;
coinex

هوآوی نوآ Y60 رسما معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

با وجود تحریم های آمریکا، هوآوی با قدرت به کار خود ادامه می دهد. به تازگی خبر رونمایی رسمی هوآوی نوآ Y60 به دستمان رسیده و قصد بررسی آن را داریم.

پس از اعمال تحریم های آمریکا به خصوص در زمینه تامین تراشه، هوآوی به شدت با مشکلاتی دست به گریبان شده که در نهایت بر روی چرخه تولید محصولات جدیدش تاثیر قابل ملاحظه ای گذاشته است.

مدتی است که شاهد حضور پررنگ هوآوی در بازار جهانی نیستیم و اخبار رونمایی های این کمپانی بسیار کاهش یافته است. اکنون این کمپانی با هوآوی نوآ Y60 آمده است تا نشان دهد که این برند زنده است و متوقف نخواهد شد. Huawei Nova Y60 جدیدترین محصول این شرکت در بازار جهانی است و در این قسمت قصد داریم درباره مشخصات فنی و قیمت آن صحبت کنیم. در ادامه همراه تکراتو باشید.

هوآوی نوآ Y60

از آخرین سری گوشی های نوآ، Nova 8i است که یکی از محبوب ترین سری گوشی های این برند محسوب می شود. از اخبار خوب پیرامون گوشی جدید هوآوی، انحصاری نبودن آن است و ما می توانیم شاهد عرضه این گوشی در بازارهای غیرچینی هم باشیم.

خود هوآوی این گوشی را یک پایین رده با امکانات رضایت بخش می داند که به لحاظ اقتصادی هم مناسب است. نمایشگر 6.6 اینچی با وضوح اچ دی پلاس و پنل IPS LCD و نرخ تازه سازی 60 هرتز از مشخصات صفحه نمایش هوآوی نوآ Y60 می باشد.

سیستم دوربین این گوشی دارای ماژولی سه گانه است که از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین سنسور اولتراواید 5 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در نظر گرفته شده است. در مورد دوربین سلفی که در ناچ قطره ای گوشی تعبیه شده باید بگوییم که از لنز 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

هوآوی نوآ Y60

از بخش دوربین که بگذریم باید در مورد اصلی ترین قسمت گوشی های هوشمند یعنی پردازنده آن صحبت کنیم. هوآوی نوآ Y60 برای پردازش اطلاعات مرکزی و گرافیکی از تراشه مدیاتک بهره برده است. نام این تراشه MT6765 است و هشت هسته با حداکثر فرکانس 2.3 گیگاهرتزی خواهد داشت.

بحث حافظه گوشی های هوشمند نیز بسیار مهم است زیرا اکثر افراد تمایل دارند اطلاعات و نرم افزارهای متفاوتی را در کنار تصاویر و ویدئو های خود نگاه دارند. بنابراین باید بگوییم که حافظه رم هوآوی نوآ Y60 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است اما نگران نباشید چرا که می توانید از کارت حافظه جانبی 512 گیگابایتی حداکثر استفاده را ببرید.

یک گوشی مقرون به صرفه باید از باتری مناسبی نیز برخوردار باشد. هوآوی نوآ Y60 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و می توانید از شارژر 10 واتی درون جعبه برای شارژ آن استفاده کنید. از نکات قابل توجه اسپیکری است که از پخش صدای 3D پشتیبانی می کند و هوآوی تائید کرده است که صدای این اسپیکر بالا است. و حالا پس از مشخصات فنی این گوشی به قیمت آن می رسیم. هوآوی نوآ Y60 با نسخه 4/64 گیگابایتی حدود 206 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی نوآ Y60 چیست؟ نظرات خود را  در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر