;
coinex

سرفیس Duo 2 مایکروسافت با اسنپدراگون 888 و دوربین سه گانه عرضه می شود

شایعات بسیاری پیرامون گوشی سرفیس دوئو جریان دارد و اکنون می دانیم که سرفیس Duo 2 مایکروسافت با اسنپدراگون 888 و دوربین سه گانه عرضه می شود.

شنیده ها حاکی از این است که مایکروسافت قصد دارد از سرفیس Duo 2 در رویداد آبان ماه به صورت رسمی پرده بردارد. همین سال گذشته بود که مایکروسافت از مدل اولیه سرفیس Duo با تراشه قدیمی اسنپدراگون 855 رونمایی کرد و این محصول را راهی بازارها نمود.

در همان سال سایر گوشی های پرچمدار از تراشه اسنپدراگون 865 استفاده می نمودند و راجع به قیمت بالای سرفیس دوئو به مایکروسافت انتقاداتی وارد شد چرا که این محصول نسبت به سایر رقبایش قیمت بالاتری داشت.

سرفیس Duo 2 مایکروسافت

اکنون پس از یک سال بررسی و شاید با عبرت گرفتن از سال گذشته و رونمایی محصولی با قیمت بالا، مایکروسافت می خواهد از تراشه قدرتمند 888 در ساخت سرفیس Duo 2 بهره گیرد. براساس گزارشاتی که منتشر شده است، قرار است سرفیس دوئو با پردازنده قوی اسنپدراگون 888 و حافظه رم 8 یا بیشتر روانه بازار شود.

درباره این نسخه از اسنپدراگون یعنی مدل 888 باید بگوییم که این تراشه اولین پردازنده ای است که رسما از هسته کورتکس ایکس یک با حداکثر فرکانس 2.8 گیگاهرتز استفاده می کند. این هسته در مقایسه با A78 می تواند تا 33 درصد انجام امور بیشتری را به عهده بگیرد.

سرفیس Duo 2 مایکروسافت

همچنین کوالکام در طراحی کلاسترهای بعدی از سه هسته کورتکس A78 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و نیز چهار هسته A55 با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز استفاده می نماید. کوالکام در زمینه پردازنده های گرافیکی نیز سرآمد است و در طراحی چنین پردازنده ای از آدرنو 660 بهره گرفته است.

این پردازنده گرافیکی توانایی تسریع پردازش عکس های گرافیکی را تا 35 درصد بیشتر دارد. همچنین قدرت چنین تراشه ای در بخش پشتیبانی از اینترنت نسل فایوجی با سرعت خوبی خواهد بود. سرفیس Duo 2 در زمینه آزمایش هایی که بر روی هسته های پردازشگر انجام می شود توانسته است در بخش تک هسته ای امتیاز 1071 و در بخش چند هسته ای امتیاز 3166 را از وبسایت گیگ بنچ کسب نماید.

طی هفته های اخیر تصاویر زیادی از این گوشی لو رفته است و نشان می دهد که مایکروسافت مشکل کاربران در قسمت دوربین را با افزودن یک دوربین سه گانه حل نموده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرفیس Duo 2 مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر