;
coinex

قیمت کاردانو امروز 1 شهریور 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال ADA]

قیمت کاردانو امروز 1 شهریور 1400 نیز مانند همه روزهای گذشته در نوسان دائم است. برای بررسی جزئیات بیشتر در ادامه با تحلیل تکنیکال قیمت امروز آدا با ما باشید.

کاردانو یک پلتفرم بلاکچین متن باز است که برای اجرای قراردادهای هوشمند کاربرد دارد. رمزارز بومی شبکه کاردانو آدا (ADA) نام دارد. این پلتفرم توسط چارلز هاسکینسون که از بنیانگذاران اتریوم بود پایه گذاری شد.

مقدمات کار از 2015 تا 2017 پایه ریزی شد و پلتفرم در سال 2017 ایجاد شد. کاردانو در یکماه اخیر روندی کاملا صعودی داشته و مگر بازه هایی کوتاه و یک روزه، روند رو به رشد چشمگیری داشته است. قیمت امروز کاردانو با افزایش چشمگیر بیش از 5 درصدی به 2.56 دلار رسیده و این تنها 3 درصد پایین تر از قیمت اوج این رمزارز است. در ادامه با قیمت کاردانو امروز 1 شهریور 1400 با ما همراه باشید.

قیمت کاردانو امروز 1 شهریور 1400 [قیمت لحظه‌ای]

کاردانو در یکی دوماه اخیر روند صعودی چشمگیری داشته و حتی از کاهش قیمت های کوتاه مدت نیز بر این روند موثر نبودند. قیمت کاردانو امروز 1 شهریور نیز با افزایش بالای 5 درصدی به بیش از 2.5 دلار رسیده و همچنان روند صعودی دارد. نمودار زیر نمایانگر قیمت لحظه ای این رمزارز است:

تاریخچه قیمت کاردانو در هفته گذشته

امروز دوشنبه 1 شهریور مصادف با 23 آگوست (2021-08-23) است.

 

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

نمودار عقربه ای از رایج ترین ابزارها برای پیش بینی و بررسی قیمت روز کاردانو 1 شهریور و دیگر رمزارزهاست. برای استفاده از این نمودار و اطلاع از قیمت روز کاردانو 1 شهریور باید از بخش بالایی نمودار ابتدائا، تایم فریم مدنظر خود را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه، یک ساعته یا یک ماهه را انتخاب کنید. سپس در بخش پایین نمودار نتیجه تحلیل قیمت امروز ADA را مشاهده می کنید. این پیش بینی می تواند 5 نتیجه متفاوت داشته باشد که هر یک به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

تحلیل تکنیکال ابزاری کارآمد برای بررسی و اطلاع از قیمت روز کاردانو 1 شهریور است. البته تحلیل تکنیکال مبحثی عام درباره عموم مسائل اقتصادی است که در حوزه رمزارزها نیز عمومیت یافته است. در نتیجه با استفاده از این نمودار می توانید نسبت به پیش بینی قیمت امروز ADA اقدام کنید. نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت کاردانو در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت کاردانو امروز 1 مرداد 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را برگزینید تا تحلیل تکنیکال قیمت به نمایش درآید.

 


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز ADA چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر