;
coinex

زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer)

لوسیفر، یکی از جذاب‌ترین سریال‌های کارآگاهی به فصل پایانی خود می‌رسد. برای دانلود زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer) همراه ما باشید.

به جرئت می‌توان گفت سریال لوسیفر یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جنایی در سطح جهان است که مخاطبان زیادی آن را می‌بینند. تاکنون چندین بار هوداران لوسیفر موجب شده‌اند این سریال برای فصل‌های بعدی تمدید شود اما در نهایت، این بار به نظر می‌رسد فصل ششم، آخرین فصل این مجموعه جذاب جنایی باشد.

پخش سریال از سال 2016 از شبکه فاکس آغاز شد و پس از اینکه 3 فصل این سریال از شبکه فاکس پخش شد، روند ساخت سریال متوقف شد. اما نتفلیکس با گرفتن حق ساخت سریال تا 6 فصل این سریال را تمدید کرد. در ادامه برای دریافت زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer) همراه ما باشید.

زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer)

هرچند ممکن است هنوز هم برخی از طرفداران آمادگی جدایی و به پایان رسیدن فصل ششم لوسیفر را نداشته باشند اما به گفته جو هندرسون (Joe Henderson)، یکی از مدیران اجرایی این سریال، این فصل، فصل خداحافظی محسوب می‌شود. او گفته است:

 ‌وقتی تازه به آخر فصل پنج رسیدیم، متوجه وجود داستان فصل ششم شدیم و تا قبل از اون، نمی‌دونستیم اینجور داستانی رو می‌تونیم بیان کنیم.

جدا از آن، عبارت «بالاخره و این بار واقعا، به فصل پایانی سریال لوسیفر رسیدیم» در ابتدای خلاصه داستان فصل ششم این سریال آمده است و در نتیجه دیگر نمی‌توان انتظار تمدید این سریال را داشت.

زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer)
دانلود زیرنویس فارسی فصل ششم Lucifer / دانلود زیرنویس Lucifer فصل 6 / زیرنویس فارسی سریال لوسیفر فصل ششم / سریال Lucifer فصل ششم زیرنویس فارسی

به طور کلی داستان این سریال بر اساس یک کاراکتر کتاب‌های کمیک شرکت دی‌سی که توسط «نیل گیمن»، «سم کیت» و «مایک درینگنبرگ» خلق شده،‌ طراحی شده است. داستان سریال در مورد لوسیفر ارباب دوزخ است که به لس‌آنجلس می‌آید و به پلیس این منطقه برای حل معماهای جنایی کمک می‌کند.

قبل از اینکه تولید فصل ششم سریال لوسیفر تایید شود، شایعات مختلفی راجع به حضور تام الیس در فصل جدید وجود داشت؛ اما در ادامه حضور این بازیگر در فصل ششم تایید شد. جو هندرسون و ایلدی مودروویچ نیز به‌عنوان شورانر در فصل ششم به کار خود ادامه خواهند داد.

تام الیس ستاره سریال به همراه جو هندرسون و ایلدی مودروویچ، تهیه‌کنندگان مجموعه در پنل سریال در کامیک-کان از مرگ غیرمنتظره شخصیت «دن» با بازی کوین الخاندرو گفتند. هندرسون می‌گوید که کوین الخاندرو در واقع ایده مردنش را پیشنهاد کرد و گفت که فصل پایانی است، و همه عاشق این شخصیت شده‌اند.

زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer)
زیرنویس فارسی سریال لوسیفر فصل ششم / دانلود زیرنویس Lucifer فصل 6 / سریال لوسیفر فصل 6 زیرنویس فارسی / سریال Lucifer فصل ششم زیرنویس فارسی

«لوسیفر مورنینگ‌استار» که از زندگی خود در جهنم به تنگ آمده، به لس‌آنجلس نقل مکان کرده تا زندگی جدیدی برای خود بسازد. از زمانی که به این شهر نقل مکان کرده، تلاش می‌کند که با استفاده از تجربیات و توانایی‌هایش به مردم کمک کند تا از مشکلات خویش رهایی یابند و همواره به فکر آنهاست.

در همین حال، دیداری در کلوپ شبانه «لاکس» با کاراگاهی بنام «کلوئی دکر» باعث می‌شود که «لوسیفر» به عنوان مشاور در اداره‌ی پلیس لس‌آنجلس مشغول به کار شود و مجرمین را از طریق قانون مجازات کند.

در ادامه می‌توانید زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer) را دانلود کنید. همینطور سریال لوسیفر (Lucifer) فصل 6 با زیرنویس چسبیده فارسی در کانال تلگرامی ما قرار گرفته است. برای دانلود زیرنویس فارسی فصل ششم Lucifer ادامه مطلب را از دست ندهید.

دانلود زیرنویس فارسی Lucifer فصل 6

زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer)
دانلود زیرنویس فارسی Lucifer فصل 6 / سریال لوسیفر فصل 6 زیرنویس فارسی / سریال لوسیفر فصل ششم زیرنویس فارسی
  • نام سریال: فصل ششم سریال لوسیفر (Lucifer)
  • ژانر: جنایی، درام، فانتزی
  • زبان سریال: انگلیسی
  • سال انتشار: 2021
  • محصول کشور: امریکا
  • کارگردان: تام کاپینوس (Tom Kapinos)
  • بازیگران: لورن جرمن در نقش کلوئی دکر، لزلی-ان برنت در نقش میز، راچل هریس در نقش لیندا مارتین، ایمی گارسیا در نقش الا لوپز، کوین آلخاندرو در نقش دن اسپینوزا،‌ اسکارلت استیوز در نقش تریکسی اسپینوزا، دی. بی. وودساید در نقش امندیل

دانلود زیرنویس فارسی فصل ششم Lucifer از کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زیرنویس فارسی فصل ششم لوسیفر (Lucifer) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر