;
coinex

آنر مجیک 3 رسماً رونمایی شد

دیروز طی مراسمی که توسط شرکت آنر برگزار شده بود، آنر مجیک 3 رسماً رونمایی شد. مشخصات فنی و قیمت عجیب این گوشی شگفتی ساز شده است.

کمپانی آنر پس از جدایی از شرکت مادر خود، هوآوی، جدیدترین پرچمدار خود را با نام مجیک 3 رونمایی کرد. این شرکت پس از سال ها معرفی و عرضه گوشی های هوشمند و پس از جدایی اش از هوآوی در 2021 از سری جدید پرچمداران خود رونمایی کرده که در ادامه نگاهی به مشخصات داخلی و طراحی آن خواهیم انداخت.

آنر مجیک 3 رسماً رونمایی شد

آنر مدعی است که طراحی و ظاهر مجیک 3 آینده نگرانه بوده و می توان در قاب پشتی دوربین نسبت های طلایی مثلثاتی را در زاویه قرارگیری دوربین های آن مشاهده کرد. انتخاب رنگ این گوشی بیانگر زمانی در هنگام طلوع و غروب خورشید می باشد که در آن رنگ آسمان به نوعی آبی و نارنجی می شود.

آنر مجیک 3 دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP54 و IP68 است. نمایشگر 6.67 اینچی آبشاری از نوع OLED و وضوح فول اچ دی پلاس مشخصات صفحه این گوشی جذاب است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز، دقت رنگ 10 بیت (بیش از یک میلیارد رنگ) و HDR10+ نیز پشتیبانی می کند.

آنر مجیک 3 رسماً رونمایی شد

شرکت آنر هم اکنون توانسته از جدیدترین و قوی ترین تراشه موجود در بازار گوشی های اندرویدی یعنی اسپندراگون 888 پلاس بهره مند شود. سیستم عامل این گوشی قدرتمند اندروید 11 است که از رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 و 512 برخوردار است. خبر خوب برای طرفداران این شرکت، پشتیبانی آنر مجیک 3 از سرویس و خدمات گوگل است.

بهره مندی آنر مجیک 3 از قابلیت های Link Torbo X، GPU Torbo X و Torbo X باعث شده هارمونی هوش مصنوعی، قدرت پردازشگر و توان گرافیکی آن بتواند محیط جذابی را برای بازی های مختلف فراهم نماید.

می توان گفت دوربین بخش مورد علاقه شرکت آنر است و همیشه روی این قسمت مانور می دهد. در آنر مجیک 3 شاهد سه گانه ای شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 64 مگاپیکسلی مونوکروم، یک لنز اولتراواید با سنسور 13 مگاپیکسل و فاصله کانونی 13 میلی متر و درنهایت فوکوس لیزری و فلاش LED هستیم. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با حسگر تصویر عمق سنج 3D Tof که به کمک امنیت بایومتریک آن آمده از دیگر قابلیت های آنر مجیک 3 است.

کمپانی آنر بیش از عکاسی، تمرکزش بر روی فیلمبرداری بوده است و اعلام کرده که فرمت جدید ضبط ویدئو با نام Log را افزوده که هم کیفیت و هم حجم کافی و مناسبی را برای ویدئوهای ضبط شده به ارمغان آورده است. شرکت آنر مدعی است که مجیک 3 می تواند قسمت های تاریک فیلم ها را تا حد زیادی روشن کند.

باتری 4600 میلی آمپری ساعتی به همراه شارژر سریع 66 وات سیمی و 50 وات وایرلس، HONOR Supercharge نامگذاری شده است. و حالا به اصلی ترین قسمت داستان می رسیم که قیمت عجیب و غریب آنر مجیک 3 می باشد.

آنر مجیک 3 رسماً رونمایی شد

کمپانی آنر ظاهرا این اواخر قصد دارد خودش را از گردونه رقابت ها خارج سازد و به کاربران خود حس در دست گرفتن یک کالای لوکس و گران قیمت را بدهد. قیمت گوشی آنر مجیک 3 با نسخه 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی 899 یورو است که در مقایسه با پرچمداران دیگر این مجموعه گران قیمت به حساب می آید. از زمان عرضه این محصول اطلاع دقیقی در دست نیست اما می دانیم که ابتدا در چین و سپس به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر مجیک 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر