;
coinex

شیائومی Mi Mix 4 رسما رونمایی شد

شیائومی بالاخره به انتظارات پایان داد و از جدیدترین گوشی هوشمند خود، یعنی شیائومی Mi Mix 4 رسما رونمایی آورد. برای اطلاعات بیشتر با ما باشید.

شیائومی برندی نوآور و پیشرو در بازار است. این کمپانی چینی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده است. به همین صورت، چینی‌ها توانسته‌اند بارها محصولات جذابی را به مخاطبان خود ارائه دهند. امروز، شیائومی طی مراسمی بزرگ از شیائومی مدل Mi Mix 4 رونمایی کرده است! این دستگاه، دارای مشخصاتی نوآورانه و جذاب اعم از دوربین سلفی درون نمایشگر است.

پرچمدار جدید شیائومی Mi Mix 4 با مشخصاتی جذاب ارائه شد

شیائومی حدود سه سال پیش گوشی Mi Mix 3 خود را معرفی کرده بود. این دستگاه، دارای نمایشگری بی زائده به لطف دوربین سلفی با مکانیزم کشویی بود. همچنین این دستگاه دارای ١٠ گیگابایت حافظه رم بود. حال امروز در طی مراسمی، این برند از مدل Mi Mix 4 خود رونمایی کرد!

در واقع این گوشی نه تنها یکی از برجسته‌ترین محصولات این مراسم شیائومی است، بلکه می‌توان می میکس 4 را یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2021 دانست. از این رو می‌توان گفت که Mi Mix 4 مهم‌ترین گوشی امسال این برند چینی است.

جالب است بدانید این شرکت رسماً تأیید کرده که خبری از MIUI 13 در این گوشی نیست. شیائومی می میکس 4 اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر است. علاوه بر تمام این‌ها، امروز قیمت شیائومی Mi Mix 4 مشخص شده و از ۷۷۱ دلار آغاز می‌شود. این مدل در ۴ پیکربندی حافظه رم و حافظه داخلی ارائه شده که قیمت هرکدام از آنها در پایین ذکر شده است:

  • مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۷۷۱ دلار
  • مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۸۱۷ دلار
  • مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۸۹۴ دلار
  • مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۹۷۱ دلار

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص گوشی می میکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر