;
coinex

اکسپریا 10 مارک 3 لایت رسما رونمایی شد

شرکت سونی، چند ماه بعد از معرفی موبایل اکسپریا 10 مارک 3 ، تصمیم به رونمایی از نسخه اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن گرفته است.با ما باشید.

این دستگاه با وجود استفاده از چیپ یکسان، به جای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. با این حال، این موبایل همچنان درگاه کارت حافظه و رمی 6 گیگابایتی نیز دارد.

اکسپریا 10 مارک 3 لایت رسما رونمایی شد

این موبایل هوشمند سونی فقط می‌تواند از یک سیم کارت پشتیبانی کند. البته قابلیت استفاده از eSim را نیز دارد. رادیو اف ام از این موبایل حذف شده و دارای یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون است که با وجود آن می‌توان از هدفون‌های قدیمی همچنان استفاده کرد. از لحاظ باقی مشخصات این موبایل با نسخه استاندارد خود تفاوتی ندارد.

اکسپریا 10 مارک 3 لایت رسما رونمایی شد

اکسپریا 10 مارک 3 لایت مجهز به نمایشگر اولد ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۰ واتی، مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، دوربین تله‌ فوتو و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

رنگ های اکسپریا 10 مارک 3 لایت، مشکی، سفید، آبی و صورتی است که از جمعه آینده در ژاپن قابل خرید است. قیمت این موبایل ده درصد کمتر از نسخه اصلی و معادل ۴۲۵ دلار است.

با وجود این که شرکت سونی فعلا اعلام‌کرده است که این موبایل فقط در ژاپن عرضه خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که به زودی در تعدادی مشخص و محدود در بازارهای جهانی عرضه شود که در این صورت قطعا قیمت عرضه آن، نسبت به قیمت عرضه در کشور ژاپن بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اکسپریا 10 مارک 3 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر