;
coinex

بازگشت تماس تصویری به اپلیکیشن فیسبوک

گویا قرار است شاهد بازگشت تماس تصویری به اپلیکیشن فیسبوک باشیم چرا که امکان گفتگوی صوتی و تصویری در برنامه اصلی این شرکت به صورت آزمایشی قرار داده شده است.

در گذشته کاربران فقط می‌توانستند از برنامه اصلی فیسبوک برای دریافت و ارسال پیام استفاده کنند که در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفته شد بخش پیام‌رسان از برنامه اصلی فیسبوک جدا شود و به‌ عنوان برنامه جداگانه‌ای در اختیار کاربران قرار گیرد. اما گویا نظر مارک زاکربرگ در این باره تغییر کرده است.

بازگشت تماس تصویری به اپلیکیشن فیسبوک

پس از این کار، این شبکه اجتماعی اعلام کرد ویژگی‌های مربوط به پیام‌رسانی و ارتباطات فقط در برنامه پیام‌رسان در دسترس است و هدف خود از انجام این کار، جلوگیری از گرایش کاربران به استفاده از برنامه‌های دیگر عنوان کرد.

بازگشت تماس تصویری به اپلیکیشن فیسبوک

اما ظاهرا اکنون تصمیم گرفته که دوباره برخی ویژگی‌ها ارتباطی و پیام‌رسانی به برنامه اصلی فیسبوک برگردانده شود؛ با این وجود هنوز ویژگی ارسال و دریافت پیام‌های متنی فقط در برنامه مسنجر وجود دارد و قابل استفاده است.

در حال حاضر کاربران آمریکایی و برخی کاربران دیگر می‌توانند از این قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری استفاده نمایند. این اقدام کار مثبتی است چرا که از این پس کاربران برنامه اصلی این پلتفرم نیازی به دریافت و نصب پیام‌رسان برای تماس تصویری و صوتی ندارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازگشت تماس تصویری به اپلیکیشن فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر