;
coinex

فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا با انتشار فیلم‌ها و عکس‌هایی به یکی از ترندهای خبری امروز تبدیل شد. اما ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند. در ادامه این مطلب همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

پیمان آذریان رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان آستارا حین رابطه نامشروع با یک زن توسط مردم دستگیر شد ویدیویی در فضای مجازی از پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آذریان منتشر شده که برهنه و عریان در خیابان و جلو اداره بیمه است. ادعا شده این ویدیو بعد از رابطه نامشروع آقای مدیر با یک زن است که حین رابطه نامشروع در محل کار لو رفتند.

پیمان آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا است. آذریان همچنین سال 96 رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در استان قزوین بود. این موضوع به ترند همه‌گیر کنونی رسانه‌ها تبدیل شده و بسیاری از کاربران در این خصوص صحبت می‌کنند. در ادامه این نوشتار بیشتر در مورد رابطه نامشروع و فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا صحبت خواهیم کرد.

فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا

ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟

فیلم لو رفته رابطه جنسی رئیس بیمه سلامت و رئیس تامین اجتماعی آستارا با یک زن در محل کارش بسیاری از کاربران را به گفتگو واداشته است. پیمان آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا است. آذریان همچنین سال 96 رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در استان قزوین بود.

یکی از کاربران می‌نویسد:‌

من دلم برا بچه‌ها و خانواده این اقاهه که تو استارا به همکارش تجاوز کرده میسوزه :))))چه بی‌ابرویی بزرگی رو باید تحمل کنن.

کاربر دیگری نیز با همین نگاه نوشته:

حقیقتن خیلی دلم گرفت وقتی دیدم رئیس بیمه آستارا رو با اون وضع دستگیر کردن. صد البته که نه بخاطر خودش، زن و بچه ش چه گناهی کردن ک آبروشون اینجوری بره؟ چندین سااال طول میکشه از سر زبونا بیفتن؟ یا تا چند دهه ی آینده وقتی جایی میرن، نگاه های معنا دار و پچ پچ پشت سرشون خواهد بود؟کاش یاد بگیریم فرهنگ استفاده از دوربین رو! اینجوری خودِ اون آدم و خانوادش دیگه چیزی برای از دست دادن ندارن و چه راحت زندگی چند تا آدم به پایان رسید اینجوری.

فیلم لورفته رئیس بیمه سلامت آستارا ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟
فیلم لورفته رئیس بیمه سلامت آستارا ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند؟ / فیلم رابطه رئیس بیمه آستارا / رابطه جنسی رئیس بیمه سلامت آستارا

یکی دیگر از کاربران نیز می‌نویسد: «من به خود این آدم کارندارم که چی بوده ولی به این فکر کردید الان چه برسر خانواده وبچه هاش میاد دیگه آبرویی براشون مونده میتونن توشهر کوچکی مثل آستارا سر بلند کنن چند ماه چند سال طول میکشه که از روی زبونها بیفتند وبه زندگی عادی برگردن.» دیگری نوشته بود:

از اون فیلمی که با عنوان رئیس تأمین اجتماعی آستارا داره دست به دست میشه کثافت داره میباره.

یکی دیگر از کاربران نیز نوشته است: «خواهشا این فیلم مسئول تامین اجتماعی آستارا رو پخش نکنید. بخدا بچه های اون آدم گناه دارن و خواهشا اگر همچین صحنه هایی دیدین فیلم نگیرید. و باید بگم کار اون مردم اصلا درست نبود گر تو با بد ،بد کنی،پس فرق چیست؟»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا چیست؟ نظرات خود را در مورد فیلم رابطه نامشروع رئیس بیمه آستارا در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (155 نظر)

    دوستان عزیز
    ایشون و هر چند تا مسئولی که این کار رو کرده مجرم هستش و حتما هم محاکمه میشه
    پس لطفا سواستفاده نکنید
    این کار ایشون نه ربطی به این حکومت و قوانینش داره
    نه به دین و خدا و اسلام
    آدم عوضی هم تو هر حکومتی هست و باید به سزار عملش برسه

    پاسخ

    برای رضای خدا بفکر ابروی انسان ها باشیم این شخص ریس بیمه استارا بوده مرتکب کار غیر انسانی کرده چونکه خودش زن داشته وحتما بچه هم دارد اما بخدا بخاطر خانواده این بی ابرو انسان ناراحت میشه یک بز گر یک گله را خراب میکند این بز نجس خراب کرده باید سرنوشت چندین نفر از اعضای خانواده این بز گر ابرویشان برود برای خدا بفکر ابروی انسانها باشیم

    پاسخ

    اولا هر کی خریرزه بخوره پای لرزش هم میشینه . پس لطفا الکی دلسوزی نکنید . هیچ کدومشون نی نی نبودن . آدم مثلا عاقل و بالِغ
    دوما خدا ستار العیوبه . ولی خودش عالمه چقدر پا فراتر گذاشتن که خدا رسواشون کرده
    سوما باید درس عبرت بشند برای بقیه که دیگه چنین غلطا هایی نکنن .
    چهارما کاسه داغتر از اش نباشید خودشون فکر آبروی خانوادشون نکردن

    پاسخ

    رابطه جنسی با زن شوهر دار و مرد متاهل اونم تو محل کار جرم نیست،؟؟ زنا جرم نیست،،؟ بابا میخوای جایزه هم بهش بدیم، ؟ به خاطر چار تا تار مو دخترای مردم رو میکشند. اونوقت شما از امثال این آقا دفاع میکنی؟ من نمیگم باید آبروشو میبردن . کار اونایی که فیلم گرفتند اشتباه بوده ولی خواهشا شما نگید رابطه جنسی جرم نیست. بله جرم نیست در صورتی که متاهل نباشن و صیغه بینشون خونده شده باشه

    پاسخ

    مجازات بر عهده قانون است نه مردم اونم با این وضعیت زشت که موجب شوک روانی به خانواده اش میشود

    پاسخ

    از نظر من بهترین کار ممکن رو مردم انجام دادند. برای کسی که رابطه جنسی در محل کار دارد چه شرعی و چه نامشروع، بهترین کار برهنه گرداندن فرد در محل هست. منکه چندین بار در محل کار مورد درخواست های نامشروع قرار گرفتم. اگر زودتر این مطلب را میخوندم میدونستم چکار کنم. چندین بار اینکار انجام بشه بقیه دیگه جرات همچین درخواست هایی ندارند. کاش تبدیل به قانون بشه اصلا همچین مجازاتی.

    پاسخ

    مشخص بود دام پهن کردن نه اینکه اون آقا کاردرستی کرده ولی اونی که دام پهن کرده کارش زشتتره پس باید مجازاتش هم بیشترباشه

    پاسخ

    به درک که ابروش رفته تو اداره جای این کثافت کاریها نیست فیلمش هرکی منتشر کرده دستش درکنه تا درس عبرت بشه برای رئیس ها و مدیران فاسد

    پاسخ

    والله ادم تعجب می کنه. ظاهرا این دو نفر را علیرغم حکم زنا، از آستارا به تبریز و ارومیه دعوت بکار کردند.از اول همین انتظار می رفت. همچین ادم هایی چون پشتشون یه جایی گرمه هر غلطی که دلشون می خاد انجام می دن چون خیالشون راحته که با گیر افتادن اخراج نمی شن بلکه ارتقا هم می یابن. واقعا جای تاسف است. این است جواب خون شهیدان و جواب جانبازان که به خاطر غیرت و ناموس جانشان را فدا کردن. مسؤلین محترم ایا این کار شما تشویق و ترغیب کارکنان ادارت و … به عمل شنیع زنا در محل کار نخواهد بود. ایا با این کار عفت عمومی جامعه به سخره گرفته نمی شود. اگر این حرف درست باشد از مسؤلین و ارگان های زیربط مخصوصا مدیر عامل سازمان بیمه سلامت،جناب آقای دکتر مهدی ناصحی که این امر مستقیما به ایشان و عقاید ایشان مربوط خواهد شد، درخواست می شود لطفاً رسیدگی شود تا بیش از این عفت عمومی جامعه خدشه دار نشود.

    پاسخ