;
coinex

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

اپلیکیشن هپی مود (HappyMod) امکان دسترسی به نسخه مود شده بسیاری از بازی ها و اپ ها را میسر می کند. برای دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS با ما باشید.

هپی مود یک مارکت اندرویدی برای بازی ها و اپلیکیشن هاست که امکان دسترسی به نسخه های مود شده بازی ها و نرم افزارهای متعددی را میسر می کند. در این سرویس شما ضمن دسترسی به نسخه های مود شد بسیاری از بازی ها و اپ های محبوب و پرکاربرد، امکان دسترسی به نسخه اصلی و غیرمود عناوین را نیز دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS

در اپلیکیشن هپی مود شما به بیش از 30 هزار عنوان بازی و نرم افزار مود شده دسترسی دارید. شما همه این موارد را بدون پرداخت هزینه و به طور کاملا رایگان در دسترس خواهید داشت.

شاید تصور کنید نرم افزار به صورت اشتراکی می باشد اما باید به شما مژده دهیم که نرم افزار مذکور کاملا رایگان می باشد و با بهره گیری از آن شما می توانید آخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای موردنظرتان را بر روی گوشی خود نصب کنید و لذت ببرید.

همچنین به لطف کادر جستجو، شما می توانید نام نرم افزار یا بازی که به دنبالش هستید را در دریای اپلیکیشن های این سرویس جستجو کرده و پیدا کنید. ایده اصلی سازندگان و توسعه دهندگان هپی مود این است که کاربران بتوانند به سادگی به نسخه کامل و مود شده بازی یا برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. همچنین عموم برنامه ها و بازی های این سرویس تست شده، قابل اعتماد و بدون ایراد هستند.

البته از آنجایی که این سرویس، نسخه مود شده بازی ها را ارائه می کند، طبیعتا مورد پذیرش اپ استورهای مرجع قرار نگرفته است. در نتیجه دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS از گوگل پلی، اپ استور یا مارکت های ایرانی بازار و مایکت ممکن نیست. بر همین اساس ما در این نوشتار لینکی برای دانلود این سرویس ارائه می کنیم.

یکی از مزایای اصلی این اپلیکیشن اندروید در این است که شما می توانید از ان علاوه بر نسخه های مود شده برنامه ها و بازی ها، نسخه های اصلی انها را نیز دانلود و استفاده کنید. درواقع شما هم به نسخه های اصلی و هم مود شده دسترسی کامل دارید. برای دانلود هپی مود از این لینک استفاده کنید تا مستقیما به وب سایت هپی مود منتقل شوید.

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

در اینجا مطابق با تصویر بالا هر یک از دو گزینه که با علامت قرمز رنگ مشخص شده را انتخاب کنید برنامه به طور خودکار شروع به دانلود میکند. باید بدانید این سرویس در حال حاضر تنها برای اندروید در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)