;
coinex

گلکسی ام 32 فایوجی (Galaxy M32 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

گلکسی ام 32 فایوجی رونمایی شد. ام 32 در نسخه استاندارد و معمولی اش چندی پیش رونمایی شده بود، اما اخبار نسخه فایوجی آن خبرساز شده بود.

این موبایل بعد از مدتی، با نام Galaxy Jump در کره جنوبی رونمایی شد و اکنون نیز نسخه دیگری از Galaxy A32 5G با نامی جدید معرفی شده است. ظاهراً سامسونگ پا در راه شیائومی و برندهایی با این استراتژی گذاشته است و یک موبایل را تا اینجا با سه نام عرضه کرده است.

گلکسی ام 32 فایوجی رونمایی شد

موبایل گلکسی M32 5G، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT با وضوح +HD رفرش ریت ۶٠ هرتز، محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵ ، پردازنده  Dimensity 720 با لیتوگرافی ٧ نانومتری و پشتیبانی از 5G است. بدنه و فریم این محصول پلاستیکی است و حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی Galaxy M32 5G، بر روی فریم آن تعبیه شده است.

گلکسی ام 32 فایوجی (Galaxy M32 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

این گوشی از ۴ دوربین با سنسورهای ٢+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی و لنزهای فوق عریض و ماکرو بهره مند است. دوربین سلفی Galaxy M32 5G، ١٣ مگاپیکسل است و مکان قرارگیری آن، در ناچ قطره‌ای است. سیستم عامل اندروید ١١ با رابط کاربری OneUI 3.1 و ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژر آن ۱۵ واتی است.

طبق گفته سامسونگ این موبایل تا ٢ سال آپدیت‌های اساسی را دریافت می‌کند. ١٢ بند ۵ جی توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود. اسپیکر این دستگاه، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و در آخر، وزن و ضخامت Galaxy M32 5G به ترتیب برابر با ٢٠۵ گرم و ٩.١ میلی متر است. قیمت این موبایل معادل ٢٠,٩٩٩ روپیه (معادل ٢٨٣ دلار آمریکا) در هند است. این قیمت، حتی بیشتر از برچسب قیمتی Poco X3 Pro است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی ام 32 فایوجی (Galaxy M32 5G) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر