;
coinex

آنر مجیک فولد ؛ گوشی تاشو آنر چه زمانی ارائه خواهد شد؟

پس از اینکه آنر از هوآوی جدا شد رشد و پیشرفت بسیاری را از آن شاهد بودیم. اکنون می خواهیم بدانیم که آنر مجیک فولد گوشی تاشو آنر چه زمانی ارائه خواهد شد؟

از زمانی که آنر از پدر خود، هوآوی جدا شده و راه استقلال در پیش گرفته است، اخبار متنوع و جذابی منتشر کرده و در حال برنامه ریزی و رونمایی های غافلگیر کننده ای است که باید منتظر آن باشیم. حتی اخباری مبنی بر زیر ایجاد زیرمجموعه توسط آنر منتشر شده است.

در میان شایعاتی که هر روزه در دنیای گوشی های هوشمند شنیده می شود، امروز پذیرای خبری بودیم که طبق آن آنر قصد رونمایی از گوشی جدید خود تحت عنوان آنر مجیک فولد را دارد. یکی از افشاگران معتبر و نزدیک به شرکت آنر گفته که آنر می خواهد تا پایان امسال از سری گوشی جدیدش پرده بردارد.

آنر مجیک فولد

پرچمدار کنونی آنر، مجیک 3 پرو پلاس است که گوشی قدرتمندی محسوب می شود. این گوشی دارای بدنه سرامیکی و تراشه اسنپدراگون 888 پلاس و دوربین چهارگانه 64+64+64+50 است. همان طور که می دانید آنر مدتی پیش از آنر مجیک 3 و سه پرچمدار خود رونمایی کرد ولی باید توجه داشت که هدف آنر به این سه پرچمدار محدود نمی شود و قرار است از اولین گوشی منعطف و تاشوی خود تحت عنوان آنر مجیک فولد رونمایی کند.

رودنت (RODENT) یکی از نزدیک ترین افشاگران به آنر و هوآوی اطلاعات نسبتا موثقی از طراحی ظاهری و مشخصات این گوشی منتشر کرده است که با یکدیگر به آنها نگاهی می اندازیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا راجع به Honor Magic Fold اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

آنر مجیک فولد

طبق اطلاعات رودنت، طراحی گوشی تاشوی جدید، مشابه آنر 50 پرو است. احتمالا در قسمت دوربین سلفی شاهد ماژول دوگانه هستیم که به شکل حفره ای بیضوی قرار داده شده است. علت چنین دوربین دوگانه ای آن هم در قسمت سلفی را نمی دانیم و رودنت نیز در این خصوص اظهارنظر نکرده است و به نظر می رسد طراحان آنر به سراغ گوشی های پدر خود یعنی هوآوی رفته اند.

دوربین اصلی این گوشی چهارگانه است و در مورد سنسورهای آن اطلاعات دقیقی در دست نیست. گفته می شود که Honor Magic Fold نمایشگر 6.5 اینچی خارجی و 8 اینچی داخلی دارد و دوربین سلفی آن درون نمایشگر داخلی گوشی به کار رفته است. امیدواریم که در این گوشی پرچمدار شاهد استفاده از تراشه کوالکام معروف یعنی اسنپدراگون 888 پلاس باشیم تا عملکرد سریع تر و گرافیکی قوی تری را در این سری تجربه نمائیم. Honor Magic Fold احتمالا در فصل آخر سال 2021 رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر Magic Fold چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر