;
coinex

ادامه همکاری سونی با لیگ قهرمانان اروپا برای سه سال آینده

امروز خبری از ادامه همکاری سونی با لیگ قهرمانان اروپا طی سه سال آینده رسید. این همکاری حال به قدمتی بیش از 20 سال رسیده و همچنان ادامه دارد.

طی سه سال آینده، همچنان دو برند لیگ قهرمانان اروپا و پلی استیشن به همکاری خود ادامه خواهند داد. این همکاری حالا قدمتی ۲۰ ساله دارد. بنابراین همچنان سونی به اعلام بهترین بازیکن مسابقه و بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا و پشتیبانی از بخش بازی لیگ قهرمان اروپا شامل بخش‌های فوتبال فانتزی و پیش‌بینی مسابقات ادامه خواهد داد. قسمت های ذکر شده برای سیستم های موبایل و دسکتاپ در اختیار قرار خواهند گرفت.

ادامه همکاری سونی با لیگ قهرمانان اروپا

یکی از عضو های اصلی قسمت بازاریابی سونی، اریک لمپل، درباره ادامه همکاری با لیگ قهرمانان اروپا گفت:

ما با ارائه تجربه‌ های فوتبالی خاص به هواداران پلی استیشن در همه ی نقاط دنیا، از این ارتباط قوی و همکاری با لیگ قهرمانان اروپا در ۲۳ سال گذشته لذت برده‌ایم. فوتبال قسمتی جدا نشدنی از دی‌ان‌ای پلی استیشن است و می‌دانیم بسیاری از بازی کننده های ما به‌ اندازه ی خود ما برای فوتبال مشتاق هستند.

ادامه همکاری سونی با لیگ قهرمانان اروپا برای سه سال آینده

مسئول بازاریابی یوفا، گای لارنت اپستین، هم در‌ این‌ باره گفت: «پلی استیشن پس از ۲۳ سال شریک ارزشمندی برای لیگ قهرمانان اروپا بوده است؛ ما هم خوشحالیم که می‌توانیم تمدیدی سه‌ ساله‌ برای همکاری‌مان را جشن بگیریم. همکاری‌های طولانی‌ مدت یوفا با برندهای خلاقانه و جدیدی مثل پلی استیشن در زمینه تبلیغِ رقابت‌ها‌ به‌صورت جهانی و به‌خصوص در فضای دیجیتال، برای یوفا با ارزش هستند؛ بنابراین با ورود به دوره‌ای جدید از لیگ قهرمانان اروپا، علاقمند به ادامه‌ همکاری‌مان هستیم.»

یکی از رقابت ها فوتبالی بزرگ و مهم جهان، لیگ قهرمانان اروپا است که هر ساله برگزار می گردد. تیم‌های برتر لیگ‌های معتبر اروپایی و قهرمانان آن ها، هر‌ساله در این رقابت‌ها حضور می یابند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت می کنند. قوانین و فرمت برگزاری لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۲۴ نیز تغییرات زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ادامه همکاری سونی با لیگ قهرمانان اروپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر