;
coinex

دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

یکی از کیدراماهای جدید این ایام سریال گمشده است. در ادامه برای دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده به صورت رایگان همراه ما باشید.

سریال گمشده را می‌توان یکی از جدیدترین کیدراماها دانست که در آن بازیگرانی همچون ریو جون یول و جون دو یون حضور دارند. کارگردان این سریال Hur Jin Ho بوده و نویسنده ان نیز Kim Ji Hye است.

این سریال از امروز از شبکه jTBC در روزهای شنبه و یکشنبه پخش خواهد شد. ما در ادامه لینک دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال کره ای Lost

در سریال گمشده جون دو یون (Jeon Do-yeon) نقش لی بو جونگ، یک سایه نویس را بازی می‌کند که آرزو دارد یک نویسنده واقعی باشد. او در این راه بسیار شکست می‌خورد و به تدریج انگیزه خود را در زندگی از دست می‌دهد.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به ریو جون یول اشاره کرد که بیشتر برای بازی در فیلم «پاسخ 1988» شناخته می‌شود. وی نقش کانگ جائه را بازی می‌کند، او شرکتی دارد که افراد را برای انجام نقش‌های مختلف با پول سازماندهی می‌کند.

دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال کره ای‌ گمشده / دانلود سریال کره ای Lost 2021 / دانلود سریال کره ای Lost / دانلود سریال کره ای لاست

این سریال داستان افرادی را نشان می‌دهد که ناگهان در نیمه راه زندگی احساس می‌کنند دستاورد و موفقیت خاصی نداشته‌اند و از اینکه به جایی نرسند در هراس‌اند. بو یونگ، زن 40 ساله به عنوان سایه نویس (کسی که به جای دیگری مطلب می‌نویسد و پول ان را دریافت می‌کند) کار می کند.

او در زندگی خود به چیزی نرسیده است و نمی‌داند با زندگی‌اش به کجا برود. کانگ جائه، مرد 27 ساله ای است که مشاغل خدمات نقدی را اداره می‌کند و از ترس اینکه نتواند به موفقیتی برسد از خود می‌ترسد.

در ادامه برای دانلود سریال کره ای لاست همراه ما باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید. برای دانلود سریال گمشده قسمت اول ادامه مطلب را از دست ندهید.

دانلود قسمت اول سریال کره ای گمشده بدون سانسور

دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال کره ای‌ گمشده / دانلود سریال Lost قسمت اول / دانلود سریال کره ای No Longer Human 2021
  • نام سریال: گمشده
  • محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه jTBC
  • ژانر: درام، ملودرام
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: شنبه و یکشنبه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 10 دقیقه
  • بازیگران: Jeon Do Yeon, Ryu Joon Yeol, Park Byung Eun

دانلود رایگان قسمت 1 گمشده با زیرنویس چسبیده با کیفیت 360p از تلگرام

دانلود سریال Lost قسمت اول بدون سانسور با کیفیت 540p از تلگرام

دانلود سریال گمشده قسمت اول با زیرنویس چسبیده با کیفیت 720p از تلگرام

دانلود قسمت اول سریال کره ای گمشده بدون سانسور با کیفیت 1080p از تلگرام

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 1 سریال گمشده (Lost) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر