;
coinex

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی 20 شهریور 1400 [هفته چهارم لیگ جزیره]

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی  20 شهریور 1400 را از طریق لینک های اختصاصی سایت تکراتو دنبال کنید و همچنین از آمار و ارقام این دیدار نیز مطلع شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

پخش زنده بازی منچسترسیتی و لسترسیتی 20 شهریور 1400 در حالی انجام خواهد شد که شاگردان پپ گواردیولا یک آمار خیره کننده در گل زنی و تفاضل گل را در سه بازی قبلی خود به جای گذاشته اند تیم منچسترسیتی در سه بازی اخیر خود ده گل به ثمر رسانده است و تنها یگ گل دریافت کرده و تا اینجای کار توامان بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ را به نام خود ثبت کرده است. اما تیم منچسترسیتی همین چند هفته پیش در سوپرجام انگلستان با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم لستر سیتی شد. بنابراین این بازی برای شاگردان پپ آسان نخواهد بود.

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی 20 شهریور 1400

تیم فوتبال منچسترسیتی با کسب شش امتیاز از سه بازی در رده هفتم جدول قرار دارد رتبه ای که مطمئنن برای این تیم مناسب نیست، تیم لستر سیتی نیز با شش امتیاز اما با تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول قرار دارد. لستر با آن تیم جادویی و شگفت انگیز که موفق به قهرمانی در لیگ جزیره شد بسیار تفاوت دارد اما همچنان هم برای غول های فوتبال انگلیس دردسرساز می شود و بعضا آنها را متوقف می کند.

این تیم در سه بازی اخیر خود پنج گل زده اما چهار گل نیز دریافت کرده موضوعی که نشان از ضعف خط دفاعی این تیم دارد. پخش زنده بازی منچسترسیتی و لسترسیتی 20 شهریور 1400 از ساعت 18:30 به وقت ایزان و به میزبانی تیم لستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور آغاز خواهد شد و شما می توانید این بازی را از طریق لینک های اختصاصی سایت تکراتو که در ادامه می آید دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی لستر 20 شهریور 1400 از بین اسپورت عربی (BeIN Sport 1 Premium)

پخش زنده منچستر سیتی لستر سیتی 20 شهریور 1400
پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی 20 شهریور 1400 / ساعت پخش فوتبال منچسترسیتی لسترسیتی 20 شهریور 1400

.

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی 20 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر