;
coinex

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه ؛ یکی دو سال اخیر، در پی وقوع پاندمی کووید، برای بسیاری از کسب‌وکارها دوران متفاوتی بود. در حالی‌که بعضی برای بقای خود تلاش می‌کردند، برخی دیگر توانستند با شرایط جدید هماهنگ شده و برای خود پیشرفت‌هایی رقم بزنند.

به‌طور کلی، سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های بازاریابی کاهش پیدا کرد، اما با این وجود بازاریابی پیامکی شاهد افزایش چشمگیری بود. بسیاری از کسب‌وکارها ارسال پیامک انبوه را راهی جدید برای ارتباط مستقیم با مشتریان، مصرف‌کنندگان و طرفداران خود برای ایجاد روابط ماندگارتر و رضایت‌بخش‌تر می‌دانند.

ارسال پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی به‌قدری در دنیای مارکتینگ اهمیت دارد که زیرشاخه مختص به خودش یعنی «بازاریابی پیامکی» را پیدا کرده است. نکته این است که مردم تلفن‌های همراه خود را در دست دارند و همیشه آماده استفاده از آن‌ها برای بررسی آخرین اخبار و رسانه‌های اجتماعی و… هستند. تبلیغات پیامکی یکی از پرکاربردترین روش‌های بازاریابی در حال حاضر است.

ارسال پیامک انبوه

بازریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یک استراتژی است که به مشاغل اجازه می‌دهد از طریق ارسال پیامک انبوه با مشتریان ارتباط برقرار کنند. مشاغل می‌توانند برای معرفی و افزایش شناخت نام تجاری، افزایش مشارکت و فروش و … از بازاریابی پیامکی استفاده کنند. کسب‌وکار شما می‌تواند از ارسال پیامک انبوه از طریق یک پنل ارسال پیامک معتبر، برای افزایش حجم مخاطب، ایجاد تقاضا و افزایش درآمد استفاده کند؛ به‌شرط آن‌که اس ام اس تبلیغاتی شما برای مخاطب جالب و جذاب باشد. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک پیامک تبلیغاتی را مؤثر یا بی‌خاصیت می‌کند، متن اس ام اس تبلیغاتی است.

ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک انبوه

مزایای تبلیغات پیامکی در بازاریابی امروز

آمارها نشان می‌دهند نرخ باز شدن پیامک‌ها حدود 98 درصد است که بالاتر از هر کانال بازاریابی دیگری است. از طرف دیگر، بیش‌تر مشتریان هم دریافت پیامک را به سایر اَشکال ارتباطی ترجیح می‌دهند. برخی از مزایای این کانال مهم بازاریابی عبارتند از:

مدیریت زمان

تبلیغات پیامکی بسیار سریع است. یعنی به محض آن که پیامکی را ارسال می‌کنید، مخاطب آن را دریافت می‌کند. به‌همین دلیل، با ارسال پیامک انبوه، صدها کاربر فوراً پیام شما را دریافت می‌کنند. علاوه‌براین، مردم همیشه تلفن‌های خود را همراه خود دارند که احتمال این‌که پیام شما به محض دریافت، دیده شود را افزایش می‌دهد.

دسترسی به کاربران آفلاین

فرض کنید اتصال به اینترنت به‌طور گسترده‌ای دچار اختلال شود یا در بین مخاطبان شما، افرادی وجود داشته باشند که از فضای مجازی گریزانند (که حتما هم وجود دارند)؛ دراین‌صورت شما فضای مجازی را برای ارتباط و جذب این افراد از دست خواهید داد. این‌جاست که ارسال پیامک انبوه، بار دیگر اهمیت و تأثیرگذاری خود را به شما یادآوری خواهد کرد. ارسال پیامک انبوه برای ارتباط با هر مخاطبی که تلفن همراه داشته باشد، به‌کار می‌آید.

هزینه مقرون به صرفه

اگر کسب‌وکار شما نوپا است، تبلیغات پیامکی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای شما است، چرا ‌که هزینه پایین تبلیغات پیامکی نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی، از آن روشی کم هزینه، مقرون به صرفه و کارامد می‌سازد.

 

چطور متن اس ام اس تبلیغاتی خود را تنظیم کنیم؟

وقتی صدای آشنای دریافت پیامک را از تلفن خود می‌شنوید، چه اتفاقی می‌افتد؟ گوشی را برمی‌دارید تا ببینید چه کسی به شما پیام داده است. اگر متنی که دریافت می کنید از طرف یکی از اعضای خانواده یا دوستان‌تان نباشد، ممکن است یک پیامک تبلیغاتی باشد. آیا متن آن شما را خوشحال می‌کند؟ یا ممکن است هیچ ارتباطی با آن برقرار نکنید؟

این که چه نکاتی باید در نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی لحاظ شود، اصلاً موضوع پیش پا افتاده‌ای نیست. خیلی از ما به دلیل دریافت پیامک‌های متعدد با محتوای بی‌کیفیت یا تکراری، سرویس دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را غیر فعال کرده‌ایم، پس برای آن‌که بازده لازم از تبلیغات پیامکی به‌دست آید، باید نکاتی را در تنظیم متن اس ام اس تبلیغاتی در نظر گرفت.

مخاطب خاص داشته باشید!

ارسال پیامک انبوه یک راه ارتباطی مؤثر و مستقیم است، اما قوانین زیادی وجود دارد که باید هنگام ارسال پیامک انبوه در نظر بگیرید. اولین و مهم‌ترین آن‌ها کسب اجازه از مخاطبین برای ارسال پیامک به آن‌ها است.

پیام کوتاه سرعت بالایی دارد، اما اگر به افرادی که نمی‌خواهند آن‌ها را دریافت کنند، پیام ارسال کنید، تبدیل به همان عاملی می‌شوید که اشخاص به‌خاطرش سرویس دریافت پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال می‌کنند.

پیام شفاف ارسال کنید

به سراغ اصل مطلب بروید. شما تعداد محدودی کاراکتر برای معرفی خود و خدماتتان دارید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و روشن است. استفاده از اختصارات و شکلک‌های زیاد را کنار بگذارید. با تعیین تاریخ مشخص پایان فروش فوق‌العاده یا قرار دادن تاریخ انقضای کد تخفیف، به مخاطب خود اطلاعات و انگیزه کافی بدهید.

زمان‌بندی مناسب داشته باشید

بیش از ۹۰ درصد پیامک‌های تبلیغاتی در ۳ دقیقه اول باز می‌شوند و واکنش مشتریان به فروش، تبلیغات و رویدادهای تبلیغ شده با ارسال پیامک انبوه هنگامی که انگیزه‌های لحظه آخری هستند، بسیار بیش‌تر است.

اگر جمعه شب رویداد افتتاح فروشگاه دارید، جمعه بعدازظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود یک شام تبلیغاتی دارید، به‌جای صبح زود، آن را در پایان روز کاری ارسال کنید. مراقب باشید با ارسال پیام در صبح خیلی زود یا شب خیلی دیر، کار را خراب نکنید. ساعات قابل قبول بین 8 صبح تا 9 شب است.

در پیام‌های خود حضور داشته باشید!

هنگام ارسال پیامک انبوه، اکثر ارائه‌دهندگان، آن‌ها را از طریق شماره‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنند، این یعنی مخاطبین شما نمی‌دانند از چه کسی پیامک دریافت کرده‌اند. به‌همین دلیل است که شما باید به مخاطبین خود اطلاع دهید که چه کسی پیام را ارسال می‌کند. قطعاً اطلاع‌رسانی خدمات شما زمانی که مخاطب نمی‌داند برای دریافت این خدمات باید به چه کسی یا به کجا مراجعه کند، برای شما به‌جز هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چیز دیگری در بر نخواهد داشت.

بازاریابی پیامکی را با ایمیل مارکتینگ ترکیب کنید.

کانال‌های زیادی در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تعامل با مشتریان استفاده کنید. همه این کانال‌ها به هم پیوسته هستند و یک سیستم ارتباطی بازاریابی ایجاد می‌کنند که کسب وکار شما را قادر می‌سازد با مشتری ارتباط برقرار کند و بازده بیش‌تری داشته باشد.

ارسال پیامک انبوه و بازاریابی از طریق ایمیل مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند. می‌توانید با استفاده از ایمیل برای ارسال اطلاعات دقیق‌تر و جامع‌تر، و پیامک برای ارتباط سریع و کوتاه با مشتری، ترکیب قوی‌تری ایجاد کنید یا در پیامک ارسالی خود آدرس سایت فروشگاه را ذکر کنید.

ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک انبوه

سرویس ارسال پیامک نجوا، با پرداخت بر مبنای میزان ارسال، شارژ آسان پنل و ارسال سریع، بدون هیچ‌گونه هزینه ثابت و اضافه، امکان ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم می‌کند. پنل ارسال پیامک نجوا با ارائه گزارش‌های دقیق و تحلیلی از پیامک‌های ارسال‌شده، میزان به مقصد رسیدن پیامک‌ها، کلیک روی لینک‌ها و … به شما کمک می‌کند کمپین‌های مختلف‌تان را با یکدیگر مقایسه کنید و با بهینه کردن کمپین‌ها بهترین نتیجه را از اس ام اس مارکتینگ بگیرید. با نجوا می‌توانید کمپین‌های اس ام اس، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن را در یک پنل یک‌پارچه اجرا کنید و با سرعت‌ و سادگی بیش‌تری، همه کانال‌های ارتباط با مشتریانتان را مشاهده و مدیریت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر