;
coinex

پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیرخم [+محصولات و شرایط ثبت نام]

به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم، شرکت ایران خود پیش فروش خاصی در نظر دارد. اما پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیرخم چه شرایطی دارد؟

پیش فروش ویژه عید غدیرخم ایران خودرو از دیروز آغاز شده و تا 3 روز آتی ادامه خواهد داشت. این طرح پیش فروش شامل 5 محصول با موعد تحویل یکساله است.

پنج محصول ایران خودرو شامل پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک است و موعد تحویل همه خودروها از خرداد تا مردادماه سال آینده اعلام شده است.

پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیرخم

آغاز طرح پیش فروش ویژه عید غدیرخم ایران خودرو (با روش قرعه کشی) از ساعت 10 صبح چهارشنبه ششم مردادماه 1400 شروع و تا شنبه مورخ نهم مردادماه 1400 ادامه خواهد داشت.

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مطابق جدول ذیل واریز می‌نماید.

الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود. قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد نمود. در هیچ مرحله‌ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی متقاضی نخواهد بود.

خودرو پیش پرداخت (تومان) موعد تحویل فک رهن و چاپ سند
۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۰۸،۱۳۰،۰۰۰ تیر و مرداد ۱۴۰۱ ۱ سال پس از تحویل خودرو
سورن پلاس ۱۰۲،۱۲۸،۰۰۰
رانا پلاس ۹۰،۱۹۵،۰۰۰ مرداد ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو دستی ۱۴۲،۶۹۹،۰۰۰
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۹۵،۰۴۴،۰۰۰ خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۱

شرایط عمومی بخشنامه

  • به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
  • متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.
  • حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.
  • امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
  • متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.
  • ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  • کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.
  • انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
  • گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
  • سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته 1 : برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2 : کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام در کلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته 3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیرخم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر