;
coinex

بهترین روش برای کسب درآمد در دنیای امروز چیست؟

بهترین روش برای کسب درآمد در دنیای امروز چیست؟ در دنیای امروز متخصصان و مشاوران کسب و کار روش‌های مختلفی برای رسیدن به درآمد پیشنهاد می‌دهند.

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد در دنیای امروز، راه اندازی کسب و کار در بستر اینترنت و فضای مجازی است. در این مقاله قصد داریم چند مورد از مزایای کسب و کار اینترنتی را توضیح دهیم و سپس به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توانیم کسب و کار آنلاین خود را به گونه‌ای رشد و توسعه‌ای دهیم که در یک مدت کوتاه بتوانیم برند خود را به مخاطب بشناسانیم و فروش خود را افزایش دهیم. در صورتی که شما هم دنبال راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد و پرمخاطب هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین روش برای کسب درآمد در دنیای امروز چیست؟

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزایای زیادی دارد. یکی از بارزترین مزایای این نوع از بیزینس در زمان کرونا مشخص شد. در ادامه قصد داریم به چند مورد از مهم‌ترین مزایای راه اندازی بیزینس آنلاین اشاره کنیم:

1. هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارید

عیب کسب و کارهای حضوری در دوران کرونا خیلی روشن و واضح شد. ممکن است کسب و کار حضوری به خاطر هر اتفاقی تعطیل شود ولی کسب و کارهای اینترنتی از این نظر مستثنا هستند و تعطیلی ندارند. از این رو درآمدزایی شما هم متوقف نمی‌شود و می‌توانید خیلی راحت به روند درآمدزایی خودتان ادامه دهید.   از طرفی کسب و کارهای حضوری حتی اگر باز هم باشند، محدودیت زمانی دارند و می‌توانند در ساعات مشخصی کار و فعالیت کنند. این در حالی است که کسب و کار اینترنتی در تمام ساعات شبانه روز فعال است و مشتری می‌تواند خرید خودش را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهد.   کسب و کار حضوری محدودیت مکانی دارد؛ یعنی احتمالاً شما اگر خیلی معروف شوید، مشتریان شما فقط مربوط به شهر خودتان و شهرهای اطراف هستند ولی در کسب و کار آنلاین چنین محدودیتی نداریم و می‌توانیم به سراسر کشور یا حتی کشورهای دیگر فروش داشته باشیم.

2. در کسب و کار آنلاین نیاز به حضور دائمی نیست

نکته مهم دیگری که باید به آن بپردازیم این است که شما وقتی کسب و کار حضوری دارید باید دائم حضور داشته باشید ولی کسب و کار اینترنتی اینگونه نیست. مشتری وارد سایت شما می‌شود، خرید خودش را انجام می‌دهد، سفارش خودش را ثبت می‌کند و سپس سفارش برای شما ارسال می‌کند. کافی است چند دقیقه زمان بگذارید و سفارش‌ها را به پست برسانید تا محصول به دست مشتری برسد.

بهترین روش برای کسب درآمد در دنیای امروز چیست؟
بهترین روش برای کسب درآمد در دنیای امروز چیست؟

3. توسعه کسب و کار اینترنتی خیلی آسان است

شما وقتی کسب و کار حضوری دارید اگر بخواهید محصولات بیشتری به دست مشتری برسانید، با مشکل مواجه می‌شوید؛ زیرا باید مغازه خود را عوض کنید ویک مکان بزرگ‌تر آماده کنید تا بتوانید کسب و کار خودتان را توسعه دهید. این موضوع در مورد کسب و کارهای اینترنتی اصلاً اینگونه نیست. کسی که کسب و کار اینترنتی دارد، در عرض چند ثانیه هر چند محصول یا دسته‌بندی که تمایل داشت به سایت خودش اضافه می‌کند.

4. هزینه کسب و کار آنلاین بسیار اندک است

اگر بخواهید یک کسب و کار حضوری داشته باشید، باید مغازه اجاره کنید، محصول و جنس بخرید و در فروشگاه خود بچینید، کلی هزینه دکوراسیون بدهید؛ بنابراین هزینه راه اندازی کسب و کار حضوری بسیار بالا است. آیا این قضیه در مورد کسب و کار آنلاین هم وجود دارد؟ شما تنها باید یک سایت راه اندازی کنید و یک تیم متخصص برای کار روی این سایت استخدام کنید. هزینه کسب و کار آنلاین خیلی کمتر از کسب و کار حضوری است.

تا به اینجای کار با مزایا و محاسن راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا شدیم و دانستیم که یکی از بهترین راه‌ها برای راه اندازی کسب و کار، استفاده از اینترنت و فضای مجازی است. در واقع با توجه به مزایایی که بیان شد، کسی که هوش مالی بالایی داشته باشد، خیلی راحت متوجه می‌شود که کسب و کار آنلاین خیلی بهتر از حضوری است. حال می‌خواهیم به روش‌های رشد، توسعه و ره‌های افزایش فروش در کسب و کار اینترنتی بپردازیم.

دیجیتال مارکتینگ، راه نجات و رشد کسب و کارهای اینترنتی

 

اکنون فرض کنیم که مزایایی که در بالا برای کسب و کار اینترنتی عنوان کردیم، ما را متقاعد کرد که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم. اکنون باید در اولین گام برای کسب و کار خودمان یک وب‌سایت راه اندازی کنیم و سپس فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کنیم. برای اینکه بتوانیم فعالیتی قدرتمند و مؤثر داشته باشیم و در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسیم، باید بتوانیم که خیلی خوب نیاز مشتریان را شناسایی کنیم. شناسایی نیاز مشتری یکی از مهم‌ترین مراحل کار ما است. تا زمانی که نیاز مشتریان را شناسایی نکنیم، قطعاً نمی‌توانیم در فرایند کاری خودمان موفق باشیم. به عنوان مثال اگر ندانیم که جامعه هدف ما چه کسانی هستند و چه خواسته‌ای دارند، چگونه می‌توانیم بهترین محصول را به آن‌ها ارائه دهیم و توجهشان را جلب کنیم؟ همچنین اگر ندانیم که مشتریان چه کلماتی را در گوگل جستجو می‌کنند، چگونه می‌توانیم روی این کلمات کلیدی کار کنیم و در مورد آن‌ها محتوای جذاب و متقاعدکننده تولید کنیم؟  وقتی مخاطب هدف خود را شناختیم و دانستیم که چه نیاز و خواسته‌ای دارد، زمان آن رسیده است که روی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال کار کنیم.

در واقع در بازاریابی دیجیتال ما باید از طریق ابزارها و رسانه‌های دیجیتال با مخاطب خودمان ارتباط برقرار کنیم و راهکار خود را به او پیشنهاد دهیم.  سؤالی که در اینجا پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانیم از طریق ابزارهای دیجیتال فروش خود را افزایش دهیم؟ دیجیتال مارکتینگ در این زمینه چه کمکی به ما می‌کند؟ در ادامه به مزایای دیجیتال مارکتینگ برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی و افزایش فروش این بیزینس‌ها اشاره شده است:

1. هدف قرار دادن مخاطب هدف

اولین مزیت و اولویت بازاریابی دیجیتال این است که با استفاده از آن می‌توان مخاطبان هدف را هدف قرار داد و مستقیم با مشتریان و مخاطبان بالقوه ارتباط برقرار کرد. این در حالی است که سایر مدل‌های بازاریابی چنین مزیتی ندارد و خیلی سخت می‌توان از همان ابتدا با مخاطب هدف ارتباط برقرار کرد.

2. هزینه پایین برای جذب مخاطب و فروش

یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ این است که در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی هزینه کمتری دارد و از طرفی بازدهی آن بسیار بیشتر است. فرض کنید که در اینستاگرام شروع به بازاریابی می‌کنید. اگر بتوانید محتوای خوب و جذابی تولید کنید، مسلماً جواب می‌گیرید و می‌توانید فروش بالایی داشته باشید. در حال حاضر بیش از 50 میلیون ایرانی در اینستاگرام حضور دارند و اگر بتوانید منظم و قدرتمند فعالیت کنید، قطعاً می‌توانید با کمترین هزینه بازاریابی، فروش خوبی را تجربه کنید.

3. تأثیرگذاری بالا

یکی از مزایای مهم دیجیتال مارکتینگ این است که تأثیرگذاری بالایی روی مخاطب دارد. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها دارند در شبکه‌های اجتماعی و خصوصاً اینستاگرام فعالیت می‌کنند ولی مشکل این است که اکثریت این پیج‌ها عملکرد خوبی ندارند و اصول لازم برای موفقیت را رعایت نمی‌کنند. به همین خاطر است که اگر شما اصول کار را بلد باشید، بتوانید به صورت حرفه‌ای کار کنید و در رسانه‌های اجتماعی محتوای جذاب تولید کنید، هم جای خود را در اینستاگرام باز می‌کنید و هم می‌توانید در نتایج جستجوی گوگل، در بین رتبه‌های اول قرار بگیرید. بنابراین دیجیتال مارکتینگ اصولی هم برند شما را معروف می‌کند و هم فروش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش می‌دهد.

وبمستران هوشمند؛ یک دوره بی نظیر برای موفقیت در بیزینس آنلاین

اگر کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده‌اید و می‌خواهید در این زمینه موفق باشید، باید یاد بگیرید که کسب و کار خود را بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. همیار آکادمی سال‌ها است که تلاش می‌کند فرهنگ کسب و کار اینترنتی را در کشور پیاده کند و به همین خاطر هم دوره‌های آموزشی مختلفی برای راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده است. یکی از این دوره‌ها، وبمستران هوشمند نام دارد.

با شرکت در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه کسب و کار اینترنتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. این دوره توسط بهترین اساتید بیزینس آنلاین آموزش داده می‌شود و شکی نیست که پس از این دوره شما هم می‌توانید به یکی از بزرگان بیزینس آنلاین تبدیل شوید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این دوره بی نظیر کسب کنید، کافی است وارد وب‌سایت همیار آکادمی شوید. سپس از منوی بالای این سایت، دوره‌های آموزشی را انتخاب و سپس روی وبمستران هوشمند کلیک کنید.

منبع این مقاله: همیار آکادمی

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر