;
coinex

چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟

چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟ بسیاری از ما با شروع سال، منتظر ترند جدید هستیم، چه رنگی امسال بیشتر مد شده؟ چه طرحی خرید کنیم؟ در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مد بودن را دلیل بر شیکی تلقی می کنیم، و بدون ارزیابی کمد لباس هایمان،  وسوسه می شویم که مدل ترند شده را خرید کنیم، اما واقعیت این است که لزوما لباس زیاد خریدن دلیل بر شیک بودن نیست، ممکن است هر سال مدلی ترند شود که با استایل ما هماهنگ نباشد، اما ما آن را می پوشیم و در نتیجه با صرف هزینه زیاد، احساس خوبی نداریم، اگر بیشتر جزو طرفداران لباس های اسپورت و تیشرت هستید، جدیدترین تیشرت طرح های موزیک طرح با تو را جستجو کنید. من در این پست می خواهم روش های ساده اما شیک استایل پوشیدن لباس  را به شما توضیح بدهم، تا همیشه بتوانید آنطور که دوست دارید، لباس بپوشید و بدرخشید.

چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟

دنبال خرید لباس برای یک مهمونی خاص نباشید

حتما شما هم تجربه اش را داشته اید، وقتی که ناگهان دوستتان تماس می گیرد و شما را برای یک مهمونی خاص یا نامزدی دعوت می کند و شما فرصتی برای خرید لباس ندارید، با نگرانی و سراسیمه تمام مغازه های معروف را جستجو می کنید تا بالاخره خرید کنید، غافل از اینکه خیلی وقت ها لباسی که با عجله و برای یک مهمونی خاص می خریم نه تنها راضی نیستیم، بلکه فقط می توانیم یک یا نهایتا دو بار بپوشیم. این اشتباهی است که ما خانم ها مرتکب می شویم، بهترین کار، داشتن چند تکه لباس شیک در کمد است تا بتوانیم آن را ست کنیم.

صرفا برای تخفیف و حراجی لباس نخرید

این مساله ای است که بیشتر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و صاحبان کسب و کار از این رفتار خانم ها  به صورت کاملا روانشناسانه ای و به موقع بهره می برند. اگر لباسی باب نظر شما نیست، به علت حراجی صرفا خرید نکنید، درست است که پولتان را پس انداز کرده اید، اما اگر دوست ندارید، آن را نخرید، چون کم کم کمد لباس شما به فضایی تبدیل می شود که پر است از لباس هایی که حراج خورده و شما یک بار هم از آن استفاده نکردید.

چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟
چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟

از روش یک به یک استفاده کنید

شاید شما هم جزو این دسته افراد باشید، یک لباس تابستانی را با شروع فصل گرم از کمد بیرون می آوردید و بدون آن که یک بار آن را بپوشید با شروع فصل گرم در کمد نگه می دارید و در تابستان آینده همین سیکل تکرار می شود. این روش اشتباه است، چون وقتی ما لباسی را نمی پوشیم یعنی دوستش نداریم، با خود عهد ببندید، در صورتی که لباسی به کمدتان اضافه کردید، لباسی را که ماه هاست از آن استفاده نمی کنید، از کمدتان حذف کنید. این روش به شما کمک می کند که به تصمیم تان مطمئن باشید، و به مرور کمد لباس تان از لباس هایی پر می شود که  شما دوست دارید.

خرید مدهای خاص و متفاوت

طرح های خاص و غیرمتداولی که در یک سال مد می شوند، در سال بعد کاربرد ندارند، زیرا دوست نداریم بپوشیم، آن جاست که احساس می کنیم که  هیچی برای پوشیدن نداریم، بنابراین در انتخاب لباس هوشمندانه عمل کنید، چیزی را بخرید که بدانید تا چند سال می پوشید، اما برخی از مدها همیشه برای ما دلنشین هستند و هیچ وقت از آن دلزده نمی شویم مثلا تیشرت های فیلم و سریال برای طرفدارانش حس و حال خاصی دارند، تیشرت طرفداران انیمه حمله تایتان ها، جزو تیشرت های پرفروش دوستداران انیمه است که همیشه بیشترین سفارش را دارد.

چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟
چگونه ساده اما همیشه شیک باشیم؟

طراحان و برندهای جدید را کشف و امتحان کنید

برخی از افراد عادت دارند همیشه از یک برند خاصی خرید کنند، خب طبیعی است که به مرور زمان یکنواخت به نظر می رسند. سعی کنید طراحان و برندهای جدیدی که وارد بازار می شوند، امتحان کنید، و از حیطه عادت خود خارج شوید، اما بعضی لباس ها به دلیل راحت بودن، هیچ گاه از مد نمی افتند، تیشرت ها جزو این گروه هستند. اگر طرح تیشرت های خاص را می پسندید، فروشگاه اینترنتی طرح با تو، انواع تیشرت های انیمه های معروف، سریال های محبوبی مثل پیکی پلایندرز گرفته تا طرح های سنتی ایرانی را برای انتخاب راحت شما در فروشگاه آورده است.

لزوما کهنگی لباس، دلیل بر بد بودن آن نیست

ممکن است شما هم با کهنه شدن لباسی آن را دور بریزید، اما بهترین کار این است که اگر لباسی کهنه و قدیمی دارید، که قابل ترمیم و بازسازی است از یک خیاط ماهر کمک بگیرید تا به روز شود. این تغییرات تنها برای لباس های کهنه نیست شما می توانید برای کیف و کفش کهنه تان نیز هزینه کنید.

از ترفند آویزان کردن استفاده کنید

اگر دقیقا نمی دانید که همه لباس هایتان را می پوشید می توانید از تکنیک آویزان کردن استفاده کنید، به این صورت که با شروع فصل، لباس هایی که می پوشید در یک سمت کمد آویزان کنید، و آن هایی که نپوشیدید طبیعتا در سمت دیگر قرار می گیرند، این گونه کاملا مشخص می شود که کدام یک نیاز به پاکسازی دارند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر