;
coinex

آنر مجیک 3 پرو پلاس ؛ پسوند هوآوی، شبیه به میت 40!

دیروز شرکت آنر از سری جدید گوشی های خود رونمایی کرد. برترین پرچمدار این سری آنر مجیک 3 پرو پلاس با مشخصاتی فوق العاده و قدرتمند است.

شرکت آنر دیروز از سه گوشی آنر مجیک 3 به همراه نسخه های پرو و پروپلاس خود رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم راجع به Magic 3 Pro plus صحبت کنیم؛ گوشی که برترین پرچمدار فعلی آنر محسوب می شود و شباهت زیادی به میت 40 به لحاظ ظاهری دارد. از طرفی گزینش پسوند پرو پلاس برای این نسخه، یادآورد نسخه برتر محصولات هوآوی با همین پسوند است.

شایعات زیادی پیرامون این سری از گوشی های آنر به وجود آمده بود تا اینکه دیروز از این سری رونمایی شد و به تمام شایعات خاتمه داد. گرچه مجیک 3 پرو قابلیت های جذاب و قیمت گرانی دارد اما نسخه پروپلاس آن آخرین و برترین پرچمدار آنر تلقی می شود. برای پی بردن به برتری و تفاوت های این گوشی اجازه دهید با مشخصات فنی و ظاهری آنر مجیک 3 پروپلاس آشنا شویم. در ادامه با ما همراه باشید.

آنر مجیک 3 پرو پلاس

آنچه در نگاه اول توجه کاربران را به مجیک 3 پروپلاس جلب می کند، طراحی قاب پشتی این گوشی است که الهام گرفته شده از گوشی Mate 40 RS است. جنس این قاب پشتی سرامیکی است و نام ماده به کار رفته در آن Nano crystal ceramic است.

آنر مجیک 3 پرو پلاس ؛ پسوند هوآوی، شبیه به میت 40!

نمایشگر دولبه آبشاری با زاویه 89 درجه جلوه خاصی به این گوشی بخشیده است. ماژول چهارگانه 50+64+64+64 دوربین مجیک 3 پروپلاس به همراه Tof دارای نکات جالبی است. مثلا سنسور 50 مگاپیکسلی IMX700 که پیش تر در میت 40 به کار رفته بود در طراحی این گوشی نیز استفاده شده است. سنسورهای فوق عریض، مونوکروم و پریسکوپ تله فوتو 64 مگاپیکسلی و نیز قابلیت زوم 100 برابری دیجیتال از جذابیت های بصری آنر مجیک 3 پروپلاس می باشد.

مانند مجیک 3 فرمت Log برای فیلمبرداری نیز در این نسخه قرار داده شده و به گفته خود شرکت، فناوری Magic-Log توان ثبت ویدئوهای باکیفیت و جزئیات بالاتر را دارد.

ظرفیت باتری آنر مجیک 3 پروپلاس 4600 میلی آمپر ساعت است که از شارژر 66 واتی سیمی و 50 واتی وایرلس بهره مند شده است. برخلاف سایر گوشی های هوآوی، آنر توانسته از خدمات گوگل پلی برخوردار شود. اندروید 11 و تراشه اسپندراگون 888 پلاس، دارای حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی 3 گیگاهرتز است.

آنر مجیک 3 پرو پلاس ؛ پسوند هوآوی، شبیه به میت 40!

نمایشگر 6.76 اینچی از نوع Flex OLED و نرخ تازه سازی 120 هرتز مشخصات صفحه نمایش مجیک 3 پروپلاس است که قابلیت بیش از یک میلیارد رنگ را داراست. آنچه از ظواهر امر پیداست رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع UFS 3.1 است. قیمت این محصول جذاب آنر، 1499 یورو می باشد که درمقایسه با سایر پرچمداران مطرح، گران قیمت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر مجیک 3 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر