف Basic و Swivel برای کار با این دستگاه موجود است.

در حالت Swivel، قسمت جلویی گوشی ۹۰ درجه در جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخد و صفحه صحنه اصلی به حالت افقی تغییر می‌دهد تا نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی، به نمایش درآید.

گوشی LG Wing نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی FullVision از نوع P-OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۰.۵:۹ است و تراکم پیکسلی ۳۹۵ppi دارد. نمایشگر دوم ابعاد کوچکتر ۳.۹ اینچی داشته و از نوع G-OLED است. نسبت تصویر نمایشگر ثانویه ۱.۱۵:۱ است و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۲۴۰ پیکسل دارد. تراکم پیکسلی نمایشگر کوچکتر نیز ۴۱۹ پیکسل در اینچ اعلام شده است.

ال جی جی 8 ایکس : بهترین گوشی ال جی 2021

ال جی جی 8 ایکس : بهترین گوشی ال جی 2021
برترین گوشی LG جهان
  • نمایشگر: 6.4 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2340 پیکسل
  • دوربین: ماژول دوگانه دوربین اصلی مشتمل بر سنسورهای 12/13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 6 گیگابایت رم، اسنپدراگون 855
  • باتری: 4000 میلی آمپرساعت

جی 8 ایکس تینکیو به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی از نمایشگر دوم 6.4 اینچی قابل جدا شدن، چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد.

به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های ال جی در خانواده محبوب G ، جی 8 از نمایشگر اصلی 6.4 اینچی اولد +FHD با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار است. این گوشی در کره با نام وی 50 اس به بازار عرضه خواهد شد.

جی 8 ایکس تینکیو به نمایشگر دوم به ابعاد 6.4 اینچ ناچ دار مشابه با نمایشگر اصلی مجهز شده و یک نمایشگر 2.1 اینچی دیگر نیز پشت آن قرار گرفته که ساعت یا اعلانات را نشان می دهد. نکته منفی در مورد نمایشگر دوم این است که 134 گرم به وزن 192 گرمی گوشی اضافه می کند.

ال جی جی 8

ال جی جی 8
بهترین گوشی ال جی دنیا
  • نمایشگر: 6.1 اینچی با رزولوشن تصویر 3120 در 1440 پیکسل
  • دوربین: ماژول سه گانه دوربین اصلی مشتمل بر سنسورهای 2/12/16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 6 گیگابایت رم، اسنپدراگون 855
  • باتری: 3500 میلی آمپرساعت

این محصول که در دو نسخه جی 8 استاندارد و جی 8 اس ارائه شده است. جدیدترین گوشی های ال جی در خانواده جی هر دو نسخه‌ با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت حافظه‌ی رم همراه خواهند بود. حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایت درکنار وجود درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، از دیگر مشخصات فنی جی 8 است. در طرف دیگر ابعاد نمایشگر، دوربین و باتری مولفه‌های متفاوت بین این دو گوشی است.

ال‌جی جی ۸ تینکیو به نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پشتیبانی از استاندارد HDR10 مجهز شده است. باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و چیدمان سه‌گانه‌ی دوربین شامل حسگر‌های ۱۲ مگاپیکسلی با لنز استاندارد، ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و ۱۶ مگاپیکسلی در پس لنز اولتراواید، دیگر مشخصات پرچم‌دار ال‌جی است.

ال جی وی 40

ال جی وی 40
برترین گوشی LG جهان
  • نمایشگر: 6.4 اینچی با رزولوشن تصویر 1440 در 3120 پیکسل
  • دوربین: اصلی با سنسورهای 12/16/12 مگاپیکسل و سلفی دوگانه با سنسورهای 8/5 مگاپیکسل
  • سخت افزار: 6 گیگابایت رم، اسنپدراگون 845
  • باتری: 3300 میلی آمپرساعت

در وی 40 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های ال جی ،کمپانی کره ای با وجود 5 سنسور دوربین به جذابیت های این محصول افزوده است. V40 ThinQ با دوربین پشتی سه گانه و دوربین جلویی دوگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مطابق با اطلاعات، یکی از لنزها از نوع تله فوتو، یکی از نوع زاویه عریض و دیگری با دیافراگم f/1.5 تولید خواهد شد.

ال جی وی 40 شباهت زیادی به نسل‌های گذشته خود دارد؛ بدنه‌ی این گوشی از جنس شیشه و فلز ساخته شده و همچنان استاندارد مقاومت آبی IP68 را با خود به یدک می‌کشد. آبی، مشکی، خاکستی و صورتی نیز از جمله رنگ های این اسمارت فون به شمار می‌روند و وزن کلی دستگاه 169 گرم است.

در سمت چپ وی 40 یک دکمه تعبیه شده که فشردن آن دستیار صوتی گوگل را صدا خواهد کرد. پشت گوشی نیز سه دوربین اصلی به همراه اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است و در جلوی گوشی می توان نمایشگر 6.4 اینچی را دید که از نوع P-OLED است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل و دقت 537 پیکسل در هر اینچ بوده و نسبت آن 19.5 به 9 در نظر گرفته شده است.

ال جی وی 35

ال جی وی 35
برترین گوشی LG جهان
  • نمایشگر: 6 اینچی با رزولوشن تصویر 1440 در 2880 پیکسل
  • دوربین: ماژول دوگانه دوربین اصلی مشتمل بر دو سنسور 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 6 گیگابایت رم، اسنپدراگون 845
  • باتری: 3300 میلی آمپرساعت

همانند ال‌جی جی ۷ ThinQ که از دوربین دوگانه با کمی تغییرات بهره می‌برد، وی ۳۵ ThinQ به عنوان یکی از بهترین گوشی های ال جی نیز به همین دوربین دوگانه مجهز شده است. دوربین دوگانه‌ و اصلی جدیدترین پرچمدار ال‌جی از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ یکی از دوربین‌ها به لنز استاندارد و دیگری به لنز سوپر واید مجهز شده است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به باتری 330 میلی‌آمپر ساعتی در کنار حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. ال‌جی وی 35 ThinQ را با بهره‌گیری از نمایشگری تمام صفحه که فاقد بریدگی است، راهی بازار می‌کند.

وی 35 کاملا به زبان طراحی سری وی ال‌جی وفادار مانده، حال آنکه اضافه شدن رنگ جدید مشکی شفقی باعث شده تا این گوشی جلوه جدیدی به خود بگیرد. همچنین ال‌جی وی 35 از وجود یک نمایشگر 6 اینچی اولد بهره می‌برد.

ال جی Q6

ال جی Q6
بهترین گوشی ال جی دنیا
  • نمایشگر: 5.5 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2160 پیکسل
  • دوربین: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 4 گیگابایت رم، اسنپدراگون 435
  • باتری: 3000 میلی آمپرساعت

ال‌ جی در این گوشی 3 گیگابایت رم در اختیار کاربران می‌گذارد. لازم است بدانید این محصول در نسخه‌ی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود که امکان افزایش این میزان ظرفیت به کمک کارت حافظه جانبی وجود دارد. جایگاه کارت حافظه‌ی جانبی با سیم‌کارت دوم مشترک نیست و در صورت نیاز می توانید از هر سه استفاده کنید.

اگر از آن دسته‌ کاربرانی هستید که به ‌اندازه‌ی صفحه‌نمایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و این ویژگی در انتخاب گوشی موبایل از اولویت‌های آن‌هاست، باید بدانید Q6 از نمایشگری 5.5اینچی با رزولوشن  2160×1080 بهره می‌برد. برای محافظت از این نمایشگر، گوریلاگلس 3 انتخاب شده است که می‌تواند در جابه‌جایی و استفاده از گوشی‌تان به شما اطمینان خاطر بیشتری ببخشد.

ال جی کی 30

ال جی کی 30
بهترین گوشی ال جی دنیا
  • نمایشگر: 5.3 اینچی با رزولوشن تصویر 720 در 1280
  • دوربین: دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی
  • سخت افزار: 2 گیگابایت رم، اسنپدراگون 425
  • باتری: 2880 میلی آمپرساعت

گوشی اقتصادی ال جی از چیپست اسنپدراگون 425 استفاده می کند که پردازنده چهار هسته ای دارد. در کنار این چیپست شاهد 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستیم که با استفاده از درگاه کارت حافظه microSD می توان آن را افزایش داد. تلفن همراه K30 همچنین وزنی برابر 148 گرم و ابعاد 8.2×147×71.5 میلیمتر دارد.

ال جی تصمیم گرفته دوربین اصلی این گوشی اقتصادی را با یک حسگر 13 مگاپیکسلی عرضه کند و برای دوربین سلفی آن هم یک حسگر 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. علاوه بر این نمایشگر +HD بدون بریدگی با ابعاد 5.45 اینچ، نسبت تصویر 18:9 و دقت تصویر 295 نقطه بر اینچ دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم بسیار طبیعی است که انتظار نداریم گوشی های ال جی از بهترین های بازار باشند، اما بدون شک ال جی با محصولات خود میتواند رونق خاصی به بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 ببخشد که با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ وضعیت جذابی دارد.

همچنین برای سال 2021 میتوانید سری به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 بزنید. همچنین بهترین گوشی های 5G در سال 2021 را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gadgets.ndtv و lifewire

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های ال جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر