;
coinex

شیائومی می 11 تی ؛ قیمت و زمان عرضه اعلام شد

این ماه، فصل رونمایی های شیائومی است و قرار است طرفداران این برند شگفت زده شوند. اکنون اطلاعاتی درباره شیائومی می 11 تی ، قیمت و زمان عرضه در دست داریم.

تقریبا فصل رونمایی ها شروع شده و شیائومی هم از این قافله عقب نمانده و قصد دارد از محصولات تازه اش رونمایی کند. این بار شیائومی می خواهد سری جدید محصولاتش را نام جدیدی عرضه کند.

همین دیروز در تکراتو راجع به شیائومی می 12 صحبت کردیم و گفتیم که در حال حاضر برترین پرچمدار بازار این برند شیائومی می 11 است. درباره مشخصات این دو گوشی قبلا به تفصیل صحبت کردیم. اکنون زمان آن فرا رسیده تا راجع به دو گوشی جدید با نامگذاری تازه صحبت نمائیم.

شیائومی می 11 تی

مثل همیشه قبل از هرگونه خبر رسمی و تائید موثق، اخباری مبنی بر جزئیات گوشی در دست داریم که در ادامه نگاهی به آن می اندازیم. شیائومی می 11 تی قرار است در دو نسخه پرو و استاندارد روانه بازار شود. مطابق با اطلاعات منتشر شده، می 11 پرو قرار است مجهز به شارژر 120 واتی و نیز تراشه منحصر به فرد اسنپدراگون 888 پلاس شود.

همان طور که انتظار داشتیم، شیائومی می خواهد با دست پر وارد بازار شود و طی همین ماه رونمایی های جذابی داشته باشد. شنیده ها حاکی از برگزاری مراسم رونمایی در 24 شهریور است و شیائومی می 11 تی در همین کنفرانس معرفی خواهد شد.

نامگذاری سری جدید گوشی های هوشمند شیائومی دیگر با پیشوند می نخواهد بود و قرار است به همان تی قناعت شود. این اقدام شیائومی مشابه استراتژی بازار چین است و قرار است شاهد پرچمداران جدیدی با نام 11 تی و 11 تی پرو باشیم.

شیائومی می 11 تی

اطلاعات افشا شده از سری پرچمداران شیائومی را مدیون یکی از خرده فروشان اروپایی هستیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. این خرده فروش گفته است که حافظه رم این گوشی 8 گیگابایت به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

گفته می شود نمایشگر شیائومی 11 تی و 11 تی پرو از نوع OLED است که منجر به بهینه سازی مصرف انرژی و نیز دید مناسب در روشنایی شدید روز خواهد شد. نرخ تازه سازی نمایشگر این دو گوشی نیز 120 هرتز است. همچنین گفته می شود که نسخه استاندارد از تراشه مدیاتک استفاده می کند و خبری از اسنپدراگون های کوالکام نیست!

سنسور دوربین اصلی 11 تی و 11 تی پرو 64 مگاپیکسل است و گفته شده این گوشی بعدا در چین و با دوربین ارتقا یافته تری با نام ردمی کی 40 اولترا عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه های 11 تی با حافظه داخلی 128 یا 256 به ترتیب برابر است با 633 یورو و 691 یورو. همچنین نسخه پرو این قاتل پرچمدار در نسخه 128 گیگابایتی 759 یورو و در نسخه 256 گیگابایتی 785 یورو خواهد بود.

در مورد رنگ بندی این دو گوشی باید انتظار رنگ های خاکستری، آبی و سفید داشته باشیم. همان طور که بالاتر گفتیم تاریخ رونمایی از این سری احتمالا 24 شهریورماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی می 11 تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر