;
coinex

پروژه هاردفورک کاردانو شکست خورد

پروژه هاردفورک کاردانو شکست خورد. این شکست را در نتیجه شایعه ای که آنتونی ساسانو بنیانگذار  Ethhub.Io بیان کرده می دانند. با ما باشید.

ساسانو از مشهورترین اعضا جامعه اتریوم است که تعدادی تصویر از یک رشته پیام ردیت را منتشر کرده و در این تصاویر به یک صرافی دیجیتال به نام Minswap که در 3 سپتامبر بر روی پروژه کاردانو راه اندازی شد اشاره شده بود.

پروژه هاردفورک کاردانو شکست خورد

اخیرا کاربران زمان تلاش برای تبادل توکن‌ها و تامین نقدینگی خطاهای زیادی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد مدل حسابداری خروجی معامله کاردانو یعنی EUTXO فقط می‌تواند یک خروجی تراکنش در هر بلاک را اداره کند و Minswap را اساساً غیرقابل استفاده کرده است.

بعد از وایرال شدن توییتر ساسانو، بسیاری متعقد شدند که قرارداد های هوشمند کاردانو کارایی ندارد و این بلاکچین به سادگی خراب شده است. حتی برخی مدعی هستند که این مسئله برای کاردانو حکم اعدام دارد و تمامی تحقیقات و زحمات تیم توسعه دهنده آن را زیر سوال خواهد برد.

پروژه هاردفورک کاردانو شکست خورد

از طرفی صرافی Labs برخی تصورات غلط رایج را برطرف کرده و مدعی شده که امکان انجام صدها معامله در هر بلاک وجود دارد و او راه حل خاص خود را دارد. چارلز هاسکینسون نیز در طی جلسه پرسش و پاسخ اخیر این اتهامات را سر و صدا و ترساندن کاربران دانست و گفت:

ردیت موافق این موضوع نیست، توییتر موافق نیست، تلگرام موافق نیست و این موضوع فقط سر و صدا و ترساندن کاربران است و این واقعاً یکی از سخت ترین کارها در جهان است که یک سیستم توزیع شده واقعاً مقیاس پذیر که غیرمتمرکز است و بازیگران بزرگ زیادی دارد را ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پروژه هاردفورک کاردانو چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر