;
coinex

تریلر فیلم malignant منتشر شد ؛ جدیدترین اثر کارگردان مجموعه اره و احضار

پوستر و تریلر فیلم malignant به کارگردانی جیمز وان(James Wan)، یکی از اساتید ژانر ترسناک منتشر شد. در ادامه برای تماشای این تریلر با تکراتو همراه باشید!

مطمئنا تمامی طرفداران ژانر ترسناک با جیمز وان، کارگردان فیلم های ترسناک saw و the conjuring آشنایی دارند. این کارگردان مطرح سینما پس از 5 سال با فیلم بدخیمی (Malignant‎) به این ژانر برگشته است و کمپانی برادران وارنر پوستر و تریلر فیلم بدخیمی را منتشر کردند. در ادامه جزئیات بیشتر را بررسی می‌کنیم.

تریلر فیلم malignant منتشر شد

فیلم بدخیمی یکی از جدیدترین فیلم‌های جیمز وان است که نه تنها کارگردانی، بلکه داستان آن نیز توسط وان نوشته شده است. این فیلم داستان شخصیتی به نام مدیسون را روایت می‌کند که هر شب خواب‌های وحشتناکی از قتل‌های جنون آمیز را می‌بیند.

این موضوع زندگی او را دچار اختلال کرده است اما وقتی که متوجه می‌شود این خواب‌ها، رویا نیستند و در واقعیت در حال رخ دادن هستند، مشکلات او  وارد مرحله جدیدی می‌شوند. در این فیلم ترسناک آنابل والیس (Annabelle Wallis‎) در نقش نخست ایفای نقش کرده است و بازیگرانی چون جیک ایبل (Jake Abel‎)، وی را در این فیلم همراهی می‌کنند.

 

جیمز وان که قبلا کارگردانی آثاری هچمون اره و احضار را بر عهده داشته، درباره ساخته جدید خود گفته است که هیجان بسیاری دارد. او درباره فیلم جدید خود می‌گوید:

دوست داشتم یک فیلم متفاوت با آثار قبلی خودم بسازم که ایده‌ای نو داشته باشه و این ژانر رو دچار تغییر بکنه ولی در عین حال، روح آثار ترسناکی که باهاشون بزرگ شدم رو هم در خودش داشته باشه.

تریلر فیلم malignant

وی آخرین بار در سال 2018 فیلم اکشن آکوامن (Aquaman‎) را کارگردانی کرده بود و حال فیلم ترسناک جدید او در در تاریخ ۱۰ سپتامبر در سینماهای دنیا و همینطور سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند این سینمایی را که جزو ترسناک ترین فیلم های 2021 است، هم در سینما و هم در شبکه اچ بی او مکس تماشا کنند. در حال حاضر، اولین تریلر این فیلم نیز منتشر شده است و شما می‌توانید برای تماشای تریلر فیلم بدخیمی از یوتیوب اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: warnerbros

نظر شما در خصوص پوستر و تریلر فیلم malignant چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر