;
coinex

پخش زنده استقلال الهلال عربستان 22 شهریور 1400 [گروهی لیگ قهرمانان آسیا]

پخش زنده بازی استقلال الهلال عربستان 22 شهریور 1400 از شبکه سه را از دست ندهید. در ادامه این نوشتار با تکرات همراه باشید تا پخش زنده و ساعت بازی استقلال تهران الهلال عربستان را بررسی کنیم.

چند ماه قبل بود که مجیدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد استقلال در دو سال گذشته با نظر مربیانش بسته نشده و به قول معروف بالانس نیست. حالا او تیمی را در اختیار دارد که تمام نفراتش با نظر او جذب شده‌اند و باید دید مجیدی با تیمی که خودش بسته، چه نمایشی مقابل الهلال خواهد داشت. استقلال در حالی باید فردا به مصاف الهلال برود که آبی ها شرایط سختی را پشت سر می گذارند.

پخش زنده استقلال الهلال عربستان 22 شهریور 1400

در 11 رویارویی قبلی، استقلال 5 بار برنده شده، 4 برد به سود الهلال ثبت شده و 2 بازی با تساوی در 120 دقیقه به پنالتی کشیده شده و هر 2 بار با برتری تیم عربستانی به پایان رسیده است. 7 رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان بوده شامل 4 برد برای استقلال و 3 برد برای الهلال.

در آن سو تیم الهلال بسیار تیمی پر ستاره است و اصلا با تیمی که در مرحله گروهی حاضر شده بود قابل قیاس نیست. همچنین هدایت تیم الهلال را ژاردیم که سابقه یک قهرمانی تاریخی با موناکو در لیگ فرانسه را در کارنامه ثبت کرده، بر عهده دارد. فرهاد در استقلال در 52 بازی مربی بوده و در 55 درصد بازی ها پیروز شده است.

مجیدی به عنوان بازیکن تجارب زیادی در باشگاه های حاشیه خلیج فارس دارد. او از سال 2006 تا 2010 برای تیم های الوصل، شباب الاهلی، النصر و العین امارات بازی کرده است. پخش زنده بازی استقلال الهلال عربستان را از لینک‌های زیر دنبال کنید:

ساعت پخش: 21:30 شب

پخش زنده استقلال الهلال عربستان 22 شهریور از Fox Sport

پخش زنده استقلال الهلال عربستان از شبکه سه

 

پخش زنده استقلال الهلال عربستان 22 شهریور / ساعت پخش بازی استقلال الهلال عربستان 22 شهریور
پخش زنده استقلال الهلال عربستان 22 شهریور / ساعت پخش بازی استقلال الهلال عربستان 22 شهریور

مجیدی از 4 سال پیش مربیگری خود را آغاز کرده است. شروع کار او با مربیگری در استقلال بود و پس از ان هدایت تیم فوتبال امید کشورمان را برعهده گرفت و در نهایت بعد از استعفا از تیم امید دوباره راهی استقلال شد.به نظر شما او در بازی امروز چه خواهد کرد؟ نظرات خود را با تکراتو در کامنت‌ها مطرح کنید. پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر