;
coinex

تاریخ رونمایی از ردمی 10 پرایم ؛ مشخصات فنی و قیمت

پس از عرضه ردمی 9 پرایم حالا شیائومی قرار است امروز از سری جدید آن رونمایی کند. در ادامه قد داریم به تاریخ رونمایی از ردمی 10 پرایم بپردازیم.

شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند با دوام و قیمت مناسب جزو برترین برندهای بازار است. یکی از مدیران ارشد شیائومی گفته است که به زودی از گوشی جدید ردمی 10 پرایم رونمایی می کند.

ظاهرا در این رونمایی شیائومی می خواهد از سبک ترین گوشی رونمایی کند که مجهز به باتری 6000 میلی آمپر است. مانو کومار جین، مدیر ارشد شیائومی در هند گفته ردمی 10 پرایم علاوه بر چنین باتری، مجهز به شارژ سریع معکوس است. کومار جین طی توئیتی تاریخ معرفی این گوشی را 12 شهریور دانست. در ادامه همراه تکراتو باشید.

تاریخ رونمایی از ردمی 10 پرایم

مطابق تیزری که از گوشی منتشر شده است، در پنل جلویی شاهد روزنه دوربین سلفی در بالای نمایشگر با حاشیه های باریک هستیم. ردمی 10 پرایم امروز در هند به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و در ادامه برخی از مشخصات فنی آن را بررسی می کنیم.

توی همان تیزری که در توئیتر منتشر شده است بر روی باتری 6000 میلی آمپر مانور داده می شود. شیائومی این گوشی را به عنوان سبک ترین دستگاه با چنین باتری بزرگی می داند. در قسمت باتری باز هم به فناوری شارژ سریع به همراه شارژ معکوس اشاره شده است.

تاریخ رونمایی از ردمی 10 پرایم

ردمی 10 پرایم ظاهرا جانشین خلف ردمی 9 پرایم است و قرار است با پیشرفت قابل توجهی نسبت به قبل روانه بازار هند شود. در بخش نمایشگر انتظار می رود از صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولیشن فول اچ دی پلاس بهره ببرد و برای حفاظت از آن، کورنینگ گوریلاگلس معروف استفاده خواهد شد.

افشاگران نزدیک به شیائومی می گویند که دوربین اصلی ردمی 10 پرایم، سنسوری 50 مگاپیکسلی است و در مقایسه با سری قبلی پیشرفت خوبی را شاهدیم. از دیگر سنسورهای احتمالی گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست. تراشه این گوشی نیز به احتمال زیاد ساخته شرکت مدیاتک است و از نوع هلیو جی 88 با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از ردمی 10 پرایم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر