;
coinex

گیم پلی God of War: Ragnarok چیزی حدود 40 ساعت است!

گیم پلی God of War: Ragnarok چیزی حدود 40 ساعت است! این خبر مبتنی بر گفته‌ی کارگردان و یکی از خالقان اصلی فرانچایز God of War است.

این مدت زمان ۴۰ ساعته، زمانی بسیار زیاد نسبت به بازی‌های قبلی این سری می‌باشد که البته علت آن معلوم نیست و ممکن است صرفا به داستان اصلی بازی نپرداخته باشد و زمان لازم برای تکمیل همه کارهای بازی است.

گیم پلی God of War: Ragnarok چیزی حدود 40 ساعت است!

با وجود این که این کارگردان افشاگر دیگر برای پلی استیشن یا استودیو سانتا مونیکا فعالیت نمی‌کند، به گفته او افراد آگاه از عناوین آینده پلی استیشن گفته‌اند که این بازی در مقایسه با ورژن ۲۰۱۸ بسیار طولانی‌تر می‌باشد. او در این باره در کانال شخصی یوتیوب خود گفت:

من از منابع آگاه شنیده‌ام که این بازی ۴۰ ساعت گیم‌پلی دارد. البته من نمی‌دانم که این به داستان کلی بازی مربوط می‌شود یا میانگین [به پایان رساندن] آن است.

گیم پلی God of War: Ragnarok چیزی حدود 40 ساعت است!

به هر حال این بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی تولیدی استودیوی سانتا مونیکا زمان بسیار بیشتری دارد. براساس وب‌سایت How Long to Beat که مدت زمان لازم اتمام بازی‌ها را اعلام می‌کند، اتمام بازی نسخه ۲۰۱۸ را 21 ساعت ذکر کرده بود که البته با انجام دادن تمام موارد اضافی بازی، این زمان تا حدود ۳۲ ساعت بیشتر شده است.

البته فعلا هنوز هیچ عکس یا ویدیوی رسمی از این بازی منتشر نشده اما گویا در رویداد پلی استیشن که ۱۲:۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه برگزار خواهد شد، اخبار جدیدی از این بازی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گیم پلی God of War: Ragnarok چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر