;
coinex

معرفی بهترین سایت خرید و فروش و نگهداری تتر

معرفی بهترین سایت خرید و فروش و نگهداری تتر ؛ ارزهای دیجیتال معروفی وجود دارند که برخی از آن‌ها به دلیل نوسانات شدید و برخ دیگر به دلیل با ثبات بودنشان شهرت بسیاری به دست آورده‌اند.

تتر (Tether) یکی از ارزهای با ثبات است که توانسته در بین خریداران به محبوبیت بالایی برسد. بسیاری از افراد فعال در این حوزه اعتقاد دارند این ارز می تواند نقشی حیاتی در توسعه و گسترش این فنآوری داشته باشد. ما می خواهیم در اینجا به بررسی چند نکته بپردازیم. ابتدا می‌خواهیم بدانیم تتر چیست؟ چه مزایایی دارد و همین‌طور چگونه می توان از آن استفاده کرد.

معرفی بهترین سایت خرید و فروش و نگهداری تتر

تتر (Tether) چیست؟

ارزی دیجیتال است که ابتدا با نام ریل کوین در سال ۲۰۱۴ معرفی و راه اندازی شد. این ارز توسط شرکت iFinex مدیریت می شود. شرکت آیفینکس مالک تشکیلات تتر است. همچنین مالکیت صرافی بیتفینکس هم در اختیار همین شرکت قرار دارد. در نوامبر سال ۲۰۱۴ بود که نام ریل کوین به تتر تغییر پیدا کرد و پس از آن همه این ارز دیجیتال را با نام تتر شناختند.

همان طور که در بالا گفته شد برخی ارزهای دیجیتال با ثبات هستند یعنی زمانی که بازار با نوسانات شدیدی همراه است، ارزهای با ثبات از این قضیه در امان هستند. به عبارتی دیگر تتر به عنوان ابزاری برای کنترل کردن قیمت در بازار معاملات استفاده می شود. به این ترتیب Tether هم به عنوان یک ارز دیجیتال عمل می‌کند هم به عنوان یک ارز فیزیکی، پس با داشتن یک قیمت ثابت فرصتی برای فرار از نوسانات شدید را به تمامی کاربران می دهد.

تتر توسط ارزهای فیات پشتیبانی می شود، به همین دلیل زمانی که بازار پر نوسان است، در چنین ارزهایی تغییری ایجاد نمی شود. به طور مثال زمانی که ارزهایی مثل بیت کوین و اتریوم قیمتشان بالا یا پایین می شود، Tether منتظر قیمت ارزی می‌ماند که پشتوانه آن است. پس اگر دلار گران‌تر شود ارزش Tether هم به ریال بیشتر می شود.

شرکت iFinex که تتر را راه‌اندازه کرده و اداره می‌کند، مدعیست همیشه به اندازه توکن‌های در گردش Tether در بلاک چین، دلار آمریکا (یا سایر ارزهای رایج مثل یورو) کنار می‌گذارد؛ ادعایی که با بررسی‌های مستمر ناظران و کارشناسان دنیای رمز ارزها، تاکنون تایید شده است.

یکی از توکن های Tether از محبوبیت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل بیشتر از آن استفاده می شود. توکن USDT با استفاده از پشتوانه دلاری خود که ارزش آن یک دلار آمریکا است؛ بیشترین کاربرد را در بین سایر توکن های Tether دارد. به خاطر محبوبیت بالای این توکن و استفاده زیاد از آن، بیشتر اوقات زمانی که صحبت از ارز دیجیتال تتر می‌کنیم منظور همان توکن USDT تتر است. اگر ساده‌تر توضیح دهیم USDT همان دلار است که به صورت دیجیتالی در دسترس قرار گرفته است.

البته شرکت آیفینکس توکن های دیگری بر پایه ارز یورو و طلا را هم معرفی کرده است اما نتوانسته اند محبوبیت توکن دلاری Tether را به دست آورند. توکن EURT بر پایه یورو و توکن XAUT بر پایه طلا ارائه شده است که برخی کاربران از آن ها استفاده می کنند.

ساختار USDT

توکن Tether روی بلاک چین های مختلفی قرار داشته است. ابتدا از بلاک چین بیت کوین استفاده می کرد. بعدها به خاطر اینکه هزینه های انتقال این ارزها را کاهش دهند از بلاک چین های دیگری مثل اتریوم، ترون، ایاس و الگوراند استفاده کردند. Tether یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است چون برخلاف تراکنش های آن که به شکل غیر متمرکز روی بلاک چین انجام می شود، توزیع توکن های آن به صورت متمرکز است. توکن های تتر توسط شرکت iFinex تولید می شوند و بعد آن ها را وارد صرافی بیت فینکس می کند. پس از این مراحل کاربران می توانند این ارز را به صرافی های دیگر انتقال دهند. Tether به عنوان یک ارز دیجیتال اثبات شده این امکان را در اختیار تمامی افراد می گذارد که با استفاده از ابزارهای موجود مقدار در گردش آن را روی بلاک چین بیت کوین را بررسی کنند. این کار با توجه به اینکه تمامی شفافیت مالی، حسابداری و انطباق تمامی تراکنش ها با تبادلات ثبت شده، در بلاک چین انجام می شود، قابل بررسی است.

مهم ترین ویژگی های تتر

ثبات قیمت :  همان طور که در بالا هم گفته شد قیمت این ارز برابر یک دلار است البته گاهی اوقات با نوسان های بسیار کمی همراه می شود که ارزش آن گاها بین ۰.۹۸ تا ۱.۰۲ تغیر می کند. دلیل به وجود آمدن چنین اتفاقی عرضه و تقاضایی است که در این رمز ارز وجود دارد. دارای پشتوانه بودن:  طبق ادعایی که شرکت به وجود آورنده تتر داشته است، این ارز از طریق ارزهای فیات پشتیبانی می شود. شفافیت مالی: تمامی اطلاعاتی که مربوط به پشتوانه های Tether است ا می توان به صورت زنده پیگیری و مشاهده کرد. تبدیل آسان به پول نقد: Tether را می توان به صورت آسان در تمامی صرافی ها به ارز فیات تبدیل کرد. امنیت: امنیت انتقال پول به وسیله تکنولوژی بلاک چین محور تتر تامین می شود. با استفاده از ابزارهایی که وجود دارد می توان تمامی تراکنش های صورت گرفته در بلاک چین Tether را مورد بررسی قرار داد. کارمزد کم: هزینه خرید و فروش و انجام تراکنش های Tether به حدی کم است که تقریبا نزدیک به صفر است. به همین دلیل بسیاری از کاربران علاقه زیادی به این ارز دیجیتال دارند.

کاربردهای Tether چیست؟

برای اینکه با کاربرد های Tether آشنا شوید، باید بدانید که این ارز دو کاربرد اصلی دارد.

امکان انتقال سریع، ارزان و آسان پول

گاهی اوقات نیاز است که انتقال سرمایه به سرعت انجام شود. از تتر به عنوان یک جایگزین برای دلار استفاده می شود. دلیل این کار ثبات قیمتی این ارز است. تراکنش هایی که از طریق Tether انجام می شود ارزان تر و سریع تر از ارزهای فیاتی هستند؛ که همین امر باعث شده است عده بسیاری به سمت انتقال سرمایه از طریق ارزهای دیجیتالی مثل Tether روی آورند.

حفظ ارزش سرمایه در برابر نوسانات ارزهای دیجیتال

بیشتر کسانی که در بازار مالی ارزهای دیجیتالی فعالیت می کنند، با استفاده از برخی ترفندها از طریق تتر سرمایه خود را حفظ می‌کنند. فرض کنید یک ارز را به ارزش ۳۰۰۰ دلار خریداری کرده‌اید، حال قیمت آن به ۴۰۰۰ دلار رسیده است و شما می‌خواهید از این فرصت استفاده کنید و سرمایه خود را به سرعت ایمن کنید. در اینجا با فرض اینکه شما به اندازه ۴۰۰۰ دلار سرمایه در این ارز دارید تمامی آن را Tether خریداری می کنید. پس با توجه به اینکه هر واحد Tether یک دلار ارزش دارد شما ۴۰۰۰ واحد Tether دارید. در این صورت اگر قیمت ارز قبلی کاهش پیدا کند و به ۱۰۰۰ دلار برسد شما هیچ گونه ضرری نکرده اید چون باز هم همان ۴۰۰۰ واحد تر یا ۴۰۰۰ دلار را دارید.

در زمان نوسان های شدیدی که در بازار رمز ارزها صورت می گیرد این Tether است که بدون تغییر باقی می ماند و باعث حفظ سرمایه می شود. اما نکته جالب‌تر آنکه با استفاده از این روش زمانی که قیمت هر ارزی کاهش پیدا کند شما این امکان را دارید که به سرعت به صورت دلاری سرمایه‌ای در آن ارز دیجیتال خریداری کنید. این روش کارمزد کمتری دارد و انتقال سرمایه با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

البته باید در نظر داشت که تتر همچنان تحت تاثیر کاهش یا افزایش قیمت ارزهای فیاتی است. یعنی زمانی که قیمت دلار با نوسان همراه می شود ارزش دارایی شما هم تغییر پیدا می کند‌. یعنی اگر شما یک واحد Tether داشته باشید، در واقع یک دلار سرمایه دارید که وابسته به بازار است تقریبا به این شکل می ماند که شما سرمایه خود را به دلار تبدیل کرده‌اید و منتظر نوسان قیمت آن هستید. اما با این تفاوت که سرعت انتقال Tether بسیار بیشتر از خود دلار است.

چطور می‌توان تتر را نگهداری کرد؟

معرفی بهترین سایت خرید و فروش و نگهداری تتر
معرفی بهترین سایت خرید و فروش و نگهداری تتر

زمانی که ارز دیجیتال Tether را خرید و فروش می کنید. می توانید آن را در کیف پول هایی که قابلیت نصب بر روی گوشی یا کامپیوتر را دارند، نگهداری کنید. از طریق کیف پول تتر می توانید در سایت ما خرید و فروش این ارز دیجیتال را به سادگی و به سرعت انجام دهید.

چطور در ایران Tether بخریم؟

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال تتر را در ایران خرید و فروش کنید راه های مختلفی پیش رو دارید. اما قطعا شما دنبال بهترین، ساده‌ترین، سریع‌ترین و البته ایمن ترین راه هستید. یک راه بسیار خوب وجود دارد که از طریق آن می توانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید. کیف پول من بستری را برای تمام کاربران ایرانی فراهم کرده تا بتوانند از طریق یک کیف پول ایرانی تمامی معاملات خود را انجام دهند . خرید تتر ، فروش تتر و نگهداری تتر در کیف پول من امکان پذیر است .

همان طور که می دانید استفاده کردن از کیف پول های خارجی ممکن است خطراتی برای شما داشته باشد. تصور کنید می خواهید در یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. اما با توجه به اینکه صرافی های خارجی با شناسایی کاربران با هویت ایرانی حساب کاربری آن ها را مسدود می کنند، در این حالت سرمایه شما از بین خواهد رفت. اما با استفاده کردن از کیف پول ایرانی شما اطمینان دارید که حساب شما مسدود یا بن نمی شود. از طرفی دیگر تمامی امکاناتی که سایت های خارجی در اختیار شما قرار می دهند را ما در کیف پول من داریم.

چطور در ایران تتر بفروشیم؟

برای اینکه بتوانید در داخل ایران ارز دیجیتال تتر را خرید یا فروش کنید می توانید از طریق خدماتی که کیف پول من در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید. ما اولین کیف پول ایرانی هستیم که خدماتمان را به کاربران بسیار زیادی عرضه می کنیم.

درآمد شرکت آیفینکس از کجاست؟

شرکت آیفینکس به چند طریق درآمدزایی می کند، ابتدا می تواند از طریق نوسان کمی که در این رمزارز وجود دارد سودی کسب کند. البته از طریق های دیگری مثل کارمزد هایی که آیفینکس دریافت می کند و سود پشتوانه مالی که در حساب های بانکی ذخیره شده است هم می تواند کسب درآمد کند. اما ارز دیجیتال Tether به داشتن کارمزد بسیار کم معروف است و همین ویژگی های منحصر بفرد این ارز باعث شده است تا افراد بسیار زیادی به سمت آن روی آورند. از طریق صرافی بیتفینکس می توان به Tether های جدید دسترسی داشت. صرافی های دیگری هم هستند که از این ارز دیجیتال پشتیبانی و از آن به عنوان یک منبع مهم برای تامین نقدینگی استفاده می کنند. صرافی بیتفینکس مکانی است که می توانید از طریق آن تترهای خود را به دلار تبدیل کرده یا به اصطلاح آن را نقد کنید. در این بین صرافی از چند طریق می‌تواند با استفاده کردن از کارمزد ها درآمدی به دست آورد.

برای کسانی که می خواهند به صورت مستقیم از این صرافی خریدی انجام دهند، نیاز است که از طریق دلارهای واقعی این کار را انجام دهند یعنی با واریز کردن دلار واقعی به حساب‌های بانکی صرافی ها می‌توانید خرید خود را انجام دهید و برای فروش هم از طریق همین صرافی می توانید سرمایه خود را به دلار واقعی تبدیل کنید. صرافی بیتفینکس برای خرید و فروش هایی که در آن انجام می شود کارمزد ناچیزی در نظر می گیرد که مقدار آن یک دهم دلار به ازای هر تراکنش است. از این طریق صرافی می‌تواند درآمدهایی برای خود به دست آورد. اما از طریق دیگر هم می‌تواند درآمدی برای خود داشته باشد و با ذخیره کردن دلارهای زیادی در بانک ها می‌تواند سود دریافتی از آن ها را باز هم ذخیره کند.

اخیراً ارز های دیجیتال با پیشرفت بسیار زیادی همراه بودند هر چند که از زمان معرفی اولین ارز دیجیتال روز به روز این بازار در حال گسترش است اما در حال حاضر و با فراگیر شدن همه‌گیری کرونا این بازار به رونق بسیار خوبی رسید. در حال حاضر هم هر کدام از این ارزها با نوساناتی همراه هستند که باعث می شود قیمت ها دائماً در حال تغییر باشند. تریدرهای زیادی هستند که از تتر به عنوان یک ارز با ثبات مطمئن استفاده می‌کنند تا از طریق آن بتوانند ارزش دارایی‌های خود را با خیال راحت تر حفظ کنند و به دنبال کسب سود های بهتری از این طریق باشند. همان طور که در مثال بالا گفته شد با استفاده کردن از این ارز دیجیتال با ثبات می توانید ترفند های بسیاری را ایجاد کنید و از طریق آن ها به سود های بالایی برسید. بیشتر صرافی های داخلی و خارجی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی این ارز را خرید و فروش کنید. کیف پول من با ارائه کیف پول رسمی Tether می تواند کمک بسیار زیادی برای تهیه کردن این ارز دیجیتال کند. افراد مبتدی و حرفه ای زیادی از طریق کیف پول های سایت ما اقدام به خرید و فروش هر کدام از این ارز ها می‌کنند و در مواقع مورد نیاز از طریق تتر سرمایه خود را کاملاً ایمن نگه می دارند.

همچنین شما از وبسایت کیف پول من میتوانید اقدام به خرید شت کوین ها علاوه بر ارز ها معمولی کنید .

 

منبع : کیف پول من ، بهترین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر