coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ رونمایی از گلکسی اس 21 فن ادیشن ؛ مشخصات فنی و قیمت احتمالی

این روزها شایعات حول محور نسخه فن ادیشن پرچمداران سامسونگ جریان دارد. اخیرا تاریخ رونمایی از گلکسی اس 21 فن ادیشن مشخص شده است.

البته این تاریخ را سامسونگ رسما اعلام نکرده است و یک حساب توییتری اعلام نموده است. مطابق این اطلاعات شرکت سامسونگ در ۸ سپتامبر یا همان ۱۷ شهریور از این گوشی رونمایی می کند.

تاریخ رونمایی از گلکسی اس 21 فن ادیشن

از طرفی انتشار یک تصویر از فروشگاه‌های سامسونگ احتمال معرفی این موبایل در آینده نزدیک را قوت می‌بخشد. پیش بینی‌ها این بود که عرضه گلکسی زد فولد ۳ نیز در ماه جاری میلادی آغاز شود اما گویا به خاطر کمبود حافظه داخلی، این عرضه به تعویق افتاده است. عرضه s21 فن ادیشن نیز نامعلوم است اما احتمالا در سپتامبر یا اکتبر شروع خواهد شد.

تاریخ رونمایی از گلکسی اس 21 فن ادیشن ؛ مشخصات فنی و قیمت احتمالی

مشخصات این موبایل احتمالا شامل نمایشگر ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از لنز اصلی واید ۳۲ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۳۰۷ میلی آمپر ساعتی، حداقل رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و با رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری آبی و بنفش می‌باشد.

قیمت این موبایل احتمالا کمتر از ۶۹۹ دلار گلکسی S20 FE می‌باشد که حتی از آیفون ۱۳ مینی نیز کمتر خواهد بود و می‌تواند به فروش خوبی در بازار برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از گلکسی اس 21 فن ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر