coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دوربین شیائومی 12 اولترا یک سنسر 200 مگاپیکسلی است

شایعات جدید حکایت از سنسور 200 مگاپیکسلی دوربین شیائومی 12 اولترا دارد. اما این دوربین چه ویژگی های دیگری خواهد داشت؟ با ما باشید.

اوایل سال جاری بود که ادعا شد شیائومی در حال کار روی یک موبایل جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است و اکنون نیز یک حساب کاربری در ویبو، آن را تایید کرده است.

دوربین شیائومی 12 اولترا یک سنسر 200 مگاپیکسلی است

اوایل امسال بود که گوشی می ۱۱ معرفی شد که دارای نمایشگر امولد ۶.۸۱ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بود. دوربینی که در همان آزمون های اولیه گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود. اکنون اما شایعات از دوربین 200 مگاپیکسلی شیائومی 12 اولترا حکایت دارند.

در واقع قرار است سه مدل جدید از شیائومی ۱۲ با پشتیبانی از چیپ اسنپدراگون ۸۹۵ وارد بازار گردد که چشمگیرترین ویژگی آن‌ها دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. البته شیائومی اعتقاد دارد که تقویت ویژگی‌های خود همیشه به معنای بهتر بودن است، اما پیکسل‌های بیشتر دلالتی بر عکس‌های بهتر ندارند.

دوربین شیائومی 12 اولترا یک سنسر 200 مگاپیکسلی است

اگر این ادعا درست باشد و شیائومی موفق به عرضه موبایلی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شود، رکورد بزرگترین دوربین بازار را به دست می‌آورد در حالی که بعضی گوشی‌های پرچمدار فعلی بازار مثل گلکسی S21 حداکثر دارا یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند.

بقیه اعضای سری شیائومی ۱۲ نیز با دوربین‌های پریسکوپ و فوق عریض با کیفیت عرضه خواهند شد. البته باید به احتمال زیاد شیائومی تمرکز خود را بر تولید تصاویر شگفت انگیز ۱۶ مگاپیکسلی گذاشته و در کنار آن هم گزینه‌ای برای گرفتن عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز گذاشته باشد که کیفیتی معمولی داشته باشند.

طبق اعلام اخیر شیائومی او می‌خواهد نام تجاری Mi را از محصولات خود کنار بگذارد. با این تغییر برای مثال به‌جای «شیائومی می ۱۲» موبایلی با نام «شیائومی ۱۲» را عرضه کند و قرار است این تغییر از سه ماهه سوم سال جاری شروع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر