;
coinex

راهنمای اجاره بهترین سرور اختصاصی + نکاتی که برای خرید سرور اختصاصی باید به آن ها توجه کنید

خرید سرور اختصاصی : اگر مدیر یک کسب و کار اینترنتی در حال رشد هستید و برای انتخاب خدمات هاستینگ دچار تردید شده‌اید با مطالعه این مقاله راهنمای دقیقی در جهت اجاره سرور اختصاصی دریافت کنید.

تصور کنید ترافیک سایت شما روز به روز در حال افزایش است. از طرفی شما برای نمایش محتوا و داده‌های دلخواه خود به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت و سرویس هاست اشتراکی و یا سرور مجازی دیگر جوابگوی سایت شما نخواهد بود. در این شرایط باید امنیت و سرعت سایت را نیز بهینه نگه دارید. معمولاً توصیه متخصصان به شما اجاره و یا خرید سرور اختصاصی است که تا حد زیادی تمامی خواسته‌های شما را در بر دارد. اگر در این زمینه اطلاعات لازم و کافی ندارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید سرور اختصاصی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اما برای خرید سرور مجازی ایران یا خارج، مواردی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. به این ترتیب می‌توانید بهترین سرور اختصاصی را انتخاب کنید. از جمله مجموعه نکاتی که باید در حین اجاره سرور اختصاصی به آن توجه داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوکیشن سرور

انتخاب موقعیت جغرافیایی سرور برای هر مدیری به مخاطبان سایتش بستگی دارد. برای مثال اگر شما سایتی دارید که کاربران آن بیشتر خارج از کشور هستند، توصیه ما به شما خرید و یا اجاره سرور اختصاصی خارج از کشور است. در غیر این صورت داشتن سرور اختصاصی ایران به دلیل فاصله جغرافیایی کمتر و همچنین سرعت لود بالاتر انتخاب مناسب‌تری است.

در حال حاضر شرکت میزبانی وب گنجه ارائه سرور اختصاصی را در طیف گسترده‌ای هم در داخل کشور و هم خارج از آن در کشورهای آلمان و فنلاند برای کاربران در نظر گرفته است. اگر کاربران سایت شما بیشتر در داخل کشور هستند کافیست برای اجاره سرور اختصاصی ایران از طریق همین لینک اقدام کنید.

امکان کاهش و افزایش منابع سرور

انعطاف‌پذیری تغییر میزان منابع در سرور اختصاصی چندان بالا نیست. با این حال به نظر می‌رسد مزایای دیگر این نوع از خدمات هاستینگ به راحتی این کاستی را می‌پوشاند. با این حال در سرور مجازی امکان ارتقاء و تقلیل سطح منابع سخت افزاری به راحتی فراهم است.

قیمت و هزینه

همانطور که احتمالاً می‌دانید هزینه سرور اختصاصی برای راه‌اندازی یک سایت بالاتر دیگر خدمات در این زمینه است. برای مثال خرید هاست اشتراکی و یا خرید سرور مجازی یقیناً کم‌هزینه‌تر است اجاره سرور اختصاصی خواهد بود. به تبع امکاناتی که با اجاره سرور اختصاصی از آنها بهره مند خواهید شد بسیار بیشتر خواهد بود.

در گنجه امکان واگذاری سخت افزار سرور به صورت اجاره به شرط تملیک برای شما کاربران وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پس از مراجعه به سایت ganje.host با واحد فروش در ارتباط باشید.

سخت افزارهای سرور اختصاصی

همانطور که می‌دانید هزینه اجاره سرور اختصاصی نسبت به انواع هاست بیشتر است. در نتیجه لازم است شما قبل از هرگونه اقدام از کیفیت سخت افزارهای شرکت ارائه دهنده مطمئن شوید. میزان رم، ظرفیت و نوع هارد، پهنای باند و همچنین استفاده از تکنولوژی Raid و غیره از جمله مواردی است که باید در هنگام بررسی سخت افزاری یک سرور به آن توجه کنید.

یکی از خدمات گنجه هاست در ارائه سرور اختصاصی ایران، قابلیت سفارشی‌سازی سرورها می‌باشد. به این معنا که شما می‌توانید به هر میزانی که می‌خواهید از منابع سخت افزاری بهره‌مند شوید. برای این کار کافیست پس از مراجعه به سایت با واحد فنی در ارتباط باشید.

نکاتی که برای خرید سرور اختصاصی باید به آن ها توجه کنید

خدمات پشتیبانی سرور

به صورت پیشفرض پشتیبانی از خدمات نرم افزاری در هنگام خرید و یا اجاره سرور اختصاصی برای کاربران در هیچ شرکتی وجود ندارد. با این حال شما با خرید پلن‌های خاصی از شرکت گنجه هاست می توانید از پشتیبانی نرم‌افزاری بهره‌مند شوید. به عبارت دیگر خرید پلن‌های خاصی از گنجه به شما این امکان را می‌دهد که مدیریت سرور اختصاصی خود را برون سپاری کنید.

این پلن‌ها را معمولاً به مدیرانی توصیه می‌کنیم که زمان کافی برای مدیریت یک سرور اختصاصی را ندارند. اگر فکر می کنید با برون سپاری مدیریت سرور اختصاصی و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی سرور می‌توانید زمان بیشتری را برای رسیدگی به امور کسب و کار خود داشته باشید، خرید از گنجه هاست تامین کننده نیازهای شما خواهد بود. نصب و مدیریت سیستم عامل، بکاپ گیری و Raid کردن هاردها و غیره از جمله خدمات نرم‌افزاری است که متخصصان گنجه در صورت لزوم برای شما انجام خواهند داد. شما می‌توانید برای مشاهده پلن‌های ارائه شده در گنجه هاست، به سایت مراجعه کنید.

امنیت سرور

مطابق آمار کسب و کارهای اینترنتی که از امنیت بالایی برخوردار نبوده‌اند و یا به عبارتی هک شده‌اند در کمتر از ۶ ماه از بین می‌روند. با توجه به همین آمار می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام اجاره سرور اختصاصی توجه به تامین امنیت سرور توسط شرکت‌های خدمات میزبانی وب است.

متخصصان در شرکت گنجه امنیت بالای سرورها را تضمین می کنند. گنجه هاست با سابقه ۱۰ ساله در زمینه ارائه خدمات هاستینگ و همچنین همکاری با بهترین دیتاسنترهای کشور کیفیت و امنیت لازم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آپ تایم بالا

یکی دیگر از مواردی که در هنگام اجاره سرور اختصاصی باید به آن اشاره کرد میزان آپ‌تایم سرور است. آپ تایم به معنای میزان در دسترس بودن سرور می‌باشد. طبیعتاً هر چقدر آپتایم یک سرور بیشتر باشد بهتر خواهد بود. در گنجه هاست تمامی خدمات میزبانی وب با آپتایم بالای 99.9 درصد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در نتیجه با خرید سرور اختصاصی از گنجه، شما دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

از جمله دیگر مزایای اجاره سرور اختصاصی از گنجه هاست می‌توانیم موارد زیر را به تمام موارد بالا اضافه کنیم:

  • در صورتی که قطعه‌ای از سرور دچار اختلال شود، مسئولیت راه‌اندازی دوباره آن با متخصصان شرکت گنجه خواهد بود.
  • اگر در هنگام خرید هزینه بیشتر از یک ماه توسط شما پرداخت شود به راحتی می توانید از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید.
  • شما می توانید پس از خرید و یا اجاره سرور اختصاصی برای دریافت ترافیک اضافه، با واحد فروش در گنجه هاست در ارتباط باشید.
  • امکان انتخاب دیتاسنتر برای ارائه خدمات میزبانی اختصاصی، در گنجه هاست برای کاربران فراهم است.
  • نصب رایگان سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای کاربران در گنجه هاست امکان پذیر است.
  • با خرید از گنجه هاست در صورت عدم رضایت می‌توانید تا یک هفته وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

پس منتظر چه هستید؟ برای اجاره سرور اختصاصی از گنجه هاست و در نتیجه بهره‌مندی از تمامی مزایای مذکور در متن کافیست روی لینک داده شده کلیک کنید یا به صفحه خرید سرور اختصاصی ایران، سرور اختصاصی خارج در سایت ganje.host مراجعه کنید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر