;
coinex

نسخه بدون محدودیت تلگرام که در گوگل پلی منتشر نمی‌شود

نسخه جدیدی از پیامرسان تلگرام به زودی عرضه می شود که از گوگل پلی ارائه نخواهد شد. اما از نسخه بدون محدودیت تلگرام چه میدانیم؟ با ما باشید.

چندی پیش اخباری مبنی بر عرضه نسخه بدون محدودیت تلگرام در میان بود و حالا این تلگرام بدون کپی رایت در وبسایت تلگرام عرضه شده است و از همین مرجع به روز رسانی خواهد شد.

تلگرام همواره در ارائه قابلیت ها و ابزارهای جدید خلاقیت خوبی از خود نشان داده است. این شرکت با ارائه تلگرام ایکس به عنوان یک سرویس فرعی و پیشرفته تر نسبت به تلگرام اصلی، امکانات خوبی در اختیار کاربران پرشمار خودش قرار داد.

حالا عرضه نسخه بدون محدودیت تلگرام خارج از گوگل پلی به این معناست که سرویس جدید یک تلگرام بدون کپی رایت با احتمالا قابلیت هایی جدید و جذاب تر است، در غیر این صورت طبعا ضرورتی به ارائه نسخه جدید وجود نداشت.

در جستار پیش رو با ما باشید، چرا که قصد داریم این نسخه بدون محدودیت تلگرام و اطلاعاتی که از آن داریم را بررسی کنیم و نهایتا لینک دانلود تلگرام بدون محدودیت را به شما ارائه دهیم. اما تلگرام بدون کپی رایت چیست ؟

نسخه بدون محدودیت تلگرام که در گوگل پلی منتشر نمی‌شود

تلگرام بدون کپی رایت

در این مدت دنیاگیری ویروس کرونا استفاده از ابزارها و شبکه های اجتماعی ارتباطی را بسیار پیش از پیش افزایش داده و حتی برخی پلتفرم های تازه کار نیز با بهره گیری از فضای موجود شمار کاربران خود را افزایش داده اند.

در این میان اما سرویس های قدیمی تر و رایجی مانند تلگرام، واتساپ و اینستاگرام نیز طبعا برای حفظ شمار کاربران خود در رقابت با سرویس های نوظهوری چون کلاب هاوس، ناگزیر به ارائه قابلیت های جدید یا بهبود قابلیت های پیشین هستند. البته که در این گیر و دار شاید بتوان گفت واتساپ با به راه انداختن جریان حریم خصوصی بیشتر به ضرر خود و به نفع رقبایش کار کرد.

موضوع که فارغ از نگرانی ها از بابت امنیت واتساپ، سیل مهاجرت از واتساپ به سرویس های رقیب را در پی داشت و اتفاقا برای تلگرام مزایای زیادی در پی داشت. تلگرام بر همین اساس بود که قابلیت انتقال چت از واتساپ به تلگرام را فراهم کرد تا کاربران واتساپ با خیالی آسوده تر نسبت به مهاجرت به تلگرام اقدام کنند.

تلگرام اما در ادامه نیز آسوده ننشته و با وجود بحران مالی که حالا بعد از مدتها دامن تلگرام را گرفته، با خلاقیت خاص خود و اخباری جدید و البته یک نسخه بدون محدودیت تلگرام بازگشته است. اما از نسخه بدون محدودیت تلگرام چه میدانیم؟ اصلا تلگرام بدون کپی رایت چیست؟

نسخه بدون محدودیت تلگرام

نسخه بدون محدودیت تلگرام

تلگرام بی تردید یکی از برترین پیام رسان های دنیاست که با هر به روز رسانی آن انتظار استفاده از سرویس ها و قابلیت های جدید را داریم. این سرویس طی سالیان اخیر و با توجه به رشد انفجاری تعداد کاربرانش، سعی در ارائه قابلیت های خوب و کاربری برای حفظ شمار پرتعداد کاربران خود و ترغیب دیگران به حضور در آن را داشته است.

از حق نگذریم تلگرام در این هدف موفق بوده و حتی با وجود مسدودسازی ها و محدودیت هایی که بعضا در برخی کشورها بر تلگرام اعمال می شود، کاربران سرویس جایگزینی در حد و اندازه های آن با قابلیت های مهمش نمی یابند! در نتیجه تلگرام همواره جایگاه ویژه خود به عنوان یکی از برجسته ترین و پرمخاطب ترین پیام رسان ها را حفظ کرده است.

اخیرا قابلیت ویس چت تلگرام، رقابت مستقیمی با اپلیکیشن این روزها پرسروصدای کلاب هاوس است که اتفاقا با استقبال خوبی نیز مواجه شده و طبیعتا با شناختی که از تلگرام داریم با توسعه و گسترش همین قابلیت باید بیخیال دعوت نامه کلاب هاوس یا تلاش برای یافتن کد دعوت رایگان کلاب هاوس و یا حتی خیال خرید دعوت نامه کلاب هاوس شویم.

دانلود تلگرام بدون محدودیت

نسخه بدون محدودیت تلگرام که در گوگل پلی منتشر نمی‌شود

بنابر گزارش یک رسانه معتبر، اخیرا نسخه بدون محدودیت تلگرام رسما منتشر شده که از گوگل پلی در دسترس قرار نمی گیرد. بر اساس ادعای تلگرام و اطلاعاتی که رسما منتشر شده، سرویس  جدید از طریق وبسایت تلگرام عرضه شده است و دانلود تلگرام بدون محدودیت از این مرجع ممکن است. این سرویس برای دستگاه های اندرویدی محدودیت کمتری دارد. این نسخه همانطور که از وبسایت تلگرام عرضه می شود از طریق همین مرجع نیز به روز رسانی خواهد شد.

البته در حال حاضر تلگرام هنوز اعلام نکرده که چه هدفی از ارائه نسخه بدون محدودیت تلگرام دارد و یا اساسا محدودیت های نسخه گوگل پلی چیست که قرار است در این نسخه برداشته شود! اما آنطور که از گمانه زنی ها بر می آید، این نسخه بدون محدودیت تلگرام احتمالا کانال هایی را که محتوای ناقض کپی رایت دارند مسدود نمی کند و حتی گروه های مرتبط با جوامع نفرت پراکن را با جریمه مواجه نمی کند. به علاوه کانال هایی که دولت ها سانسور می کنند را بدون مشکل در دسترس قرار میدهد.

این ها مواردی است که در نسخه گوگل پلی تلگرام یافت نمی شود. کانال های ناقض کپی رایت در نسخه گوگل پلی تلگرام یافت نمی شود. کاربری در ردیت پستی منتشر کرده تا کانالی را نشان بدهد که در نسخه گوگل پلی تلگرام در دسترس نیست. در پیامی که روی نسخه پلی استور تلگرام وجود دارد این پیغام نمایش داده خواهد شد:

متأسفانه این کانال روی اپلیکیشن‌هایی از تلگرام خارج از دسترس است که از‌طریق گوگلی پلی استور دانلود می‌شوند.

از این ‌رو، احتمال دارد تلگرام تصمیم گرفته باشد در قالب نسخه‌ای که در پلی استور منتشر نمی‌ شود، دسترسی به کانال‌ های یاد شده را ممکن کند. بررسی ‌ها نشان می‌ دهد تلگرام یکی از پلتفرم‌ های بزرگ ناقض کپی‌ رایت در دنیا است.

تلگرام و نقش قانون کپی رایت : دانلود تلگرام بدون محدودیت

نسخه بدون محدودیت تلگرام که در گوگل پلی منتشر نمی‌شود

پیام رسان تلگرام از زمان آغاز کار خود در سال 2013 با استقبال گسترده ای در سراسر دنیا و برخی کشورها از جمله ایران مواجه شد و روزنامه نگاران و فعالان عرصه های مختلف و کسانی که به حریم خصوصی اهمیت زیادی می دهند از این سرویس استفاده کردند.

در موارد تبلیغاتی متعددی این پلتفر از تلاش خود برای رمزنگاری پیچیده پیام ها برای ارتقا امنیت سخن به میان آورده و افتخار تلگرام به همین امنیت بالا و قابلیت های کاربردی است. اما این تنها انگیزه برای استفاده از تلگرام نیست.

انگیزه دیگری نیز وجود دارد که طبیعتا همه ما از آن آگاه هستیم ولی کمتر سخنی از آن به میان می آید. این پلتفرم از زمان ظهور، محل مطمئنی برای استفاده از محتوای بدون حق کپی رایت بوده است. کاربران تلگرام به سادگی انواع موسیقی و محتوای صوتی و تصویری را بدون نیاز به خرید یا پرداخت حق اشتراک استفاده می کنند و این تلگرام را به سرویس ناقض حق کپی رایت بدل کرده است. موضوعی که اعتراض برخی نهادها را نیز به دنبال داشته است.

تلگرام جدید اما دقیقا به همین دلیل در گوگل پلی عرضه نمی شود، چراکه نقض قوانین کپی رایت به حدی در این سرویس جدید آزاد است که گوگل بعید است اجازه حضور ثابت آن در اپ استور خود را بدهد.

این پیامرسان که حالا نزدیک به یک میلیارد کاربر دارد، هزاران گروه و کانال را که هدفی جز انتشار محتوای صوتی و تصویری رایگان و ناقض کپی رایت ندارند را در خود جای داده است و کاربران به سادگی از موزیک و ویدیوهای مجانی استفاده می کنند.

البته که تلگرام  نیز مانند سایر شرکت های مطرح به شدت ناقض قوانین کپی رایت است. اما درواقع مقاومتی در قبال انتشار محتوای سرقتی نشان نمی دهد. رفتار دوگانه تگلرام باعث شده تا تلگرام انتخاب اول برای آپلود و دانلود محتوای ناقض کپی رایت باشد!

کانال های اینچنین و منابع استفاده از این محتوای سرقتی، عموما با استقبال خوبی نیز مواجه می شوند و بیش از چندصد هزار عضو دارند. صدعا فیلم، سریال، نمایش تلویزیونی و البته آرشیو کاملی از موسیقی به صورت غیرمجاز به اشتراک گذاشته می شود.

نسخه بدون محدودیت تلگرام که در گوگل پلی منتشر نمی‌شود

با وجود تعداد بالای کانال های اینچنینی، به نظر می رسد تلگرام هنوز اهمیتی به این موضوع نمی دهد و تنها معدودی از این کانال ها مسدود یا از دسترس خارج شده اند. برای درک بهتر این موضوع، کافی است در قسمت جستجوی تلگرام، عباراتی چون فیلم، هالیوود، موزیک و یا نتفلیکس را جستجو کنید. کانال هایی برای شما در اینجا به نمایش در می آید که بعضا حتی محتوا و آرشیو کاملتری در تنوع کیفیت و موضوع بیشتری نسبت به سرویس غنی و قدرتمندی مانند یوتیوب دارند!

همزمان، کاربران زیادی از تبادل غیر قانونی محتوا در تلگرام بی ‌اطلاع هستند. جستجوی سراسری یا گلوبال سرچ که در صفحه‌ اصلی وجود دارد هیچ تبلیغ یا راهنمایی در خصوص این‌ که می ‌تواند کانال‌ های عمومی را پیدا کند ندارد.

به همین دلیل اگر کاربری نام فیلم یا هر محتوای دیگر را جستجو نکند از وجود چنین امکانی مطلع نخواهد شد. کاربرانی هم که معمولا از این قابلیت برای دانلود محتوای غیرمجاز استفاده می‌ کنند معمولا از آن با کسی صحبت نمی ‌کنند چرا که به گفته‌ این افراد، صحبت از آن ممکن است منجر به مسدود شدن کانال‌ها مورد بحث شود. برای دانلود تلگرام بدون محدودیت ابتدا به لینک زیر رفته و کادر آبی رنگ Dowmload Telegram را لمس کنید:

دانلود تلگرام بدون محدودیت

بیشتر بخوانید:

.

منبع: reddit

نظر شما در خصوص دانلود تلگرام بدون محدودیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ

    روی اندروید 9 نصب نشد.

    پاسخ