;
coinex

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

قهرمانان آتش سیاه یک بازی فانتزی و گرافیکی در سبک بازی های نقش محور است. در جستار پیش رو به بررسی و دانلود بازی Darkfire Heroes میپردازیم.

این روزها بازی های سبک نقش محور به خوبی جا افتاده و محبوب شده اند. سوپرسل که شماری از بهترین این موارد را عرضه کرده، اخیرا دنیای کلش را با سه عنوان جدید دیگر توسعه داده است. اما در این جستار قصد بحث از سوپرسل و دنیای کلش را نداریم. بلکه قصد داریم به عنوان جدید دیگری بپردازیم که از سوی یک استودیو بازی قبرسی ارائه شده است.

قهرمانان آتش سیاه جدیدترین محصول این استودیو بازی سازی است که در نوع خود کمپانی موفقی است و عناوین محبوب و موفق جندی را پیش از این نیز عرضه کرده بود. حالا در این جستار به بررسی و دانلود Darkfire Heroes خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دانلود بازی Darkfire Heroes

جادوی قهرمانان آتش سیاه!

Darkfire Heroes (قهرمانان آتش سیاه) نام یک بازی فانتزی و گرافیکی در سبک بازی های نقش محور (Role playing) می باشد که به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای به وسیله استودیوی قبرسی Wargaming Group در گوگل پلی عرضه شده است و شما می توانید به دانلود بازی Darkfire Heroes بپردازید.

این استودیو مسئول ساخت و انتشار بازی های خوش ساخت دیگری همچون World of Warships Blitz و Gods and Glory: War for the Throne نیز می باشد که مدت ها قبل از این عرضه شده بود و حالا با معرفی یک عنوان جذاب و پرطرفدار دیگر از این توسعه دهنده که با نام Darkfire Heroes شناخته می شود با شماییم.

شکل و شمایل طراحی های این بازی شباهت خاصی به گیم پلی و طراحی های بازی معروف کمپانی سوپرسل نظیر Clash of Clans دارد. تفاوت اصلی این دو بازی در سبک کلی آن ها است.

در حالی که کلش آف کلنز یک بازی استراتژیکی است، بازی قهرمانان آتش سیاه یک عنوان نقش آفرینی و تاکتیکال می باشد. از طرف سازنده این بازی چیزی مبنی بر یک خط داستانی و یا ماجرای خاصی منتشر نشده است و از این لحاظ این بازی هم یکی دیگر از صدها و یا هزاران بازی کلیشه ای دیگر است که ماجرای نبرد بین قهرمانان افسانه ای با نیروهای شیطانی را بازگو می کند.

شما می توانید گروهی متشکل از چندین قهرمان با قابلیت های کاملاً منحصر به فرد را در Darkfire Heroes کنار یکدیگر گرد هم بیاورید و با آن ها به سراغ نبرد با نیروهای اهریمنی دشمن بروید. از این نظر باید گفت که این بازی تمرکز زیادی روی شخصیت پردازی قهرمانان کرده و هر کدام را با ویژگی های خاصی طراحی کرده است. در ادامه به بررسی و دانلود بازی Darkfire Heroes خواهیم پرداخت.

دانلود بازی Darkfire Heroes

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!
دانلود بازی Darkfire Heroes

در بازی قهرمانان آتش سیاه جز اینکه می توان هر قهرمان و ویژگی های آن را در راستای نبرد با دشمنان استفاده کنید، آیتم های ویژه و نیروهای مخصوص جداگانه نیز در طول بازی در اختیار خواهید داشت. استفاده از آیتم ها به مرور ممکن می شود و بعد از استفاده از هر آیتم باید مدتی صبر کنید تا آیتم دیگر در دسترس قرار بگیرد.

در طول بازی گروه قهرمانان شما به صورت مستمر به سمت جلو حرکت کرده و بعد از برخورد با گروه های دشمنان به مبارزه با آن ها می پردازند. در طول این مبارزات این تاکتیک ها و تصمیمات شماست که نتیجه را رقم می زند.

شما همچنین می توانید از آیتم های مخصوص افزایش نیرو و سلامت قهرمانان استفاده کنید تا در صورتی که مقدار سلامتی قهرمانان شما در مبارزات کاهش یافت، از این طریق مانع از کشته شدن آن ها شوید.

بعد از غلبه بر چند گروه از دشمنان در هر مرحله نوبت به رویارویی با روسای بزرگ و قدرتمند می رسد و چالش های سخت تری برای شما پدید می آید. در بازی قهرمانان آتش سیاه می تانید در بخشی تکامل یافته و حرفه ای اقدام به شخصی سازی سطح قهرمانان خود کنید و در 10 لوکیشن مختلف، و در بیش از 100 مرحله به رقابت با دشمنان بپردازید.

Darkfire Heroes به جز بخش انفرادی و مرحله ای، دارای بخشی آنلاین و چندنفره نیز می باشد که در آن می توانید در رقابت های PvP در مقابل بازیکنان آنلاین سراسر دنیا بازی کنید. این بازی بیشتر از 50 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است و همچنین توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را از رأی کاربران به دست بیاورد.

دانلود بازی Darkfire Heroes

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!
دانلود بازی Darkfire Heroes

بالطبع ارائه یک بازی جدید که از قضا از پشتوانه و اعتبار خوبی در مورد طراح و سازنده برخوردار است، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب می کند و این کاری است که Rovio به خوبی از پس آن برآمده و برخواهد آمد. این استودیوی نام آشنا پیش از این در ساخت بازی انگری بردز هم به خوبی موفق بود و حالا با قهرمانان آتش سیاه قصد ادامه همین روند را دارد.

اولین موضوعی که در مورد بازی جالب توجه به نظر می رسد مربوط به ظاهر و طراحی بازی است، طراحی بصری بازی است که مشابه آن را همانطور که گفتیم در بازی های سوپرسل مانند کلش آو کلنز و کلش رویال دیده ایم و به نظر می رسد باید در کلش کوئست، کلش هیروز و کلش مینی نیز ببینیم.

یک طراحی با کیفیت و نسبتا فانتزی که با سلیقه عموم همخوانی دارد و این دقیقا همان چیزی است که Rovio می خواهد، یعنی جلب توجه همه و نه فقط گیمرها!

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!
دانلود بازی Darkfire Heroes

Darkfire Heroes در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی تهیه شده و شما را به دنیای فانتری هدایت می کند ک درگیر جنگ است. بازیکنان باید بیش از 75 کارکتر مختلف را جمع آوری کرده با به کار گرفتن طلسم و توانایی های جادویی به پیروزی برسند.

این بازی بخش های مختلفی دارد، اما بخش های campaign و arena دو بخش مهم و اصلی هستند. گیم پلی در بخش campaign به طور خودکار جلو می رود و شما می توانید مدیریت طلسم ها و توانایی های جادویی کاراکترهای تیم را به دست آورید و نقشی در حملات ندارید. در این بخش امکان افزایش سرعت یم پلی را دارید و میتوانید با دو برابر سرعت بازی را تجربه کنید.

اما بخش مهم و جذاب بازی arena است که شما را به رقابت های آنلاین و رودررو با دیگر بازیکنان می برد. البته این بخش فعلا در مرحله تست بتا است. این بخش شامل چند حالت مختلف است. مثلا در یک حالت شنل و تیم رقیب در کنار هم قرار میگیرد و هر تیمی که زودتر دشمنان را از سر راه بردارد و به قلعه برسد، برنده رقابت خواهد بود و در حالت دیگر دو تیم در مقابل هم قرار می گیرند.

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!
دانلود بازی Darkfire Heroes

علاوه بر بخش های اصلی بازی، بخش های دیگری هم در گیم پلی وجود دارد که می توانید از آن ها کسب امتیاز کنید. مانند لیست وظایف روزانه و بخش اکتشاف که در آن یکی از کاراکترهایتان را به اکتشاف چند ساعته می فرستید و در ازای آن جایزه دریافت می کنید. مجموع امتیازات و جوایزی که به دست می‌آورید برای ارتقای کاراکترها به کارتان می‌آید.

علاوه بر تنوع قابل قبول ، طراحی کاراکترهای بازی Darkfire Heroes هم به خوبی انجام شده است. هر یک از کاراکترها یک توانایی جادویی به خصوص دارد و هر کاراکتر به یکی از نژادهای آب، آتش، ‌نور، هوا، خاک و تاریکی تعلق دارد. در  هر مسابقه یک نژاد در زمین رقابت برتری دارد و اگر تیمتان را بر این اساس بچینید قدرت بیشتری خواهید داشت.

برای حضور در هر رقابت از انرژی شما کم می‌شود اما سیستم بازیابی انرژی کاملا متعادل است و هر دو دقیقه یک عدد به انرژی شما افزوده می‌شود. تنها ایرادی که می‌توان از این بازی گرفت در طراحی انیمیشن‌ها است که در زمین رقابت چندان هم چشم‌گیر عمل نمی‌کنند.

در کل نکات مثبت بازی Darkfire Heroes بسیار بیشتر هستند و با در نظر گرفتن کیفیت ساخت مناسب و گیم‌پلی جذاب خصوصا در بخش PvP، امکان ساخت کلن و موارد دیگر می‌توان گفت که بازی ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند برای بازیکنان سرگرم کننده باشد.

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!
دانلود بازی Darkfire Heroes

این بازی کاملا آنلاین است است و حتی بخش انفرادی و مرحله به مرحله آن نیز نیاز به اینترنت دارد. به علاوه سرورهای این بازی برای ایران در دسترس نیست و ناگزیر پیش از اجرای بازی باید از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید.

برای انجام بخش آنلاین چندنفره در بازی حداقل باید به سطح 4 رسیده باشید. بنابراین باید چندمرحله از بخش مرحله ای را به اتمام برسانید تا این قسمت قابل بازی باشد. نسخه جدید بازی بدون نیاز به دیتا و در یک فایل نصبی عرضه شده است که در ادامه به تناسب پلتفرم دستگاه خود می توانید دانلود کنید:

دانلود قهرمانان آتش سیاه اندروید

دانلود قهرمانان آتش سیاه آیفون

در اینجا همچنین به گیمرها توصیه می کنیم برای اطلاع از بهترین بازی های 2021 حتما بهترین بازی های اندرویدی 2021، بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021 و بهترین بازی های استراتژیک 2021 را ببینند. البته در مورد بازی های کنسولی بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 بیشتر پاسخگوست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی Darkfire Heroes چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر