coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ لو رفته است

سامسونگ امسال از موبایل Galaxy Z Fold 3 خود را رونمایی‌کرد و اکنون نیز طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ لو رفته است.

سامسونگ از موبایل گلکسی زد فولد ۴ رونمایی کرد. طرفدارن این برند بی‌صبرانه منتظر عرضه این گوشی به بازار بودند. اما مدتی است که بازار لو دادن اطلاعات موبایل‌های نسل بعد حسابی داغ شده است مثلا شیائومی میکس ۵ با وجود این که سال بعد قرار است رونمایی شود اما اطلاعاتش اکنون لو رفته است.

این لو دادن اطلاعات گریبان گلکسی زد فولد ۴ هم گرفت. مدتی پیش متوجه شدیم طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ لو رفته است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ لو رفته است

طبق گفته‌های افشاگر کره‌ای، فروش بالای Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 منجر به کاهش قیمت آن‌ها خواهد شد. ولی سامسونگ می‌خواهد قیمت Galaxy Z Fold 4 را بیش از پیش کاهش دهد.

او سعی می‌کند که هزینه واحد تولید انبوه را کاهش دهد و کیفیت محصولات فعلی را هم تضمین نماید و با حذف برخی از موارد غیر ضروری از نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود قیمت‌ها را کم کند.

البته همه این موارد شایعه هستند ولی احتمالا سامسونگ می‌خواهد تا Galaxy Z Fold 4 را در بخش‌های سخت افزاری به روز رسانی چندانی انجام ندهد در واقع به جای به روز کردن هرچه بیشتر تراشه و دوربین، تمرکز خود را بر ارائه قابلیت‌های منحصر به فرد بیشتری مثل قابلیت‌های منحصر به فرد Galaxy Z Fold 4، دوربین سلفی درون نمایشگر و پشتیبانی S-Pen بگذارد تا بیشتر از قبل بهینه سازی شود.

اما راه حل‌های کاهش قیمت سامسونگ چیست؟ اولین راه جایگزینی تأمین کنندگان فعلی است و همکاری با تامین کنندگان ارزان‌تر است که البته در موبایل‌ها دیگر سامسونگ نیز اتفاق افتاده است. سامسونگ در این سری برای تهیه شیشه‌های فوق نازک UTG و باتری، به سراغ تأمین کنندگان چینی رفت. باتری سازانی مثل BYD و ATL قطعات این محصولات را تهیه نمودند.

قسمت دوم مربوط به UTG است که با جایگزینی آن بیش از نصف قیمت را کاهش می‌دهد اما این وسط، لولای تاشوی گران قیمت سامسونگ که هزینه زیادی هم دارد نیز باید جایگزین گردد که در این صورت قیمت این موبایل به شدت کاهش خواهد یافت.

در نهایت سامسونگ به طور جدی به دنبال کاهش قیمت Galaxy Z Fold 4 هستند، در حدی که قیمت این گوشی، به Galaxy S22 Ultra بسیار نزدیک‌تر خواهد بود که با توجه به تراشه و دوربین سلفی بهینه آن اقدامی بسیار هوشمندانه است و احتمالا قیمت نهایی آن ١,۴٩٩ دلار باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر