;
coinex

دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

مامور مخفی را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های مافیایی هندی دانست. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال هندی پرطرفدار برای عشق جان می‌دهم از 13 جولای 2020 تا 13 مارس 2021 از Colors TV پخش شد و فصل دوم آن تحت عنوان مامور مخفی نیز از 15 مارس 2021 پخش مستقیم خود را در Voot Select شروع نمود.

این درام را می‌توان جزو بهترین سریال‌های عاشقانه و جنایی هندی دانست که توانسته مخاطبان زیادی داشته باشد و به زبان فارسی نیز دوبله شده و پخش شود. تاکنون 140 قسمت این سریال پخش شده و در ادامه لینک دانلود دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

این سریال روایت‌گر زندگی دختری به نام ریدیما بوده که بسیار عاشق پلیسی به نام کبیر است. به همین خاطر وقتی متوجه می‌شود که عشقش به دنبال بزرگترین خلاف کار هند، وانش رایسنینگانیا است تصمیم می‌گیرد وارد زندگی این خلافکار شود و علیه او مدرک جمع کند.

با این حال، همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نمی‌رود چراکه در این میان ریدیما عاشق وانش می‌شود و این موضوع شک و دولی در دل او به وجود می‌آورد. ریدیما تلاش می‌کند تا این دودلی را از خود دور کرده و به ماموریت خود بپردازد.

او به عنوان یک برنامه ریز مهمانی وارد میهمانی کروز ونش می‌شود و یک سری اتفاقاتی که در این سفر دریایی رخ می‌دهد منجر به استخدام ونش به عنوان فیزیوتراپیست خواهرش سیاه می‌شود. سرانجام، ونش به ریدیما شک کرده و از او می‌خواهد با او ازدواج کند تا بفهمد قصد واقعی این دختر چه چیزی است.

دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 140 دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی / دانلود سریال مامور مخفی

در حالی که کبیر بسیار تحت فشار است، ریدیما درخواست ونش را قبول می‌کند. روز بعد از ازدواج، ریدیما مجسمه‌ای از راگینی، نامزد سابق وانش را پیدا می‌کند. او با این تصور که ونش می‌تواند قاتل نامزدش باشد، سعی می‌کند حقیقت پشت قتل او را بیابد تا بتواند مدارک بیشتری علیه ونش جمع آوری کند.

اما در ادامه او با یک اتاق مخفی در عمارت روبرو می‌شود. او وارد اتاق شده و در آنجا یک نقاشی و یک مجسمه دیگر از یک زن را می‌بیند. در واقع زن در این نقاشی مادر بیولوژیکی ونش، اوما رای سینگانیا بوده که در جوانی بدون هیچ حرفی او را ترک کرده است.

اما در ادامه این گفتار، لینک دانلود قسمت 140 سریال مامور مخفی را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های هندی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های هندی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 138 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 139 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود قسمت 140 مامور مخفی

دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود قسمت 140 مامور مخفی / دانلود قسمت 140 سریال مامور مخفی / دانلود سریال مامور مخفی
  • نام سریال: مامور مخفی (Ishq Mein Marjawan 2)
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • زبان: هندی (دوبله فارسی)
  • کشور: هند
  • سال تولید: ۲۰۲۰
  • تعداد قسمت ها: حدود ۱۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای
  • کارگردان: Noel Smith
  • بازیگران: Helly Shah, Rrahul Sudhir, Vishal Vashishtha
  • شبکه پخش: شبکه MBC Persia

لینک دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 140 دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 360p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 140 سریال مامور مخفی دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر