;
coinex

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس ؛ ثبت نام، ترید و رفع مشکلات

اگر شما از طرفداران ارزهای دیجیتالی هستید، احتمالا نام صرافی بایننس را شنیده‌اید. در این مقاله، ما آموزش کار با اپلیکیشن بایننس را بررسی خواهیم کرد.

صرافی بایننس از معروف‌ترین و معتبرترین صرافی‌های موجود در سطح بین‌الملل است که طرفداران زیادی دارد. این صرافی به مشتریان خود امکان خرید و فروش بیش از 100 ارز دیجیتالی همچون بیت کوین یا ریپل را می‌دهد و کاربران می‌توانند با خرید یک ارز دیجیتالی همچون بیت کوین، در این صرافی ترید کنند و ارزهای دیگر را نیز خریداری کنند.

نکته‌ی جالب توجه این صرافی این است که خود بایننس ارز دیجیتالی نمی‌فروشد؛ بلکه مانند یک واسطه‌گر عمل کرده و فروشنده و خریدار را به یکدیگر متصل می‌کند و در نتیجه تراکنش آنها، مبلغی را به ازای کارمزد کم می‌کند. ثبت نام در این صرافی رایگان است و در ازای شارژ کیف پول خود نیز کارمزدی کم نخواهد شد. ولی برای برداشت از حساب و یا انتقال و معامله‌ی ارز، مبلغی به عنوان کارمزد برداشته می‌شود.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

امروزه، خرید و فروش ارزهای دیجیتالی یکی از راه‌های کسب درآمد افراد شده است و از طرفی، خرید و فروش این ارزها نیز بسیار استرس‌زا است. به همین خاطر بهتر است بر پیش‌بینی‌های معتبر از ارز دیجیتالی دلخواه خود همچون پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 را بررسی کرده و در کنار آن، با داشتن یک اپلیکیشن صرافی معتبر، جلوی ضرر خود را بگیریم.

در این مقاله در تکراتو قصد داریم به آموزش کار با اپلیکیشن بایننس بپردازیم، اپلیکیشنی که کاربردهای گسترده‌ای دارد و در عین حال رابط کاربری ساده‌ی آن موجب می‌شود کار کردن با آن سخت نشود. هیچ‌چیز افتضاح‌تر از این نیست که در یک صرافی حساب باز ‌کرده و متوجه شوید اصلا نمی‌دانید چطور باید با آن کار کرد!

بنابراین اگر قصد دارید که آموزش کار با اپلیکیشن بایننس را بیاموزید، این مقاله در تکراتو را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی درباره‌ی این اپلیکیشن و نحوه ثبت‌نام و کار با آن، ارائه دهیم. از این رو، بهتر است که ابتدا در مقدمه‌ای این صرافی را معرفی کنیم‌.

تاریخچه بایننس

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
ساخت اکانت بایننس

بایننس در سال 2017 توسط چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) و یی هه (Yi He) تاسیس شد. هه و ژائو هر دو قبل از اینکه تصمیم بگیرند شرکت صرافی ارز دیجیتالی خود را تاسیس کنند، در صرافی OKCoin کار می‌کردند.

بعد از اینکه در سپتامبر 2017 ترید کردن ارزهای دیجیتالی در چین ممنوع شد، این کمپانی مجبور شد تا چین را ترک کند. از آن پس، دفتر این شرکت در کشورهای تایوان و ژاپن برپا بود و در حال حاضر، دفتر این شرکت در کشور اروپایی مالت مستقر است.

بایننس ارز رمزنگاری شده خود را بنام Binance Coin (BNB) دارد. این صرافی از فروش اولیه سکه Binance Coin برای جمع آوری کمک مالی به ارزش 15 میلیون دلار در ژوئیه 2017 استفاده کرد چرا که فروش اولیه سکه (ICO) راهی آسان برای مشاغل رمزنگاری برای جمع‌آوری پول بدون استفاده از روش‌های پیچیده‌تر مانند اوراق قرضه یا سهام است. البته هرکس که از این ارز دیجیتالی در بایننس استفاده کند، از تخفیف بالایی برخوردار می‌شود که ما به آن خواهیم پرداخت‌.

در لیست CoinMarketCap، بایننس در جایگاه دوم بزرگ‌ترین صرافی جهان جای گرفته است. بایننس یک صرافی کریپتو کریپتو (رمزنگاری شده) است و این بدین معناست که کاربران تنها می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده را ترید کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

بنابراین، اگر در حال حاضر ارز دیجیتالی ندارید، می‌بایست قبل از شروع ترید با بایننس یک ارز دیجیتالی همچون بیت کوین یا دوج کوین تهیه کنید. البته ما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید، از صرافی‌هایی استفاده‌ کنید که پول فیات را پیشنهاد می‌کنند؛ تریدینگ‌هایی مانند Coinmama، CEX.IO یا Coinbase می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

توجه داشته باشید که پول فیات، همان پول رسمی هر کشور است. برای مثال به دلار، پوند و ین که به ترتیب واحد پول آمریکا، بریتانیا و ژاپن است، فیات گفته می‌شود. پس از داشتن رمز ارز، می‌توانید از آن برای ترید با بیش از 200 سکه و توکن در بایننس استفاده کنید.

اکنون که با این صرافی آشنا شدید، وقت آن است که آموزش کار با اپلیکیشن بایننس را بیاموزید ولی قبل از آن، آموزش ثبت نام در بایننس را به شما توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10

آموزش ثبت نام در بایننس و ساخت اکانت

برای آموزش ثبت نام در بایننس مراحل ساده‌ی زیر را دنبال کنید تا بتوانید اکانت بسازید. در مرحله‌ی اول آموزش ثبت نام در بایننس ، باید به the Binance homepage بروید و در آنجا ثبت نام خود را شروع کنید و روی گزینه Register بزنید.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
ساخت اکانت بایننس

پس از آن، شما به صفحه‌ی ثبت نام منتقل می‌شوید؛ جایی که در آن باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک پسوورد بسازید. حتما دقت داشته باشید که آدرس ایمیل شما امن و معتبر و مهم‌تر از همه، در دسترس شما باشد. در هنگام ساخت پسوورد، از علامت‌ها، اعداد و حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید.

در آخر، شرایط استفاده از بایننس را بخوانید و با آنها موافقت کنید و روی ثبت نام  یا همان Register کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون

 

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
آموزش ترید در بایننس

در مرحله‌ی بعد آموزش ثبت نام در بایننس ، باید با انجام مسئله‌ای ثابت کنید که ربات نیستید. این دست از سوالات معمولا ساده هستند و شما به راحتی می‌توانید آن را حل کنید مگر اینکه واقعا یک ربات باشید.

سپس ایمیلی به صندوق پستی شما ارسال می‌شود و باید روی Verify Email کلیک کرده و مراحل ثبت‌نام را از لینکی که به ایمیل شما فرستاده شده، کامل کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
آموزش ترید در بایننس

آموزش ثبت نام در بایننس تمام شد و ما در ادامه، به آموزش اپلیکیشن بایننس می‌پردازیم. البته قبل از آن، نکته‌ای درباره ایمن کردن اکانت شما بیان می‌کنیم.

وقتی برای اولین‌بار وارد اکانت خود می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود که آیا قصد دارید تائید هویت دو عاملی (two-factor authentication) را انجام دهید یا خیر. این یک ویژگی امنیتی است که کاربران پس از فعال‌سازی آن، برای استفاده از اکانت خود باید از دو رمز عبور استفاده کنند.

به بیانی ساده‌تر، هنگام استفاده از تائید هویت دو عاملی، شما رمز عبور معمول خود را وارد کرده و علاوه بر آن، یک کد دوم نیز وجود دارد که یا برای شما پیامک می‌شود و یا اینکه از طریق Google Authenticator ساخته می‌شود. فراموش نکنید که این مهم را فعال کنید و اگر گزینه skip for now را انتخاب کنید، ممکن است بعدا پشیمان شوید!

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
آموزش ترید در بایننس

بعد از تنظیم کردن تائید هویت دو عاملی، اکانت شما آماده‌ی سرمایه گذاری است و این بدین معناست که می‌توانید ارزهای دیجیتالی که تهیه کردید را به داخل برنامه بیاورید. برای انجام این کار کافیست که ارز رمزنگاری شده را از کیف پول دیجیتالی یا صرافی دیگری مانند Coinbase وارد حساب خود در بایننس کنید. اگر با این کار آشنایی ندارید، ادامه‌ی مطلب را با دقت بخوانید.

آموزش اپلیکیشن بایننس و نحوه تأمین اعتبار حساب

در این قسمت از آموزش کار با اپلیکیشن بایننس برای تامین اعتبار حساب، ما از صرافی Coinbase و ارز دیجیتالی اتریوم جهت مثال استفاده خواهیم کرد. در مرحله‌ اول آموزش کار با اپلیکیشن بایننس ، به Coinbase بروید و وارد اکانت خود شوید. سپس در قسمت کیف پول اتریوم (ETH Wallet) گزینه send را انتخاب کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
آموزش ترید در بایننس

از شما خواسته می‌شود که گیرنده (Recipient) را مشخص کنید و چون شما می‌خواهید اتریوم را از حساب Coinbase به حساب بایننس منتقل کنید، باید از حساب بایننس خود یک آدرس اتریوم بگیرید. در نتیجه، وارد حساب بایننس خود شوید و از قسمت بالای صفحه، روی گزینه Funds و سپس Deposits کلیک کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
رفع مشکل اپلیکیشن بایننس

حال، وارد رمز ارزی شوید که قصد دارید آدرس آن را تهیه کنید. در این مثال، ما وارد ارز اتریوم می‌شویم. بایننس یک آدرس اتریوم برای شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید به آن ارز اتریوم انتقال دهید.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
رفع مشکل اپلیکیشن بایننس

آدرس اتریوم جایی است که شما وجوه اتریوم خود را به آنجا ارسال می‌کنید، بنابراین آن را در جعبه گیرنده در حساب Coinbase خود کپی و جایگذاری کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
رفع مشکل اپلیکیشن بایننس

در این مرحله از آموزش کار با اپلیکیشن بایننس ، تمام کاری که لازم است انجام دهید، تصمیم گیری درباره مبلغی است که قصد دارید انتقال دهید و بعد از آن گزینه Send را انتخاب کنید. به محض طی شدن مراحل، مبلغ انتخابی اتریوم شما در حساب بایننس شما خواهد بود. پس از انجام این مراحل، نوبت به آموزش اپلیکیشن بایننس و ترید کردن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

آموزش اپلیکیشن بایننس ؛ نحوه ترید کردن در بایننس

در بایننس، دو نوع تنظیمات وجود دارد: پایه (Basic) و پیشرفته (Advanced). اگر شما یک مبتدی هستید، بهتر است با تنظیمات پایه کار خود را شروع کنید. ترید پایه چیدمان ساده‌ای دارد و فهمیدن آن سخت نیست چرا که تنها اطلاعات مهم در ترید کردن نشان داده می‌شوند.

البته فراموش نکنید که پلت‌فرم بایننس، یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای ترید کردن است. بنابراین حتی فهم مدل ساده‌ی آن نیز ممکن است برای برخی کار ساده‌ای نباشد. با این‌حال، یاد گرفتن آن کار چندان سختی هم نیست.

تنظیمات ترید حرفه‌ای به متخصصان ترید، دسترسی به تمام چارت‌های قیمت و اطلاعات مارکت‌ها را می‌دهد که برای تریدهای پیشرفته لازم است. ما در این آموزش کار با اپلیکیشن بایننس ، تنها نحوه‌ی خرید در بایننس را به مبتدیان آموزش می‌دهیم. پس در ادامه، از تنظیمات ساده‌ی این اپلیکیشن استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه های 1400

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس در اندروید

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
آموزش ترید در بایننس

در مرحله‌ی اول این قسمت از آموزش اپلیکیشن بایننس ، این اپلیکیشن را از این لینک در گوگل پلی استور برای اندروید دانلود کرده و آن را نصب کنید. البته دقت داشته باشید که هرگز با آی پی ایران وارد این اپلیکیشن نشوید چرا که برنامه بایننس به کاربران کشورهای تحت تحریم خدمات نمی‌دهد.

پس از نصب اپلیکیشن می‌توانید وارد اکانت خود شوید. در اینجا، شما به اطلاعات مبتدی‌ای مانند مارکت‌های ارز دیجیتالی و قیمت آنها در حال حاضر و آینده دسترسی‌ خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: حداقل حقوق در سال 1400

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس در ios

برای نصب این اپلیکیشن در ios، کافیست کلمه «Binance» را در قسمت جستجوی اپ استور آیفون وارد کرده و یا از این لینک اقدام به نصب آن کنید. سپس گزینه Install را انتخاب کنید.

علاوه بر این، برای انجام معاملات لازم است که iOS به این اپلیکیشن اعتماد کند. برای این کار، بسته به نسخه iOS خود وارد تنظیمات شوید. سپس General را انتخاب کرده و بعد از آن گزینه‌ی Device Management یا Profiles & Device Management را انتخاب کنید.

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
رفع مشکل اپلیکیشن بایننس

در این قسمت شما یک ورودی جدید برای Binance App developer مشاهده خواهید کرد. چک کنید که اپلیکیشن بایننس علامت Verified را داشته باشد و سپس گزینه Trust را انتخاب کنید. به عنوان تأیید نهایی، دوباره روی Trust ضربه بزنید.

پیام جدیدی ارائه می‌شود که می‌گوید برنامه‌های توسعه دهنده Binance App اکنون در آیفون شما قابل اعتماد هستند، به این معنی که اکنون می‌توانید برای اجرای حساب Binance خود از برنامه استفاده کنید! کار شما در این قسمت نیز تمام است و می‌توانید با گوشی خود وارد اکانتی که ساختید، شوید. پس از آن، Cashback شما به طور اتوماتیک بر روی اکانت شما فعال می‌شود و به شما کمک می‌کند سود خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

رابط کاربری اپلیکیشن بایننس و نحوه ترید کردن در آن

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس
رفع مشکل اپلیکیشن بایننس

پس از گذراندن مراحل بالا، حال می‌توانید عملیات ترید کردن معمولی‌ را آغاز کنید. بعد از باز کردن اپلیکیشن، در پایین صفحه 5 تب مختلف را مشاهده می‌کنید. در تب هوم (Home)، اطلاعات موجودی، قیمت اسکناس و حجم معاملات حساب شما قابل مشاهده است. با حضور در صفحه اصلی در گوشه بالا سمت چپ، منوی حساب من را مشاهده خواهید کرد که در آن اطلاعات حساب، تنظیمات، پشتیبانی و گزینه‌های گپ و همچنین اطلاعات مربوط به هزینه‌های معامله خود را پیدا خواهید کرد.

تب بعدی، مارکت‌ها (Markets) هستند که در اینجا می‌توانید قیمت‌های آنلاین و تغییرات آنها به همراه جفت اصلی را مشاهده کنید. در تب trade می‌توانید ارز دیجیتالی خرید و فروش کنید. در تب چهارم که Futures نام دارد، می‌توانید معاملات آتی را خرید و فروش کنید و با تنظیم قراردادهای خرید و فروش از قسمت‌های Buy Put و Buy Call در حین مشاهده تجزیه و تحلیل های اساسی، ارز بخرید یا بفروشید.

در تب آخر هم کیف پول‌های دیجیتالی شما قرار گرفته که در آنجا می‌توانید موجودی حساب خود را بررسی کنید. حال پس از بررسی قسمت‌عای مختلف اپلیکیشن، می‌توانید ترید کردن خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

مانند هر سیستم عامل ترید دیگر، شما باید یک جفت معاملاتی را انتخاب کنید. گزینه‌های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد که شامل BTC ، LTC ، ETH و بسیاری دیگر از جفت‌ها می‌شود. پس از آن باید نوع سفارش را انتخاب کنید.

در اپلیکیشن Binance دو نوع سفارش عمده  تحت عنوان‌های خرید (طولانی) یا فروش (کوتاه) وجود دارد. علاوه بر این، شما سه عملکرد پیش روی خود دارید:

  • سفارش محدود (معامله گران قیمت سفارش را تعیین می‌کنند)
  • سفارش بازار (قیمت فعلی در بازار)
  • حد توقف (عملکرد توقف ضرر)

پس از انتخاب رویکرد خود، گزینه Buy را انتخاب کنید. برای این مرحله، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برای موقعیتی که فعال است، روی «Buy» ضربه بزنید. هنگامی که احساس کردید سطح قابل قبولی از سود (یا ضرر) را بدست آورده اید، گزینه «Close» را انتخاب کنید.

مقاله‌ی آموزش کار با اپلیکیشن بایننس به پایان رسید. البته این نکته مهم را فراموش نکنید که بایننس به کشورهایی که تحریم هستند، خدمات نمی‌دهد و متاسفانه ایران نیز جزو این کشورها است. در نتیجه شما نمی‌توانید با آی پی ایران وارد شوید و حتما باید از آی پی کشورهای دیگر استفاده کنید.

علاوه بر این، مقالاتی در راستای پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 ، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 نیز تهیه کرده‌ایم که می‌تواند در سرمایه گذاری به شما کمک کند. فراتر از آن می‌توانید مقالات بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 را نیز در تکراتو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bitdegree

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر