;
coinex

شرایط کار در اتوخسروانی ؛ یک ماجرای بحث برانگیز [+نظرات کاربران]

شرایط کار در اتوخسروانی که اخیرا بسیار خبرساز شده است، درواقع مربوط به انتشار متنی از سوی اداره کننده مجموعه اتوخسروانی، علی خسروانی در توییتر است.

این متن که در توییتر آقای خسروانی منتشر شده و در قالب چند عکس دست به دست می شود، از سوی آقای خسروانی به عنوان شرایط استخدام در اتوخسروانی در دسترس عموم قرار گرفته است.

آقای خسروی با لختی گلایه آمیز از وضعیت استخدام ها و افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارد این متن را منتشر کرده است. اما محتوای برخی بندهای این به اصطلاح آیین نامه استخدامی اتوخسروانی، آنقدر جنجال برانگیز بوده که واکنش های زیادی در پی داشته است.

شرایط کار در اتوخسروانی

علی خسروانی که چندسالی هست سکان دار کسب و کار خانوداگی و قدیمی شده است، در توییتر حضور فعالی دارد. او ساعاتی پیش در توییتر اینگونه نوشت:

تقریبا روزی یکی دوتا دایرکت دارم که درخواست دارن برای فروش تو اتوخسروانی مشغول به کار بشن.از دور فکر میکنن کار کردن با من راحته اما میان نزدیک اکثرا فرار:)منشور کار فروشندگی در اتوخسروانی رو اینجا میذارم که بخونید خودتون رو خیلی اذیت نکنید

این تصاویر که درواقع دربردارنده شرایط استخدام در اتوخسروانی است به قرار زیر است. برای مطالعه جزئیات هر تصویر روی آن کلیک کنید:

شرایط کار در اتوخسروانی ؛ کاربران در توییتر چه می گویند؟

انتشار این تصاویر و محتوای بحث برانگیز آن ها اما واکنش های متعددی در میان کاربران توییتر در پی داشته است. در ادامه قصد داریم شماری از این واکنش ها را بررسی کنیم.

کاربر دیگری درباره شرایط استخدام در اتوخسروانی نوشته:

اینا بیشتر شرایط استخدام تو معبد شائولین بود جناب خسروانی. دیدم در جواب انتقاد یکی گفتید که وقتی شما مدیر منابع انسانی داشتید خیلی جاها حتی معنیشو نمیدونستن، که خب وقتی اروپا تمدن نداشت مسلمونا حمام داشتن! اینکه کارمندا از نزدیک فرار میکنن یعنی شما هنوزم حمام دارید

کاربر دیگری در واکنش به شرایط کار در اتوخسروانی نوشته:

فکر نکنم حتی نیمی از دهک اول جمعیت ۲۵ میلیونی استرالیا هم سطح زندگی مورد نظر شما رو داشته باشن. در ضمن، کسی که داخل ایران شرایط رسیدن به چنین سطحی از زندگی رو داشته باشه؛ قطعا دنبال شغل فروش در اتوخسروانی نخواهد بود. گفتن در مثل مناقشه نیست؛ ولی بزرگوار، یه چیزی بگو که بگنجه!

شرایط کار در اتوخسروانی ؛ یک ماجرای بحث برانگیز [+نظرات کاربران]
شرایط کاری اتوخسروانی
کاربر دیگری درباره شرایط استخدام در اتوخسروانی نوشته:

اونایی که به شرایط کاری اتوخسروانی میگن بد احتمالا چند سالی میشه از خونه نیومدن بیرون وضع جامعه رو ببینن

یک کاربر دیگر در بررسی شرایط کار در اتوخسروانی نوشته:

به نظرم یک بخشی از عکس‌العملهای تایملاین به توییت مدیر اتوخسروانی برمیگرده به ناآشنایی با ماهیت کار فروش مخصوصا فروش خودرو. بخشی از شرایط کاری که تو اون آگهی ذکر شده اساسا ماهیت کار فروش هست و عجیب نیست. حالا اینکه عمدا با لحنی نوشته شده که شما رو به واکنش وادار کنه و شما هم دارید گریبان میدرید و برای اون توییت ایمپرشن میسازید دیگه تقصیر من نیست

کاربری دیگر درباره شرایط کار در اتوخسروانی نوشته:

من نمی‌دونم چرا از شرایط کاری اتوخسروانی انقدر تعجب کردند، والله عموم شرکت ها و مخصوصاً استارتاپ ها همین شکلی هستند. البته علی خسروانی خیلی لاتی و به قولی نمایشگاه ماشینی نوشته، استارتاپی‌ها لای زرورق و شیک و مجلسی ارائه اش می‌دهند.

شرایط کار در اتوخسروانی ؛ یک ماجرای بحث برانگیز [+نظرات کاربران]
شرایط کاری اتوخسروانی
کاربر دیگری درباره شرایط کاری اتوخسروانی نوشته:

دارین با اتوخسروانی بحث برده‌داری کم بودن حقوق میکنین؟؟ رو یه بی‌ام‌و ۳میلیاردی اگه یک درصد بهتون پورسانت بده میشه ۳۰ میلیون درماه ایشون واقعا سخاوتمندن!

کاربر دیگری درباره شرایط کاری اتوخسروانی نوشته:

بنظرم اتو‌خسروانی در یک کلام ساده به دنیال کسی میگرده که عاشق این کار باشه، یعنی عشق ماشین بازی و بیزینس و اطلاعات داشتن از ماشین تو خونش باشه. حالا عده ای برداشت های دیگری نیز داشتند اما کسانی که صاحب کسب و کار موفق هستند بعد مدتی دنبال کسایب میگردن که مثل خودشون باشن

یک کاربر دیگر درباره شرایط کاری اتوخسروانی نوشته:

حالا شما از شرایط کاری اتوخسروانی ( به حق ) ناراحت شدید ولی تا تقاضایی نباشه، عرضه‌ای هم صورت نمیگیره. این یکی از خاصیت‌های بازاره و نمیتونید جلوش رو با وضع قوانین، چه حقوقی و چه حتی اخلاقی، بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شرایط کار در اتوخسروانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چون خسروانی بهشون پول داده اینها یه رپورتاژ اگهی واسش زدن

    پاسخ

    این بابا فقط داره از شرایطی که حکومت براش فراهم کرده ( و احتمالا ازش بابتش سهم هم میگیرن) سوء استفاده میکنه. من کسی هستم که خودم با واسطه گری این آقا رنوی کولئوس خریدم. از سر اجبار. چون دولت زیرساخت هایی را فراهم نکرده که مردم بتونن مثل همه جای دنیا بدون نگرانی به صورت مستقیم با هم معامله کنند.
    اینکه روی همچین کسی اسم کارآفرین گذاشته بشه، توهین به همه کارآفرین هاست

    پاسخ

    اینا که همش نظرات مثبت بود. پس چرا نظرات منفی رو قرار ندادید. شرایط برده‌ داری و غیره.

    پاسخ