;
coinex

بازی eFootball ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

بازی های فوتبال همواره طرفداران زیادی بین گیمرهای فوتبالی دارند. در جستار پیش رو به بازی eFootball خواهیم پرداخت. با ما برای اطلاعات بیشتر همراه باشید.

بازی eFootball ساخته جدیدی از کونامی و برای طرفداران دنیای PES در پلتفرم های موبایلی ارائه شده است. تریلر نسخه 2020 بازی که حالا نسخه 2021 آن نیز ارائه شده است، لیونل مسی و رونالدینیو را در لباس بارسلونا به نمایش می گذاشت.

بازی بازی eFootball که تا پیش از این با نام Pro Evolution Soccer شناخته می شد توسط کونامی توسعه یافته است. البته که طبیعتا در پلتفرم موبایلی، ممکن است تغییراتی در عملکرد دستگاه به نظر برسد اما موارد و جزئیاتی که پلیرهای طرفدار PES دوست دارند در بازی eFootball نیز در دسترس خواهد بود.

بازی eFootball

هرآنچه باید بدانیم؟

آنچه در تریلر بازی به شدن به چشم می آید، حضور ستاره بارسلونا، لیونل مسی حین دریبل زنی است که جلوه هایی از گیم پلی بازی را نیز به ما نشان می دهد. مشاور کونامی در این بخش، چهره شناخته شده آندرس اینیستا بوده است که از قضا حالا مدتی است در ویسل کوبه ژاپن توپ می زند.

شما می توانید از هر دو استیک آنالوگ برای حرکات فنی جذاب استفاده کنید. کونامی همچنین فیزیک بهتری برای توپ، قابلیت ها و مهارت های جدیدی را توسعه داده است که به طور خاص از رونالدینیو الهام گرفته شده است. تعامل خوب با بازیکنان و محیط خوب گیم پلی نیز توسط کونامی وعده داده شده است.

بازی eFootball شامل بخش مستر لیگ جدید است. این بخش شما را در جایگاه مدیر قرارداده و اجازه می دهد به نحوی که قصد دارید تیم باشگاهی خود را بسازید. در این بخش، سیستم تعاملی دیالوگ، نقل و انتقالات واقعی تر و لوگوهای اسپانسری قابل تغییر نیز معرفی شده اند. شما همچنین می توانید به یک مدیر معروف بدل شوید. از کرایوف، زیکو و یا مارادونا تجربه کسب کنید و موفقیت آن ها را بازسازی کنید.

بازی eFootball

بازی eFootball ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

این نسخه بازی برای پلتفرم های اندرویدی یک گزینه فوق العاده است که به لطف کونامی در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است. همزمان با ارائه نسخه اندرویدی این بازی در وب سایت کونامی، طرفداران فوتبالی به شکل هیجان انگیزی استفاده از آن را آغاز کردند.

پس از عرضه بازی پی اس 2018 و 2019 و 2020 شاهد عرضه نسخه 2021 این بازی در سایت کونامی بودیم که قصد دارد مثل همیشه فوتبال دوستان را به وجد بیاورد. در این بازی همانند نسخه 2018 و 2019 و 2020 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازی های ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدی خود داشته باشید.

چند سالی بود که فیفا با نسخه اندرویدی خود در دنیای پلتفرم های موبایلی میدان داری می کرد و حالا به نظر نوبت به کونامی رسیده که از سال 2018 نسخه موبایلی بازی خود را به طور سالانه برای کاربران و گیمرهای پرتعداد این بخش منتشر کرده و طرفداران را به خود جلب کرده است.

اگر از علاقه مندان بازی های ورزشی باشید، خصوصا فوتبال بدون توجه به توضیحات این چنینی، بلافاصله نسبت به دانلود آن اقدام خواهید کرد. پس از نصب می توانید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از صفر تا صد ان را مطابق سلیقه بچینید و به اوج برسانید.

بازی eFootball ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

بازی فوتبال eFootball را باید به همراه دیتا آن دانلود و نصب کنید. طراحی فوق العاده بازیکنان، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و مواردی دیگر همه از ویژگی های جذاب این بازی است که طرفداران را راضی می کند و به وجد خواهد آورد.

اگر دارای یک دستگاه اندرویدی هستید باید همین الان این بازی را امتحان کنید و اگر دوست داشتید بعدا درباره خوب و بد آن تصمیم بگیرید. اما برای استفاده از بازی باید چند نکته را در نظر بگیرید.

نصب و استفاده از بازی فوتبال eFootball

بازی eFootball ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

توجه کنید که بازی فوتبال eFootball یک بازی آنلاین است که به فعال بودن فیلترشکن نیاز دارد. گزارشگر از طریق تنظیمات باید فعال شود. دیتای گزارگشر با خود بازی دانلود می شود. حجم فایل مربوط به صدای گزارشگر چیزی نزدیک به 350 مگابایت است.

برای نصب و اجرای بدون ایراد و لگ بازی، به حداقل 2 گیگ فضای خالی نیاز دارید. به روزرسانی بازی در بازه های زمانی مناسب ارائه می شود و توصیه جدی ما استفاده از این بروزرسانی هاست.

در صورتی که در اجرای بازی مشکلی داشتید یا با مشکل بیرون پریدن بازی مواجه بودید، شما باید تاریخ و زمان گوشی خود را در حالت خودکار قرار دهید و جی پی اس را فعال کنید تا مشکل حل شود. در ضمن توصیه می شود از اینترنت قدرتمند و سریعی مانند شبکه وای فای استفاده کنید.

برای آپدیت بازی باید فایل نصببی و دیتای جدید دریافت شود و با دیتای قبلی نمی توان نسخه جدید را بالا آورد. بازی فوتبال eFootball عنوانی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های فوتبالی است که توسط کونامی توسعه یافته است. در بازی eFootball PES 2020 گام بزرگی در جهت تحقق هدف توسعه دهنده آن برای ارائه به هواداران به همه جانبه ترین شبیه سازی فوتبال رقابتی که تاکنون ایجاد کرده است نشان می دهد.

مفهوم اصلی PES با نوع هیجان های متوقف کننده قلب تعریف می شود که افراد فقط هنگام مواجهه در زمان واقعی می توانند تجربه کنند. بازی eFootball PES 2020 نمادی از هم جوشی بی سابقه ای بین فوتبال و طرفداران آن است. در راستای این ، PES 2020 تمرکز این سری را در ارائه راه های سرگرم کننده و خلاقانه برای رقابت با یکدیگر ، چه در حالت چند نفره محلی و چه در حالت آنلاین ، به طرفداران در سراسر جهان مضاعف خواهد کرد.

فوتبال کنسولی در موبایل!

بازی eFootball ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

همان بازی فوتبال و همان گیم پلی کنسولی تحسین برانگیز که برنده جایزه بهترین بازی ورزشی E3 2019 شد در این بازی نیز به چشم می خورد. در این بازی شما می توانید یکی از معتبرترین تجارب فوتبالی را داشته باشید. به لطف تکنیک جدید Finesse Dribble که با همکاری آندرس اینیستا هافبک اسپانیایی شناخته شده ساخته شده، توپ مانند گذشته در دسترس شما خواهد بود.

پیشرفت های دیگری نیز در به دام انداختن و کنترل کلی توپ به شما امکان می دهد تا از تفاوت ها کوچک در نحوه بازی هر بازیکن استفاده کنید. در گیم پلی eFootball PES 2020 همچنین سیستم خوبی اضافه شده که به بازیکنان اجازه می دهد تا در نحوه رفتار هم تیمی های خود موثر باشند.  در مجموع این قسمت ها تجربه ای است که بر شخصیت بازیکنان موثر است و به انتخاب بازیکنان مناسب برای موقعیت های مناسب تاثیر می گذارد.

در گیم پلی بازی eFootball PES 2020 بازی محلی را با یک دوست در یک تیم تجربه کنید یا یک دوست به صورت آنلاین تیم خود را ثبت کنید تا با هم به طور آنلاین بازی کنید. در این بازی می توانید در مقابل کاربرانی از سراسر جهان قرار بگیرید. وارد رویدادهای رقابتی محدود شوید و از بهترین گیم پلی esports لذت ببرید.

بازی eFootball PES 2020 عنوانی جذاب و مهیج است و در سبک های بازی ورزشی می توانید لحظات بسیار لذت بخشی را در آن تجربه کنید.  برخی از ویژگی های بازی فوتبال eFootball اندروید:

  • گیم پلی خارق العاده دقیقا همانند نسخه کنسولی آن.
  • حضور تمام تیم های مطرح جهان از جمله بارسلونا ، منچستر یونایتد ، یوونتوس و غیره.
  • حضور تمام بازیکنان معروف از جمله رونالدو، مسی و دیگران.
  • امکان بازی به صورت تک نفره یا با بازیکنان سراسر دنیا به صورت چند نفره.
  • شرکت در تورنومنت های ویژه برای کسب جوایز خاص.
  • امکان شرکت در مسابقات فوتبال با مهارت های ویژه بازیکنان مثل شوت های خاص.
  • کنترلرهای لمسی عالی برای انجام کارها به بهترین شکل ممکن.
  • بروزرسانی های مرتب با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی فوتبال eFootball چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر