;
coinex

الناز شاکردوست و احمد مسعود ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

ماجرای الناز شاکردوست و احمد مسعود با گذاشتن استوری‌هایی در اینستاگرام الناز شاکردوست و ابراز علاقه وی به احمد مسعود آغاز شد

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ و بازیگر ایرانی است که کار خود را با تئاتر شروع کرده است و در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳ به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینمای ایران شد و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی بازی کرد و به شهرت قابل توجهی دست یافت

الناز شاکردوست و احمد مسعود

ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

اخیرا پس از تحولات افغانستان و ایجاد جبهه مقاوت توسط احمد مسعود در پنجشیر، الناز شاکردوست با انتشار یک فیلم و استوری کراش خود را نسبت به احمد مسعود اطلاع داد.

متن‌های نوشته شده بر ویدیوها منتشره که توسط خود الناز شاکردوست نوشته شده است، اعلام می‌کند که بر احمد مسعود کراش زده است: (لطفا جمشید تایگر این خبر رو نخونه) این شخص احمد مسعود رهبر جنگ با طالبان در افغانستان است.

الناز شاکردوست و احمد مسعود ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟
الناز شاکردوست و احمد مسعود ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

الناز شاکردوست که فالوورهای زیادی دارد اما از کم حاشیه‌ترین بازیگران زن ایرانی است که اصلا تبلیغ نمی‌کند و بیخیال چند میلیارد پول تبلیغات شده است که این مسئله او را بسیار جذاب کرده است (بر خلاف دیگر بازیگران که از شهرت خود برای کسب درآمد از صفحه اینستاگرامشان بهره می برند)

اما زندگی شخصی الناز شاکر دوست چگونه بوده است؟ پدر او تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار است ، یک برادر بزرگ‌تر و یک خواهر کوچک‌تر به نام‌های علی و الیکا دارد. درباره‌ی وضعیت تاهل او نیز باید گفت که الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و در گذشته شایعاتی بوده‌ است که مدتی با علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بوده و وی همسرش است که البته صحت نداشت.

کاربران چه می‌گویند؟

محسن می‌گوید: «بده بستون داریم میکنیم فرشته حسینی رو گرفتیم برا نوید محمدزاده الناز شاکردوست رو هم داریم میدیم به احمد مسعود :)))» یکی دیگر از کاربران می‌نویسد:

یا من خیلی قضاوتگرم یا الناز شاکردوست واقعا هرچقدر تلاش میکنه باز بی سواد و نچسبه. یا هر دو گزاره(نظر خودم اینه) من نمیفهمم آخه، دو هفته است همه جا داره از این آدم و پدرش و افغانستان صحبت میشه. الان تو این وضعیت دو تا مملکت بهترین واکنشت این بود زن؟

دیگری نوشته:‌ «طنز روزگاره الناز شاکردوست از واحد لاکچریش در گرجی نیاوران جنگجوی دره پنجشیر رو مسخره میکنه.»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص الناز شاکردوست و احمد مسعود چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من دبیرستانی هستم و تو ایران زندگی می کنم
    آرزوم اینه …. درسمو تموم کردم بعد از پزشکی تو ایران
    برگردم کشورم و تو ارتش نظامی شرکت داشته باشم و بخوام بادیگارد آقای احمد مسعود بشم وای خدااااا
    تا اون موقعه امیدوارم طالبا به آقا بزرگ کاری نداشته باشن

    پاسخ

    سیاستی بود برای وارد کردن ایران به جنگ افغانستان که نگرفت سلبریتی جماعت همیشه ابزار دست استکباره

    پاسخ

    احمد مسعود با دختر عموش ازدواج کرده ،
    دارین برعکس تعریف می کنین
    هیچ مرد افغانستانی دوست نداره زن ایرانی بگیره
    برعکس دخترا می خوان شوهر افغانستانی داشته باشن و دخترا هم اکثریت با قومیت افغانی خودشون راضین حالا قضیه فرشته حسینی به کل جداس
    من خودم اهل افغانستانم و می دونم مردا افغانستانی
    اکثریت خیلی بد خلقن ، مگر ۱۰ درصدش آدم خوب شانس در خونه رو بزنه اونم بخاطر فساد جامعه هستش اینطور بار اومدن به جز آقای احمد مسعود همه بدن …..

    پاسخ

    برای اولین باره می‌شنوم دخترای ایرانی دوست دارن زن افغانی بشن ما مردها فقط دوست داریم با زن ایرانی فقط ازدواج کنیم فقط دختران ایران زمین

    پاسخ