;
coinex

دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) بدون سانسور

نفس نکش 2 یکی از پر طرفدار‌ترین فیلم‌های هیجان انگیز است. در ادامه برای دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) همراه ما باشید.

فیلم نفس نکش 2 فیلمی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی رودو سایگرز که در سال 2021 و توسط کمپانی سونی پیکچرز منتشر شده‌ است. نفس نکش به تهیه کنندگی سام ریمی و رابرت تاپرت و با نویسندگی آلوارز و رودو سیاجز ساخته شده است.

نورمن نوردستروم (استفان لنگ) در خانه‌ای که غرق در آرامش بود زندگی می‌کرد این آرامش تا زمانی پایدار بود که گناهان گذشته وی به او نرسیده بود. این فیلم دارای صحنه‌های هیجان انگیز و ترسناکی است. نفس نکش نه تنها از نظر مالی یک موفقیت بود، بلکه منتقدان و مخاطبان نیز عملکرد عالی فیلم را در ژانر خود ستایش کردند.

به لطف موفقیت مالی فیلم، طبق معمول ساخت دنباله برای آن از طرف سونی تایید شد. در ادامه قصد داریم به دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) بپردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) بدون سانسور

نفس نکش 2 زندگی یک فرد نابینا را روایت می‌کند که در جنگلی دور که در محله متروکه است زندگی می‌کند. آن پیرمرد چند سال قبل فرزند دلبندش را در آن خانه متروکه از دست داده و در حال حاضر با یک دختر به نام فینکس زندگی می‌کند.

فینکس هیچ چیزی از مادری که هشت سال قبل فوت کرده نمی‌داند. پدر به او می‌گوید که در یک آتش سوزی او فقط توانست جان یکی از آن‌ها را نجات دهد. اگر علاقمند به فیلم‌هایی با ژانر ترسناک و هیجان انگیز هستید حتما دانلود فیلم Dont Breathe 2 را از دست ندهید.

دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) بدون سانسور
دانلود فیلم Dont Breathe 2 / دانلود نفس نکش ۲ / دانلود رایگان نفس نکش 2 بدون سانسور

پیرمرد داستان در تلاش است جان خود را از قاتل‌های زنجیره‌ای نجات دهد. یک شب، گروهی از وحشیان آدمکش ظاهر می‌شوند، به خانه‌ی او حمله می‌کنند و به دنبال فنیکس می‌آیند.

در اینجا، فیلم سعی می‌کند ما را بیشتر به نورمن علاقمند کند حتی بیشتر با نفرت انگیز جلوه دادن مهاجمان و در این زمینه هم موفق است. همه آن‌ها به عنوان گروهی از موجودات پست به تصویر کشیده می‌شوند که آنقدر لبخند نمی‌زنند که لب‌های خود را کنار بزنند و دندان‌های درخشان خود را نمایان کنند.

رهبر گروه، که توسط برندان سکستون III بصورت یک فرد مزاحم واقعی بازی شده است، بسیار نفرت انگیز است. فیلمنامه این داستان بسیار جذاب است و نقاط اوج ترس و وحشت بسیاری دارد. ما در ادامه دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) بدون سانسور در اختیار شما می‌گذاریم. برای دانلود نفس نکش ۲ با ما همراه باشید.

دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2)

دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) بدون سانسور
دانلود فیلم Dont Breathe 2 / دانلود نفس نکش ۲ / دانلود رایگان نفس نکش 2 بدون سانسور
  • نام: Dont Breathe 2
  • کارگردان: رودو سایگرز
  • تهیه‌کننده: فده آلوارز، سم ریمی و رابرت تاپرت
  • نویسنده: فده آلوارز و رودو سایگرز بر پایه شخصیت اثر توسطفدر آلوارز و رودو سایگاس
  • بازیگران: استیون لانگ، برندان سکستون سوم و مادلین گریس
  • ژانر: ترسناک، هیجان انگیز
  • مدت زمان: ۹۸ دقیقه
  • کشور: آمریکا
  • زبان: انگلیسی

لینک دانلود فیلم نفس نکش ۲ بدون سانسور با کیفیت 1080p از تلگرام

لینک دانلود Dont Breathe 2 بدون سانسور با کیفیت 720p از تلگرام 

لینک دانلود فیلم نفس نکش ۲ با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان فیلم نفس نکش 2 (Dont Breathe 2) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر