;
coinex

دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

آپارتمان معصومان از جمله درام‌های پرطرفدار ترکیه است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی همراه ما باشید.

سریال ترکی آپارتمان بی گناهان که با نام آپارتمان معصومان نیز شناخته می‌شود، یکی از درام‌های ترکی عاشقانه و خانوادگی بوده که در سال 2021 سه شنبه شب‌ها از TRT1 پخش می‌شد. داستان تاثیرگذار و تلخ این سریال از همان ابتدا توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

فصل اول سریال تمام شده و احتمالا به زودی فصل دوم آن نیز پخش خواهد شد. به دلیل مخاطبان زیاد سریال، شبکه جم سریز تصمیم گرفته است هرشب دوبله شده آن را پخش نماید. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Masumlar Apartmani

سناریو این سریال درام همچون سریال اتاق قرمز از داستان‌های واقعی کتاب دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو برگرفته شده است. این سریال نشان می‌دهد که چگونه نبود مهر و محبت والدین و رفتارهای نادرست مادر می‌تواند آینده فرزندان را به خطر بیاندازد و مشکلات روحی و روانی آنها را احاطه کند.

در آپارتمان معصومان خانواده‌ای را می‌بینیم که هرکدام از آنها به شکلی درگیر اختلالات روانی هستند. این خانواده پنج نفره است و از سه خواهر، یک برادر و پدر تشکیل شده است. نام فرزندان دختر خانواده به ترتیب سن صفیه، گولبن و کوچکترین فرزند نریمان نام دارد. پسر این خانواده نیز هان نام دارد.

مادر این خانواده چندین سال است از دنیا رفته ولی سایه شوم آن همچنان بر سر اعضای خانواده قرار دارد. این خانواده در یک آپارتمان چند طبقه زندگی می‌کنند که تمام آن متعلق به خودشان است.

خواهر بزرگتر که صفیه نام دارد، به اختلال وسواس شدید مبتلا است و این مسئله موجب شده حتی پای خود را از خانه بیرون نگذارد. او مواد غذایی که از بیرون خریداری می‌شوند را چندین بار می‌شوید.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی / دانلود قسمت چهار سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان بی گناهان

خواهر دوم، گولین به اختلال شب ادراری مبتلاست. با این حال، خواهر بزرگ‌تر به او اجازه نمی‌دهد ملافه‌ها را بشوید و او مجبور است آنها را در یک مشما قرار داده و به واحد خالی طبقه بالایشان ببرد. این موضوع موجب شده مستاجرها شاکی شده و واحدهای خود را تخلیه کنند.

دختر نوجوان خانواده، نریمان خودزنی می‌کند و بارها به دست‌های خود آسیب زده است. هان، تنها پسر خانواده است که با اصرار پدر و برای دور ماندن از آزار و اذیت‌های مادرش، سال‌ها در آمریکا و مدارس شبانه‌روزی درس خوانده بود، اکنون به ترکیه بازگشته و در کنار خانواده عجیب و غریب خود زندگی می‌کند.

با اینکه پسر خانواده، هان، سال‌ها از خانواده اش و آِارهای مادرش دور بوده اما همچنان اختلالاتی دارد و شب‌ها برای تخلیه روانی خود به زباله‌دانی‌ها پناه می‌برد و زمان خود را در بین زباله‌ها می‌گذراند. او در حال حاضر صاحب یک شرکت تولیدکننده عطر است.

دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 4 دوبله فارسی / دانلود قسمت چهارم سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت چهارم سریال آپارتمان بی گناهان

در سریال آپارتمان بی گناهان، پسر خانواده، هان شبی از شب‌ها، با دختری به نام اینجی تصادف می‌کند و زندگی او پس از آشنایی با اینجی، به طور کامل دگرگون می‌شود و این دو عاشق هم می‌شوند. این عشق با وجود خانواده غیرعادی و عجیب هان تاوان‌های بسیاری خواهد داد.

در این سریال غم انگیز ترکیه‌ای بازیگران معروف ترکیه مانند ازگی مولا (Ezgi Mola)، فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)، بیرکان سوکولو (Birkan Sokullu) و مروه دیزدر (Merve Dizdar) ایفای نقش کرده‌اند.

اما در ادامه لینک دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت چهارم را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال ساختمان معصومان همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 2 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 3 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی

دانلود قسمت چهار دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان

دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی
دانلود قسمت چهار دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان / دانلود قسمت چهارم سریال آپارتمان بی گناهان / سریال ساختمان معصومان
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان: فراح زینب عبدالله، بیرکان سوکللو، مروه دیزدار، ازگی مولا
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • پخش: ساعت ۲۱ شب شبکه جم سریز

دانلود دوبله فارسی سریال آپارتمان بی گناهان قسمت چهارم با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود قسمت چهارم سریال ترکی آپارتمان بی گناهان با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 4 سریال آپارتمان بی گناهان دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر