;
coinex

تاریخ انتشار بازی فیفا 22 ؛ تریلر، گیم پلی و هر آنچه باید از FIFA 22 بدانیم

پس از یک سال انتظار برای رونمایی و عرضه محصول جدید کمپانی الکترونیک آرتز یعنی فیفا، اکنون تاریخ انتشار بازی فیفا 22 مشخص شده است.

طرفداران دنیای بازی با کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بیگانه نیستند، زیرا این شرکت محبوب، سازنده بازی های جدیدی مثل سری بتلفیلد و سری فیفا است.

بازی فیفا 22 همان طور که انتظار می رفت تحت سرپرستی الکترونیک آرتز و EA Sports در حال ساخت است و خبرها حکایت از پیشرفت های گرافیکی و تغییرات گیم پلی دارند. این بازی در ماه مه و طی کنفرانسی که EA تشکیل داده بود تصویب شد و آقای اندرو ویلسون، مدیرعامل این شرکت، درباره این بازی قول داد که سالی سرشار از نوآوری های بزرگ خواهیم داشت. نسخه سال گذشته یعنی فیفا 21 به خاطر شرایط پاندمی کرونا با تاخیر عرضه شد ولی امسال چنین تاخیری پذیرفته نخواهد شد. در ادامه به تاریخ انتشار بازی فیفا 22 می پردازیم.

تاریخ انتشار بازی فیفا 22

فوتبال از آن ورزش هایی است که پرطرفدار است و حتی کسانی که علاقه چندانی به ورزش ندارند تیم محبوبشان را دنبال می کنند و گزاف نیست اگر بگوییم که همه ما در طول زندگی مان به تماشای فوتبال نشسته ایم و از دیدن آن حظ وافر برده ایم.

اگر از طرفداران بازی های ویدئویی فوتبال باشید مطمئنا یا علاقه مند به سری PES ساخته کمپانی کونامی هستید یا سری فیفا محصول شرکت EA Sports را می پسندید. البته شاید هم از طرفداران هر دو سری باشید. حتما به خاطر دارید یا می دانید که از سال 1980 فوتبال جایش را در میان بازی های ویدئویی باز کرد و تحت عناوینی همچون Kick off و Sensible soccer عرضه می شد.

الکترونیک آرتز هنگامی که علاقه مردم را به بازی فوتبال دید قسمتی از شرکت را برای ساخت و عرضه بازی این ورزش راه اندازی کرد و ما آن را با نام FIFA می شناسیم. اولین بازی فوتبالی این کمپانی با نام FIFA INTERNATIONAL SOCCER عرضه شد و بعدا هم عناوین دیگری به خود گرفتند و امروز هم با جدیدترین نسخه بازی فوتبال این شرکت یعنی فیفا 22 مواجه هستیم. یکی از ابتکارات این کمپانی ذکر نام بازیکنان با مجوز رسمی از انجمن فیفا و تیم های مختلف بود و این کار را پس از EA Sports، کونامی در پیش گرفت و سری محبوب pes را با این کار ساخت.

فیفا 21 علاوه بر اینکه برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شد، کنسول های نسل نهم را نیز ساپورت می کرد. با این حال تجربه فیفا 21 بر روی کنسول های نسل نهمی جذاب تر بود و عملکرد بهتری را شاهد بودیم. حال باید ببینیم که در اولین سال عرضه رسمی بازی های ویدئویی نسل نهمی، شاهد چه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی خواهیم بود. در ادامه همراه تکراتو باشید؛ چرا که در این مقاله سعی خواهیم کرد به طور جامع به هر آنچه که فیفا 22 عرضه کرده است و علی الخصوص تاریخ انتشار بازی فیفا 22 بپردازیم.

تاریخ انتشار بازی فیفا 22

فیفا از زمان انتشار اولین نسخه اش در سال 2003 با نام FIFA Footbal 2003 یا در هفته آخر سپتامبر منتشر می شد یا در هفته اول اکتبر! از زمان شروع به ساخت فیفا 22 گمانه زنی ها راجع به تاریخ دقیق انتشار این بازی محبوب، شروع شد و اکثرا بالاتفاق، یکی از همین دو تاریخ احتمالی را اعلام کردند.

طی سال های اخیر، FIFA زمان عرضه بازی اش را به اواخر سپتامبر منتقل کرده بود اما به دلیل شیوع کرونا FIFA 21 در هفته اول اکتبر و برخلاف معمول منتشر شد که البته خشم منتظرانش را برانگیخت. تاریخ انتشار بازی فیفا 22 در سال جاری و قطع به یقین در هفته اول مهر ماه خواهد بود.

پیش تر از این بازی، الکترونیک آرتز از عرضه سری جدید و پر طرفدار بتلفیلد با نام Battlefield 2042 در تاریخ 30 مهر ماه خبر داده بود و به نظر می رسد تقویم این کمپانی مبتنی بر ماه اکتبر میلادی است و سازندگان علاقه خاصی به اوایل و اواخر این ماه برای انتشار بازی هایشان دارند.

توسعه دهندگان فیفا 22 قول یک بازی پر از خلاقیت داده اند و از جمله این نوآوری ها می توان به هایپرموشن اشاره کرد. با این قابلیت می توانید تمام حرکات بازیکنان حاضر در زمین را ضبط کنید. در ادامه مطلب تاریخ انتشار بازی فیفا 22 با تکراتو همراه باشید تا به گیم پلی بازی فیفا 22 بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

گیم پلی بازی فیفا 22

در ادامه می خواهیم از گیم پلی FIFA 22 صحبت کنیم. اگر یک گیمر معمولی و صرفا از طرفداران ساده بازی فوتبال هستید، گیم پلی بازی فیفا 22 همان است که قبلا بوده! برای این دسته از کاربران که گاه به گاه و در خلال بازی های دیگر به فیفا سر می زنند یا وقتی که در جمع دوستان خود هستند به سراغ آن می روند، یافتن تغییرات بازی و تاکتیک ها و تکنیک های جدید بازی دشوار خواهد بود. اگر کاربر عادی باشید به محض شروع بازی پاس می دهید و بازی شروع می شود. پس از آن با پاس کاری های کوتاه و بعضا بلند به دروازه حریف نزدیک می شوید و با فشار دادن دکمه شوت، گل می زنید.

اما فیفا 22 برای کاربرانی که استفاده از تاکتیک های مختلف را دوست دارند و می خواهند تجربه یک بازی حرفه ای را داشته باشند برنامه های خوبی دارد. در این سری از بازی ها مکانیزم های بسیاری افزوده شده که مثلا می توان با نگاه داشتن دکمه R3 هنگام دفاع، بازیکن را تعیین کرد. همچنین می توانید مانند سری های قبلی و قدیمی فیفا و شاید PES تاکتیک های دفاعی و تهاجمی خود را بچینید و نیز قادر خواهید بود میزان تهاجمی بودن بازیکن را تعیین نمائید یا پوشش بازیکن صاحب توپ را تغییر دهید.

تاریخ انتشار بازی فیفا 22
تریلر فیفا 22 / زمان عرضه بازی فیفا 22

از جمله برتری های گیم پلی بازی فیفا 22 هوش مصنوعی به کار رفته در آن است که سریع تر و بهتر عمل می کند و می تواند تجربه بازی را لذت بخش تر کند. فرض کنید وقتی توپ از دست تیمتان جدا می شود فضاهای خالی مشکل ساز می شود اما نباید نگران باشید زیرا با کمک هوش مصنوعی به محض وقوع چنین امری فضاهای خالی به سرعت پر می شود. از دیگر تغییرات جالب توجه دروازه بان ها هستند. در فیفا 22 این سنگرداران عملکرد بهتری خواهند داشت و حتی در برابر شوت های ساده واکنش سریعی از خود نشان می دهند.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی فری فایر

بازی eFootball

همچنین باید شاهد حرکت جدیدی به نام «حمله انفجاری» باشیم. با استفاده از این حرکت می توانید به یکباره سرعت بازیکن را بالا ببرید و با یک استارت قوی به سمت دروازه حریف هجوم ببرید. شاید این حرکت یک آپشن عالی به حساب آید اما باید بدانید که چنین حرکتی نه تنها در فضای واقعی فوتبال از انرژی بازیکنان به شدت کم می کند بلکه در دنیای بازی نیز رمقی برای بازیکن نمی گذارد.

در تریلری که الکترونیک آرتز از گیم پلی بازی فیفا 22 منتشر کرده شاهد ویژگی هایپرموشن هستیم. در سری های قبلی فیفا ساختار موشن ها و حرکات کپچرهای بازی بدین صورت بود که حرکات و نمایش بازیکنان به صورت فردی ضبط می شدند درحالی که ساختار جدید به نحوی است که حرکات بازیکنان به صورت یازده در برابر یازده ضبط شده است.

همان طور که گفتیم در این سری از فیفا شاهد Tactical AI پیشرفته تری هستیم. هوش مصنوعی به کار رفته در بازی، خودش را در مواقع حساس نشان می دهد و بهترین عملکردش را به نمایش می گذارد. مثلا مهاجم ها نسبت به توپی که از هم تیمی هایشان می گیرند واقع گرایانه تر عمل می کنند. البته آنچه طرفداران هوش مصنوعی و سطح گرافیکی بازی فیفا 22 انتظار دارند پیش از هر چیزی رفع باگ ها و مشکلات فنی بازی است که گاهاً خنده دار و گاهی هم زجرآور می شود.

هایپرموشن بی شک از آن قابلیت هایی است که تنها برای کنسول های نسل نهمی عرضه خواهد شد. چنین قابلیتی روی گیم پلی بازی تاثیر شگرفی می گذارد و حس خواهید کرد که وسط زمین بازی قرار دارید و در حال تماشای یک بازی واقعی هستید.

از دیگر شگفتی های فیفا 22 آن است که الگوریتم یادگیری ماشین استودیوی EA فوتبال واقعی را تماشا می کند و پس از آن انیمیشن هایی مطابق با واقعیت تولید می کند. به کمک این فناوری جذاب، زمانی که بازیکنان با توپ می دوند گویی واقعی است و حتی نحوه ضربه زدن به توپ و پاس کاری ها بسیار به واقعیت نزدیک شده است.

اگر نسخه های قبلی بازی را تجربه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که نحوه دریبل زدن و حرکت با توپ بسیار سریع بوده و یک بازیکن می تواند به راحتی و در کسری از ثانیه از سد مدافعان گذر کند و تیمش را به گل برساند. اکنون روند سریع دریبل زدن حذف شده است و فرضاً نمی توانید با فشار دادن پی در پی دکه R2 به فکر عبور از خط دفاعی باشید و باید راه های جدیدتری بیابید. مثلا می توان پاس های هوایی بلند داد یا پاس یک و دو را امتحان کرد.

از دیگر جذابیت های بازی پررنگ شدن ویژگی های فردی بازیکنان است. مثلا بازیکنی مثل برناردو سیلوا و مهاجمانی که بازی با توپشان خوب است می توانند به راحتی سد دفاعی را پشت سر بگذارند.

یکی از نقاط ضعف فیفا در مقایسه با PES پاس کاری هاست. الکترونیک آرتز تصمیم گرفته در فیفا 22 به این نکته مهم توجه ویژه ای کند، به همین خاطر شاهد پاس کاری های کندتر هستیم که بازیکن را قادر می سازد تسلط و کنترل بهتری روی توپ داشته باشد. شاید باورتان نشود اما در فیفا 22 مواردی مانند اصطکاک هوا و وزش باد روی تغییر مسیر توپ اثر می گذارند.

بیشر بخوانید: نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

استودیو EA بخش تازه ای به نام تاکتیک های هجومی را به بازی اضافه کرده و سرانجام می توانیم استایل مهاجمان را دستی تنظیم کنیم. با این قابلیت می توانیم مدافعان را عقب نگاه داریم تا جلوی ضد حملات گرفته شود و مهاجمان همچنان در موقعیت خودشان باشند.

تاریخ انتشار بازی فیفا 22
تاریخ انتشار بازی فیفا 22 / گیم پلی FIFA 22

گرچه کمپانی الکترونیک آرتز معروف به سازنده بازی های با گرافیکی خیره کننده است اما وقتی پای فیفا و بخش گرافیک آن به میان می آید شاهد باگ ها و مشکلات فنی زیادی هستیم. یکی از مشکلاتی که کاربران PC با EA و علی الخصوص فیفا دارند عدم به کارگیری قسمت های گرافیکی مهم بر روی این پلتفرم است. مثلا قرار نیست ویژگی هایپرموشن روی PC اجرا شود.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

یکی از مشکلاتی که فیفا 21 با آن رو به رو بود و داد بسیاری از هواداران آن را درآورد مسئله شباهت بازیکنان به نسخه دیجیتالی شان بود. مطابق با رای گیری که در این خصوص انجام شد، حدود 27 نفر از بازیکنان کمترین شباهت را نسبت به چهره واقعی شان داشتند. سال گذشته همزمان با ساخت و انتشار فیفا  21 که جهان درگیر کرونا بود، طرفداران این مجموعه به استودیو EA سخت نگرفتند و باگ ها را به حساب مشکلات موجود گذاشتند اما امسال چنین بهانه هایی حداقل برای هواخواهان این بازی پذیرفته نیست. در ادامه تاریخ انتشار بازی فیفا 22 با ما باشید.

اساطیر دنیای فوتبال

شاید برای طرفداران فیفا مهم باشد که قسمتی از فضای بازی به ستارگان و اسطوره های فوتبال اختصاص داده شود. قسمتی که در خود نام و یاد بازیکنان اسطوره و ستاره های پیشکسوت دنیای فوتبال که با مستطیل سبز خداحافظی کرده اند را در خود حفظ می کند.

بخش Create a club همان قسمتی است که در خود، بازیکنان قدیمی را به عنوان اسطوره در خود جای داده است. در واقع الکترونیک آرتز از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را می برد و آنها را در بطن خود نگاه می دارد. سال گذشته شاهد اضافه شدن 11 بازیکن جدید به این لیست بودیم که اشلی کول (Ashly Cole) و ساموئل اتوئو (Samuel Eto’o) از جمله آنها بودند. همچنین امسال و سال گذشته ستاره های بسیاری با دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند که از مهمترین آنها داوید ویا (David Villa)، وین رونی (Wayne Rooney) و نیز ایکر کاسیاس (Iker Cassilas) بودند و به احتمال زیاد به جمع اسطوره های فیفا 22 می پیوندند. برخی از بازیکنانی که به طور غیررسمی نامشان وارد این لیست شده بدین ترتیب اند:

گابریل باتیستوتا (Gabriel Batistuta)، رابین ون پرسی (Robin Van Persie)، لوسیو (Lucio)، پارک جی سونگ (Park Ji Sung)، ژاپ استم (Jaap Stam)، یایا توره (Yaya Toure)، دیگو فورلان (Diego Forlan) ، وزلی اسنایدر (Wesley Sneidjer) و ایکر کاسیاس (Iker Casillas)

تاریخ انتشار بازی فیفا 22
تاریخ انتشار بازی فیفا 22 / گیم پلی FIFA 22

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

شاید در کنار این ایده جذاب، عده ای هم به دنبال دانستن نمرات بازیکن های محبوبشان در فیفا 22 باشند. یکی از کاربران تیک تاک برخی از نمرات بازیکنان را به صورت ویدئویی منتشر کرده است. طبق اطلاعات این کاربر، رونالدو و مسی با نمره 93 از 100 در جایگاه اول قرار دارند ولی باید به این دو ستاره، لواندوفسکی را نیز افزود که امسال به آنها پیوسته است. کیلیان امباپه مانند کوین دی بروینه صاحب امتیاز 92 است و یان اوبلاک با امتیاز 91 پس از آنها قرار دارد. در ادامه بحث از جزئیات و تاریخ انتشار بازی فیفا 22 با ما باشید.

بخش جدید Career Mode در فیفا 22

یقینا حضور در لیگ و رقابت با تیم های قدرتمند یکی از خواسته های کاربران است. اینکه بتوانیم یک تیم ضعیف را پرورش دهیم و گام به گام بر قدرت آن بیفزاییم و با کسب درآمد، بازیکنانی همچون مسی و رونالدو افسانه ای را خریداری کنیم تا برای ما توپ بزنند بسیار جذاب خواهد بود. در سری جدید فیفا شاهد وجود گزینه ای هیجان انگیز با نام career هستیم که تمام این امکانات را به کاربران می دهد. این بخش مدت هاست در pes وجود دارد و حالا فیفا در رقابتی دیرهنگام با pes به این بخش پرداخته است.

در بخش career mode دو منو وجود دارد. در منوی اول که create a club است می توانید باشگاه دلخواهتان را انتخاب کنید. در عناوین قبلی فیفا جای خالی چنین گزینه ای احساس می شد و کاربران فیفا درخواست های زیادی از EA داشتند و اکنون در فیفا 22 به خواسته کاربران پاسخ مثبت داده شده است.

گزینه دیگر منوی Career، Overgauled Player Career است که البته اطلاعات زیادی از آن نداریم و تنها وجود چنین بخشی توسط سازندگان بازی تائید شده است. در این بخش احتمالا کاربر می تواند کنترل یک بازیکن را در اختیار بگیرد و به صورت تک نفره تیمش را همراهی کند. می توانید با بازی های پی در پی امتیازتان را ارتقا دهید و از یک بازیکن معمولی مبدل به ستاره شوید.

الکس کنستانتینسکو که از طراحان ارشد فیفا 22 است به بخش career mode پرداخته و اطلاعات دیگری از این بازی در اختیارمان قرار داده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مهمترین ویژگی این بخش ساخت تیم شخصی و تعیین نام و لقب برای باشگاهتان است. همچنین کاربران قادر خواهند بود لباس، پرچم و ورزشگاه خود را شخصی سازی کنند.

بیشتر بخوانید: بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

از دیگر نکات برجسته بخش career این است که می توانید مانند فیفا آلتیمیت تیم، ورزشگاه خودتان را بسازید و رنگ زمین ورزشگاه، رنگ صندلی، طرح چمن بازی، آهنگ های گل و سایر قسمت هایش را تغییر دهید.

تاریخ انتشار بازی فیفا 22
تاریخ انتشار بازی فیفا 22 / گیم پلی FIFA 22

در این بخش قادر خواهید بود که بازیکنان را از روی نیمکت به زمین بیاورید و پیشرفت بازیکنان جوان را حس کنید. همچنین مربی می تواند اهدافی تعیین کند که در صورت دستیابی به آنها، سطح بازیکنان بالا رود. بازیکنان می توانند در مسابقات و تمرینات امتیاز کسب کنند و شما می توانید امتیازشان را در راه ارتقای آنها خرج کنید.

می توانید برای خود یک رقیب سنتی انتخاب کنید و در آن صورت گزارشگر طی بازی به سابقه بازی های هر دو تیم و تمام جزئیات لازم اشاره خواهد کرد. همچنین با انتخاب رقیب قدیمی خود مسلما توجه هواداران و رسانه ها به بازی شما بیشتر می شود.

در career mode می توانید به عنوان یک بازیکن، انتخاب کنید که آیا تمایل دارید به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوید یا خیر! همچنین می توانید اعتماد مربی تان را نسبت به خود جلب کنید. فقط باید به اهدافی که برای شما در طول هر بازی تعیین کرده را مو به مو انجام دهید و خواسته هایش را برآورده کنید. در این صورت تبدیل به یک بازیکن کلیدی خواهید شد و حتی شانستان برای پیشنهادات عالی از باشگاه های رده بالا بیشتر می شود. اگر بتوانید روی مربی تاثیرگذار باشید، شما را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

اگر تیمتان عملکرد خوبی از خود نشان ندهد تماشاگران قبل از تمام شدن بازی استادیوم را به نشانه اعتراض ترک خواهند کرد. اما اگر عملکرد خوبی از خود نشان دهید این امر روی بازیکنان تاثیر بسیاری می گذارد و آنها در بازی بعدی با پوستر شما حضور خواهند یافت. در ادامه قصد داریم به تاریخ عرضه FIFA 22 بپردازیم. در ادامه بحث را با تاریخ انتشار بازی فیفا 22 به پایان می رسانیم.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

تاریخ عرضه بازی FIFA 22

در مورد تاریخ عرضه بازی FIFA 22 باید بگوییم که در همان روز معرفی بازی توسط الکترونیک آرتز تاریخ 1 اکتبر (9 مهر ماه) اعلام شده و قرار است روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن4، ایکس باکس وان و نیز رایانه شخصی عرضه شود.

لازم به ذکر است اگر از مشترکان سرویس EA Play باشید، یک هفته قبل از عرضه رسمی بازی می توانید به مدت 10 ساعت به منوی بازی رفته و از تجربه آن پیش از دیگران لذت ببرید. همچنین اگر نسخه آلتیمیت ادیشن را خریده باشید می توانید در تاریخ 5 مهرماه زودتر از دیگران بازی کنید.

تاریخ انتشار بازی فیفا 22
تاریخ انتشار بازی فیفا 22 / تاریخ انتشار بازی فیفا 22

همان طور که می دانید سال گذشته و در شرایط پاندمی کرونا هم فیفا با تاخیر عرضه شد و هم رقیب آن، pes عرضه 2021 نداشت و صرفا همان pes 2020 آپدیت شده بود. در همان سال فیفا اعلام کرد که نسخه دمو بازی را ارائه نخواهد کرد و قصد دارد روی رفع باگ های بازی تمرکز کند. امسال که نسبتا از پیک پاندمی کرونا گذر کرده ایم باید نسخه دمو این بازی در شهریور ماه باشیم.

بیشتر بخوانید: بازی Apex Legends Mobile

سازندگان فیفا 22 می گویند که قرار نیست کاربران هنگام ارتقای فیفا 22 از نسل هشتم به نهم سرویس رایگان داشته باشند. این دسته از کاربران باید به جای نسخه معمولی بازی که 70 دلار است، نسخه آلیتیمیت بازی را به ارزش 100 دلار بخرند و همزمان ضمن دریافت 4600 امتیاز فیفا پوینت، از دسته بازیکنان قهرمان یکی را داشته باشند و 4 روز زودتر از دیگران بازی را آغاز کنند.

تریلر فیفا 22

در پایان بحث از تاریخ انتشار بازی فیفا 22 پرداختن به تریلر بازی نیز خالی از فایده نیست. هایپرموشن یکی از ویژگی های فیفا 22 است که الکترونیک آرتز تمرکز زیادی روی آن نشان داده است. در تریلر فیفا 22 شما شاهد بخش هایی از این ویژگی هستید. به علاوه این مرکز بر هایپرموشن در این تریلر با نمایش جنبه هایی از گیم پلی بهبود یافته بازی همراه شده است.

درگذشته ساختار موشن کپچرهای بازی بدین شکل بود که حرکات و نمایش بازیکنان به‌ صورت فردی ضبط می‌شد، این در حالی است که حال به‌واسطه هایپرموشن حرکات بازیکنان به‌صورت یازده علیه یازده ضبط شده است. دیگر ویژگی مهم به نمایش آمده در تریلر فیفا 22 نیز Tactical AI است. این سبب می شود تا در موقعیت های حساس هوش مصنوعی عملکرد بهتری داشته باشد.

از این‌ رو در مواقع حساس شاهد عملکرد بهتر هوش‌ مصنوعی هستیم. برای مثال مهاجم‌ ها باتوجه به توپی که از هم‌ تیمی‌ های خود می‌ گیرند، واکنش بهتر و واقع‌گرایانه‌ تری را نشان می‌ دهند. در ادامه تریلر FIFA 22 را از لینک زیر در یوتوب ببینید:

تریلر فیفا 2022

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی فیفا 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر