;
coinex

پایان رابطه کاری اسکارلت جوهانسون و دیزنی ؛ سرانجام این نزاع حقوقی چیست؟

بعد از مدتی درگیری حقوقی دیزنی و اسکارلت جوهانسون بر سر پروژه موفق بلک ویدو یا بیوه سیاه، خبر پایان رابطه کاری اسکارلت جوهانسون و دیزنی منتشر شد.

طی چند روز اخیر درگیری بین دیزنی و اسکارلت جوهانسن افزایش یافته و نمایندگان دو طرف در حال ارسال بیانیه هایی بر ضد هم هستند و تا آن جا پیش رفته که دیزنی به قطع کامل همکاری ستاره ی بیوه سیاه علاقه نشان داده است.

به نقل از جوینت فریکین ربات، دیزنی به رابطه حرفه ای خود با اسکارلت جوهانسن پایان خواهد داد و پروژه ها آینده این دو حتی پروژه برج وحشت نیز به حالت تعلیق در می آید.

پایان رابطه کاری اسکارلت جوهانسون و دیزنی

اما درگیری ها از کجا آغاز شد؟ با ادعا هفته گذشته جوهانسن مبنی بر کاهش دستمزد و نقض قراردادش در اثر انتشار همزمان با اکران، فیلم بیوه سیاه از پلتفرم ها (کاری که توسط استودیو ها در ایام کرونا افزایش یافته است) این درگیری آغاز شد. به ادعا او این استراتژی منجر به کاهش شدید فروش فیلم‌ها از هفته دوم به بعد گردید.

از آن‌سوی ماجرا دیزنی شکایت جوهانسن را نامعتبر دانست و ادعا کرد که تاکنون ۲۰ میلیون دلار به این بازیگر پرداخت کرده است. اما این پایان ماجرا نبود. گروه هایی مثل «تایمز آپ» (Time’s Up) و نمایندگان بازیگر بیانیه شدید دیزنی را حمله مستقیم به شخصیت جوهانسن و تلاش برای خودخواه نشان دادن او دانستند.

پایان رابطه کاری اسکارلت جوهانسون و دیزنی ؛ سرانجام این نزاع حقوقی چیست؟

ورایتی نیز طی بررسی که کرده است گفته جوهانسن تنها بازیگر ناراضی از پخش همزمان فیلم ها در دیزنی نیست و بازیگران زیادی با تشویق جوهانسن در حال بررسی گزینه های شکایت خود هستند.

دیزنی فیلم های کروئلا(Cruella) با بازی اما استون با قیمت ۳۰ دلار و به زودی فیلم «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) با بازی «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» را نیز با همین شیوه پخش کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پایان رابطه کاری اسکارلت جوهانسون و دیزنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر