;
coinex

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr ؛ هیچ رقابت ورزشی را از دست ندهید!

تماشای زنده رقابت های ورزشی معمولا معضل مهمی برای دوستداران ورزش است. در دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr ما را همراهی کنید.

تماشای زنده رقابت های ورزشی بین المللی در هر رشته ورزشی علاقه مندان عام و خاص زیادی در کشور ما دارد. برخی به صرف تفریح و وقت گذرانی یا حتی علاقه به یک رشته ورزشی، رویدادها را دنبال می کنند و برخی به تناسب حرفه و پیشه خود نیاز به تماشای رقابت های مهم بین المللی دارند.

با وجود اینکه در کشور ما دو رسانه مهم شبکه سه و ورزش معمولا به عنوان رسانه های اصلی ورزش شناخته می شوند، اما با وجود این، موارد زیادی از رویدادهای ورزشی را معمولا از دست می دهیم و این دو شبکه همه رویدادها را پوشش نمی دهند. بر این اساس سرویسی که بتواند به شما در رفع این نیاز کمک کند، طبیعتا سرویسی کارآمد خواهد بود. در دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr به چنین سرویسی خواهیم پرداخت.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr

اپلیکیشن Rokkr سرویسی کارآمد برای دنبال کردن عموم رویدادهای ورزشی مهم در سراسر دنیاست که دسترسی آزادی به شما زیادی از شبکه های جهانی ورزشی را برای شما فراهم می کند.

برای استفاده از این سرویس ابتدا بایستی Rokkr  را دانلود کنید. برای دانلود این سرویس از یکی از لینک های زیر به تناسب میل خود استفاده کنید.

دانلود برنامه Rokkr از اپ استور (نسخه iOS)

دانلود اپلیکیشن Rokkr از گوگل پلی (اندروید)

بعد از دانلود این سرویس بایستی با ارائه مجوزهای لازم، آن را روی گوشی یا هر ابزار هوشمند دیگری نصب کنید. ما از نسخه اندروید استفاده می کنیم. بعد از دانلود اپلیکیشن و باز کردن آن با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr ؛ هیچ رقابت ورزشی را از دست ندهید!

در اینجا کافیست یکی از دو لینک زیر را کپی کرده و در بخش Enter URL وارد کنید و سپس گزینه BROWSE را فشار دهید. بعد از این کار به صفحه اصلی برنامه هدایت خواهید شد. این دو لینک موارد زیر هستند. انتخاب کاملا سلیقه است و تفاوتی ندارد:

http://huhu.to

https://oha.to

در اینجا، یک نوار قابل حرکت دادن وجود دارد که ابتدای آن مربوط به شبکه های بین اسپورت است. از تمام این شبکه ها شما می توانید رقابت های ورزشی زنده را دنبال کنید. با اسکرول کردن این نوار به سمت چپ، همچنین از شبکه TRT Spor نیز برای تماشای رقابت ها می توانید استفاده کنید. شبکه های ورزشی بین اسپورت در این فهرست بیش از 10 مورد است و هر یک بخش هایی از رقابت های ورزشی را پوشش می دهد.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr ؛ هیچ رقابت ورزشی را از دست ندهید!

ما بین اسپورت اچ دی 2 را انتخاب کردیم که در حال پخش جودوی المپیک توکیو است. اینجا همچنین شما به لیستی از دیگر شبکه های بین اسپورت، شبکه تی آر تی اسپور و حتی یورواسپورت دسترسی دارید.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr ؛ هیچ رقابت ورزشی را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن Rokkr چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    خیلی خوبه مدت هابود دنبال همچین چیزی میگشتم..از هزینه خرید اکانت آی پی تیوی راحت میشیم و فقط کافیه نت بخریم..
    هم روی گوشی نصب کردم و هم روی لب تاپ..روی رسیورهای اندوریدی هم که نصب میشه..
    فقط نمیدونم روی تلویزیون هوشمند ال جی هم قابلیت نصب داره یا نه؟؟

    سپاس از شما

    پاسخ

    ممنون… عالی بود

    پاسخ

    ممنونم. خیلی عالی و کاربردی بود. کار کرد

    پاسخ

    لینک دانلود اشتباه هست.ولی بابت معرفی و لینک بازکننده کانالها سپاسگزارم.

    پاسخ

    من برنامه رو نصب کردم ولی وارد یه صفحه قرمز شد که اولش نوشته “معرفی”:(چجوری راه اندازیش کنم؟

    پاسخ