;
coinex

همه چیز درباره بازی Cyberpunk 2077

همه چیز درباره بازی Cyberpunk 2077 ؛ اگر به بازی‌های سبک اکشن و ماجراجویی علاقه‌مند هستید، به‌ هیچ‌وجه این مقاله را از دست ندهید؛ چراکه قرار است یکی از بهترین بازی‌های این سبک را بررسی کنیم: Cyberpunk 2077!

بازی سایبرپانک 2077 در سال 2020 و توسط کمپانی مشهور Cd Project ساخته شده است. این کمپانی تاکنون بازی‌های موفقی مانند The Witcher 3 را در کارنامۀ خودش داشته است و پیش‌بینی موفقیت او در سایبرپانک نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود. اگر می‌خواهید که هرچه زودتر این بازی جذاب را تجربه کنید، می‌توانید با خرید گیفت کارت خیلی سریع آن را به‌صورت کاملاً قانونی تهیه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 پس از معرفی توانست نظر منتقدان را به خودش جلب کند و امتیازات بالایی را از آنان بگیرد. با این حال، این بازی نیز مانند سایر بازی‌ها دارای نقاط ضعف و قدرتی است که در این مقاله به‌طور کامل به آن می‌پردازیم.

همه چیز درباره بازی Cyberpunk 2077

 Cyberpunk 2077؛ داستان جذاب و گیرا

سازندگان سایبرپانک در همان ابتدای بازی قدرت خود را به رخ کشیده‌ و یک شروع طوفانی را برای شما تدارک دیده‌اند! با آغاز شدن بازی، سه مسیر را می‌توانید انتخاب کنید که هرکدام از آن‌ها داستان را از جای متفاوتی روایت می‌کند. بررسی‌های ما نشان داده است که هر سه مسیر، شما را وارد یک دنیای عجیب و غریبی می‌کند که داستان آن قطعاً برای‌تان جذاب خواهد بود.

نقش اول بازی Cyberpunk 2077 فردی به نام “وی” است که جنسیت و ظاهر او توسط شما شکل می‌گیرد. با شروع بازی باید به سراغ فردی به نام “کریک سایر” بروید و به او کمک کنید تا پولش را از یک مغازه‌دار پس بگیرد. سپس هنگام دزدیدن ماشین گرفتار پلیس شهر خواهید شد. از این به بعد ماموریت‌های هیجان‌انگیز شما شروع می‌شود و صحنه‌های اکشن متفاوتی را رقم خواهید زد.

اوج و فرودهای داستان سایبرپانک آنقدر نفس‌گیر است که پس از ساعت‌ها بازی، متوجه گذر زمان نخواهید شد! به همین دلیل، باید اعتراف کنیم که سایبرپانک 2077 یکی از قوی‌ترین بازی‌های چند سال اخیر در زمینۀ داستان‌ و قصه است.

همه چیز درباره بازی Cyberpunk 2077

شخصیت‌پردازی در سایبرپانک 2077

دنیای بازی در سایبرپانک بسیار بزرگ است و شخصیت‌های گوناگونی را در آن مشاهده می‌کنید. جالب است که اغلب این شخصیت‌ها به درستی در داستان گنجانده شده‌اند و مخاطب با آن‌ها هم‌ذات‌پنداری می‌کند. همین شخصیت‌پردازی درست سبب شده است که داستان بازی به‌خوبی پیش برود و همه‌چیز کاملاً منطقی به نظر برسد.

از جمله شخصیت‌های بازی باید به “کریک سایر” و “دکستر دشان” اشاره کرد که حضورشان نقطه عطف بازی خواهد بود. علاوه‌برآن، سایر شخصیت‌ها نیز دارای رفتار، حرکات بدن و ویژگی‌های ظاهری مخصوص هستند که باعث ماندگار شدن آن‌ها در ذهن مخاطب شده‌ است.

نکتۀ دیگر این است که حتی شخصیت‌های فرعی نیز دارای داستان‌های جداگانه هستند؛ این داستان‌ها بسیار جذاب روایت می‌شوند و شما را به سمت ماموریت‌های فرعی می‌کشانند.

همه چیز درباره بازی Cyberpunk 2077
همه چیز درباره بازی Cyberpunk 2077

ویژگی‌های گیم پلی در بازی Cyberpunk 2077

همان‌طور که گفتیم، بازی سایبرپانک 2077 از نظر محیط جغرافیایی بسیار گسترده است و ماموریت‌های اصلی و فرعی، شخصیت‌های متنوع و قابلیت‌های فردی باعث شده است که گیم‌پلی بازی نیز وسعت زیادی داشته باشد.

تجربه ما نشان می‌دهد که بازی2077  Cyberpunk در بعضی از بخش‌ها دارای گیم‌پلی قوی است اما متاسفانه در برخی بخش‌های دیگر به‌شدت ضعیف است. نحوۀ انجام مانند شبیه به بازی معروف GTA است که یک نقشۀ باز دارد و در آن می‌توانید همه کار انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های گیم‌پلی، استفاده از مراحل متعدد است که از تنوع خوبی هم برخوردارند. به همین دلیل، هنگام بازی کردن دچار خستگی و دلزدگی نخواهید شد. از طرفی مبارزه کردن با اسلحه و حرکات اکشن در طول بازی بارها و بارها تکرار می‌شود و کیفیت بالایی هم دارد.

شما در این بازی قابلیت رانندگی هم دارید که طراحی آن خوب به نظر می‌رسد. البته نباید توقع یک بازی اتومبیل‌رانی باکیفیت را داشته باشید؛ بلکه رانندگی در این بازی تنها نیاز شما برای ادامه دادن داستان را رفع می‌کند.

قدرت گرافیکی و موسیقی بازی سایبرپانک

بازی Cyberpunk 2077 در یک شهر پر رزق و برق به نام Night City رخ می‌دهد که طراحی آن به بهترین شکل ممکن انجام شده است. این موضوع در کل بازی جریان دارد و صحنه‌های گرافیکی سایر المان‌ها نیز بسیار هنرمندانه و چشم‌نواز طراحی شده است. تکسچرها، نورپردازی، طراحی اشیاء و لوازم و همچنین طراحی چهره‌های بازی نیز واقعاً زیبا طراحی شده‌اند و نمی‌توان به این راحتی‌ها از آن ایراد گرفت.

تنها مشکلی که هنگام بازی مشاهده می‌شود، باگ‌های نرم‌افزاری و باگ‌های گرافیکی است. به‌عنوان مثال، بخشی از تکسچرها ممکن است لود نشود و یا انیمیشن‌ها دچار کندی شوند. این باگ‌ها در برخی اوقات مشکلاتی را در گیم‌پلی نیز ایجاد می‌کنند.

بازی سایبرپانک در مورد موسیقی و صداگذاری نیز درخشان عمل کرده است؛ موسیقی‌ در همان شروع بازی نیز شما را مجذوب خواهد کرد و تجربۀ لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند. جالب است که حتی موسیقی‌های به‌کار رفته در ضبط ماشین‌ها نیز خاطره‌انگیز و متناسب با فضای بازی هستند. لازم به ذکر است که صداگذاری شخصیت‌ها هم با بالاترین کیفیت انجام شده است.

جمع‌بندی نهایی: Cyberpunk 2077 را بخریم یا نه؟!

حال که با ویژگی‌های بازی سایبرپانک 2077 آشنا شدیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید این بازی منطقی است یا خیر؟! در پاسخ باید گفت که بازی Cyberpunk 2077 در ژانر خود یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم است که بسیار متفاوت و جذاب ساخته شده است. با این حال، وجود برخی ایرادات و باگ‌ها نیز طبیعی به نظر می‌رسد و می‌توان آن را نادیده گرفت.

اگر می‌خواهید این بازی را به صورت قانونی خریداری و دانلود نمایید، بهتر است از انواع گیفت کارت استفاده کنید. شما با خرید Gift Card مخصوص مانند گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و بازی‌های مورد نظر را به راحتی دانلود کنید. پیشنهاد ما این است که برای خرید انواع گیفت کارت به سراغ سایت‌های معتبر مانند موبوگیفت بروید.

بررسی‌های ما نشان داده است که موبوگیفت یکی از بهترین سایت‌های خرید گیفت کارت است که از تنوع خوبی نیز برخوردار است. شما با ورود به سایت موبوگیفت می‌توانید انواع گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت استیم، گیفت کارت Xbox و غیره را به راحتی خریداری کنید.

داشتن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت باعث شده است که خیال‌مان از موبوگیفت راحت باشد. همچنین پشتیبانی 24ساعته و ارائه گیفت کارت اورجینال به همراه اسکن معتبر تنها بخشی از مزایای خرید از این سایت است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر