;
coinex

تاریخ عرضه هوآوی Nova 9 مشخص شد

هوآوی برندی محبوب است که به تازگی با مشکلاتی مواجه شده است اما اکنون تاریخ عرضه هوآوی Nova 9 از سری جدید گوشی های این برند مشخص شده است.

طی سال جاری شرکت هوآوی به علت تحریم های ایالات آمریکا تاریخ برخی رونمایی هایش را به تعویق انداخت. اکنون به گفته یک افشاگر نزدیک به این برند، قرار است از سری جدید Nova 9 در اواخر سپتامبر رونمایی شود.

عموما همیشه قبل از آنکه یک کمپانی به صورت رسمی خبر رونمایی و عرضه محصولاتش را اعلام کند برخی افشاگران این مسئولیت را بر عهده می گیرند. این بار یک افشاگر معروف تاریخ سری هوآوی Nova 9 را در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه دانسته است.

تاریخ عرضه هوآوی Nova 9

ظاهرا گفته شده است که از زمان عرضه این نسل از گوشی های هوشمند هوآوی، مشکلی در عرضه به وجود نخواهد آمد. به نقل از وبسایت گیزموچینا، هوآوی مصمم است تا این محصول تازه خودش را در اواخر شهریور روانه بازار کند. البته ناگفته نماند که چنین تاریخ هایی احتمالی است چرا که هیچ منبعی به صورت رسمی اشاره ای به آن نکرده است.

تاریخ عرضه هوآوی Nova 9

این افشاگر همچنین افزوده است که هوآوی برای عرضه و موجودی هوآوی Nova 9 هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت و حتی قرار است میزان عرضه را از سری P50 بیشتر کند. همیشه معضلی که در زمان عرضه گوشی های هوشمند وجود دارد، میزان موجودی آن گوشی است اما این بار هوآوی در نظر دارد نگرانی های پیرامون این موضوع را برطرف کند.

علاوه بر رونمایی و عرضه هوآوی Nova 9 گزارشات نشان می دهند که قرار است محصولات تازه ای از سوی هوآوی رونمایی شود. متاسفانه اطلاعاتی که چنین گفته هایی را تائید کنند در دست نیست و دقیقا نمی دانیم که چه محصولاتی عرضه خواهد شد. با این حال گزارشات قبلی صحت عرضه رایانه All In One و همچنین پرینتر رومیزی هوآوی را تائید می نمایند.

گرچه جزئیات دقیقی از این سری گوشی در دست نیست اما با توجه به گواهینامه 3C مشخصاتی ارائه شده است. نسخه استاندارد گوشی از شارژ سریع 66 واتی و عضو پرو آن از فناوری شارژ سریع 100 واتی بهره مند است. همچنین نسخه استاندارد از ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر و عضو پرو از ظرفیت 4000 میلی آمپر برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه هوآوی Nova 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر