;
coinex

عدم تمدید نماد تجاری گلکسی نوت ؛ پایان کار سری محبوب سامسونگ از راه رسید

عدم تمدید نماد تجاری گلکسی نوت به منزله متوقف شدن عرضه این سری محبوب از سوی سامسونگ است و نشان می دهد که این برند فعلا برنامه ای برای این سری ندارد.

سامسونگ طی دهه اخیر و قبل از اینکه برندهای چینی پدیدار شوند، توانست با سری محبوب گلکسی اس و گلکسی نوت موقعیت خوبی در بازار گوشی های هوشمند کسب کند.

سامسونگ از زمانی که برندهای چینی سر و کله شان پیدا شده دیگر مانند قبل به خانواده گوشی های قدیمی خود مانند گلکسی نوت بها نمی دهد و حالا که هنگام تمدید علامت تجاری آنها شده به نظر می رسد می خواهد برای همیشه قید این سری را بزند زیرا علاوه بر اینها تولید این سری را متوقف کرده است.

عدم تمدید نماد تجاری گلکسی نوت

طبق گزارشاتی که منتشر شده است، سامسونگ اکثر علائم تجاری اش را در کره تمدید کرده است جز یکی از آنها و چنین حرکتی برای ایجاد اطمینان در بازار گوشی های هوشمند است و حالا می دانیم کدام رده ها هنوز هم به حیات خود ادامه می دهند.

عدم تمدید نماد تجاری گلکسی نوت

در لیستی که منتشر شده است سری گلکسی اس، گلکسی ام، گلکسی آ و گلکسی زد دیده می شوند اما گلکسی نوت به چشم نمی آید و این نشان می دهد که این کمپانی قید تولید آنها را در سال جاری زده است. از جمله دلایلی که سامسونگ این کار را کرده مشکل کمبود تراشه ها و نیز با اقبال مواجه شدن سری زد است.

شاید سامسونگ از عدم تمدید گلکسی نوت دلیل خاصی نداشته باشد و شاید هم این اعلانی است مبنی بر اینکه دیگر قرار نیست شاهد عرضه این خانواده محبوب باشیم. با همه اینها باید منتظر بمانیم و ببینیم برنامه سامسونگ برای گلکسی نوت چیست.

با این اوصاف می توان چنین پیش بینی کرد که علت عرضه نکردن سری جدیدی از خانواده نوت این است که سایر گوشی های این برند با استقبال خوبی مواجه شده اند و دیگر معنا ندارد سامسونگ به فکر معرفی سری جدید این گوشی باشد.

علاوه بر اینها هزینه ساخت سری نوت بالا رفته و دیگر نسبت به سایر پرچمداران رقیب مقرون به صرفه نیست. در واقع اینها همه دلایلی است که می تواند کمپانی کره ای سامسونگ را ترغیب کرده باشد تا به تولید این سری نپردازد و وقتش را روی سایر گوشی ها مانند سری زد بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عدم تمدید نماد تجاری گلکسی نوت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر