;
coinex

درب ضد سرقت در کرج

درب ضد سرقت در کرج ؛ درب ضد سرقت یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ها برای افزایش امنیت و استفاده در ورودی ساختمان های مختلف از جمله مسکونی و اداری می‌باشد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

درب ضد سرقت، دربی نیمه فلزی و پیش ساخته است که امنیتی مناسب برای ورودی غیرقانونی به یک محیط را فراهم می‌کند. در کلانشهرهایی مانند کرج که مرکز استان البرز و چهارمین شهر پرجمعیت کشور است، استفاده از این درب ها در تمام انواع آن رایج است. نمایندگی وبسایت دژ در می‌تواند شما را در خرید و یا افزایش اطلاعات از درب ضد سرقت در کرج را یاری کند.

مزایای درب ضد سرقت:

  • درب ضد سرقت، عایق حرارت و گرما، آب و رطوبت و مقاوم در برابر خمیدگی و سوراخ شدن است.
  • درب ضد سرقت، زیبا و کارآمد است.
  • انواع درب ضد سرقت مناسب برای هرگونه شرایط زیستی و موقعیت آب و هوایی است.
  • درب ضد سرقت امنیت به مراتب بهتری نسبت به سایر درب ها و حفاظ های آکاردئونی ارائه می‌کند.
  • درب ضد سرقت در کرج و سایر استان ها در دسترس عموم است.

انواع درب ضد سرقت در کرج

  • درب ضد سرقت ساخت کشور چین: این درب امنیت و مقاومت معمولی ای دارد اما به طور کلی رضایت را حاصل خواهد کرد. همچنین فروش انواع درب ضد سرقت در کرج شامل درب های چینی نیز می‌گردد.
  • درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه: فروش درب ضد سرقت در کرج شامل درب های ترک نیز می‌شود و این درب لوکس و دارای امنیت بالایی می‌باشد.
  • درب ضد سرقت ایرانی و تولید داخلی: درب های ضد سرقت ایرانی نیز از کیفیت و امنیت خوبی برخوردار می‌باشند. لازم به ذکر است سری درب هایی نیز از کشور ترکیه وارد کشور شده و در ایران مونتاژ می‌شوند.

همچنین لازم به ذکر است، که تفاوت کلی درب های تولید هر کشوری در مکان قرارگیری ورق فولادی، روزت درب و نوع آن، نوع چهارچوب، لولا ها و روکش درب می‌باشد.

قیمت درب ضد سرقت در کرج

قیمت درب ضد سرقت با نصب در کرج به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد و وابسته است. از مهمترین این عاملین می‌توان به دو مورد اصلی یعنی مارک و برند انتخاب شده و وزن درب اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت نصب و حمل نیز در رنج تایین شده می‌باشد.

حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج، توسط افراد متخصص که به شکل سختگیرانه انتخاب می‌گردند انجام خواهد شد. مجموعه دژ در، با داشتن تیم مجرب این امر را به بهترین شکل ممکن به خریداران استان البرز و شهر کرج ارائه می‌دهد.

فروش درب ضد سرقت و خدمات ارائه شده پس از فروش

یکی از مواردی که اکثر اوقات در ارائه خدمات گوناگون به ویژه فروش درب ضد سرقت به آن توجه کمی می‌شود، رعایت یک حقوق مشخص و خدمات پس از فروش برای خریدار است.
این خدمان پس از فروش در فروش درب ضد سرقت در کرج و سایر استان ها توسط مجموعه دژ در شامل موارد زیر می‌شوند.

  • تعمیرات قفل و روزت
  • رگلاژ کردن
  • تعویض رویه درب و یراق آلات

مراحل حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج

به شکل کلی، نصب یک درب ضد سرقت شامل دو مرحله کلی می‌شود. ممکن است هریک از این مراحل طبق شرایطی خاص به ریز مجموعه هایی تقسیم گردد. این اتفاق در شرایط متفاوت بوده و جزو مراحل اصلی محسوب نمی‌گردند.
مرحله اول شامل نصب قاب درب ضد سرقت و مرحله دوم شامل اتصال درب و لولا به قاب ذکر شده می‌باشد.

مرحله اول: ابتدایی ترین مرحله نصب فریم درب ضد سرقت است. این قاب باید به گونه ای ساخته و نصب شود که درب در آن چفت شده و اتصال به دیوار محکم شود. ابعاد مورد نظر باید از ابعاد درب بزرگتر باشد. اندازه گیری در نصب قاب و در نهایت درب ضد سرقت بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه ای گردد، چرا که در صورت رعایت نشدن کارایی امنیتی درب پایین می‌آید.

مرحله دوم: در این مرحله، درب ضد سرقت خریداری شده به قاب مورد نظر متصل می‌گردد. لولا ها باید سه و یا بیشتر باشد. چرا که وزن درب ضد سرقت بسیار سنگین است و از طرف دیگر لولا ها باید به گونه ای باشند که از بیرون درب دیده نشوند. این عمل در افزایش و سطح امنیت مکان مورد نظر که درب در ورودی آن نصب می‌گردد موثر است.

کلیاتی بر خرید و فروش درب ضد سرقت در کرج

گفتیم که درب ضد سرقت دارای مقاومتی بالا برای نفوذ غیرمجاز است. این در صورتی است که درصد بسیار بالایی از این مقاومت و امنیت حاصل شده را قفلی به در متصل است برقرار می‌سازد. باید توجه داشت که آنچه درب ضد سرقت را مقاوم می‌سازد، انتخاب مغزی مناسب برای قفل درب است. برای محافظت از این قفل نیز، تدابیری وجود دارد که رایج ترین و بهترین آن‌ها استفاده از روزت درب ضد سرقت می‌باشد که در عمل فروش درب ضد سرقت در کرج و سایر استان ها با بیان به فروشنده قابل تهیه است. همچنین این روزت ها گاهاً روی قفل موجود بوده و یا باید همگان حمل و نصب درب ضد سرقت در کرج به صورت جداگانه تهیه و نصب گردد که مجموعه دژ در روزت های مقاوم و اختصاصی ای تولید کرده و در اختیار خریداران قرار داده است.

مجموعه دژ در، با داشتن سابقه بالا و کسب اطمینان مشتریان، خدمات درب های ضد سرقت در کرج و سایر استان ها را به شکل تمام و کمال ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید اطلاعات لازم را از وبسایت دژ در به دست آوردید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر